9.
martā
Diagnosticējošais darbs
MATEMĀTIKĀ 3. KLASEI
1. klase
-
Kā izstāsta un parāda: cik, kur, kāds?
-
Cik kopā, cik palika?
-
Kā mēra garumus un kā iegūst simetrisku figūru?
-
Kā pieraksta un salīdzina skaitļus, kuri ir lielāki nekā 10?
-
Kā saskaita un atņem skaitļus, kuri lielāki nekā 10?
-
Ko nozīmē “par tik vairāk”, “par tik mazāk”?
-
Kur sastopamies ar lieliem skaitļiem?
-
Kā apraksta un veido figūras?
4. klase
-
Kā saskaita un atņem daudzciparu skaitļus?
-
Kā daudzciparu skaitļus reizina un dala ar viencipara skaitli?
-
Kā salīdzina, saskaita un atņem daļskaitļus?
7. klase
-
Kā nosaka kopas visus elementus, aprēķina notikuma varbūtību?
-
Kā definē ģeometriskas figūras?
-
Kā raksturo sakarību starp mainīgiem lielumiem?
-
Kā pieraksta un pēta funkcijas, kuru grafiks ir taisne?
-
Kā raksturo trijstūri, izmantojot tā elementus?
-
Kādas ir sakarības starp lielumiem trijstūrī?
-
Ko nozīmē pārveidot izteiksmi ar mainīgo lielumu?
-
Kādi ir paņēmieni nezināmā noteikšanai?
-
Kā salīdzina izteiksmes, kurās ir mainīgais lielums?