1. klase
-
Kā izstāsta un parāda: cik, kur, kāds?
-
Cik kopā, cik palika?
-
Kā mēra garumus un kā iegūst simetrisku figūru?
-
Kā pieraksta un salīdzina skaitļus, kuri ir lielāki nekā 10?
-
Kā saskaita un atņem skaitļus, kuri lielāki nekā 10?
-
Ko nozīmē "par tik vairāk", "par tik mazāk"?
-
Kur sastopamies ar lieliem skaitļiem?
-
Kā apraksta un veido figūras?
2. klase
-
Kā grupē objektus?
-
Kā nosaka dažādus garumus?
-
Kā saskaita un atņem divciparu skaitļus?
-
Kā laika rēķini palīdz plānot?
-
Kā rodas izteiksme?
-
Kā veido un raksturo figūras?
-
Ko nozīmē reizināt un dalīt ar 2?
-
Kā reizina un dala ar 3, 4 un 5?
3. klase
-
Kā reizina un dala ar 6, 7, 8, 9 un 10?
-
Kā izmanto visas darbības?
-
Kā veido vietas plānu?
-
Ko nozīmē daļa no veselā?
-
Kādi lielumi raksturo figūru?
-
Kā saskaita un atņem trīsciparu skaitļus?
-
Kā veido telpiskus modeļus?
4. klase
-
Kā saskaita un atņem daudzciparu skaitļus?
-
Kā daudzciparu skaitļus reizina un dala ar viencipara skaitli?
-
Kā mēra leņķi?
-
Kā daudzciparu skaitļus reizina un dala ar divciparu skaitli?
-
Kā salīdzina, saskaita un atņem daļskaitļus?
-
Ko nozīmē daļa no veselā?
-
Kā nosaka dažādu figūru laukumu?
-
Kas kopīgs iepirkšanās un kustības matemātiskajā aprakstā?
5. klase
-
Kā dažādi pieraksta naturālos skaitļus?
-
Kā lieto skaitļa sadalīšanu reizinātājos?
-
Kā skaidro un lieto daļas pamatīpašību?
-
Kā vienu skaitli izsaka kā otra skaitļa daļu?
-
Kā saskaita un atņem jauktus skaitļus?
-
Kā nosaka figūru nezināmos lielumus?
6. klase
-
Kā kopumu sadala noteiktā attiecībā?
-
Kā reizina un dala parastās daļas?
-
Kā izpratne par komata lietojumu palīdz, ja reizina un dala decimāldaļas?
-
Kā attēlo un raksturo telpiskus ķermeņus?
-
Kāpēc nepieciešami skaitļi, kuri ir mazāki nekā nulle?
-
Ko nozīmē skaitlim pieskaitīt negatīvu skaitli, no skaitļa atņemt negatīvu skaitli?
7. klase
-
Kā nosaka kopas visus elementus, aprēķina notikuma varbūtību?
-
Kā definē ģeometriskas figūras?
-
Kā raksturo sakarību starp mainīgiem lielumiem?
-
Kā pieraksta un pēta funkcijas, kuru grafiks ir taisne?
-
Kā raksturo trijstūri, izmantojot tā elementus?
-
Kādas ir sakarības starp lielumiem trijstūrī?
-
Ko nozīmē pārveidot izteiksmi ar mainīgo lielumu?
-
Kādi ir paņēmieni nezināmā noteikšanai?
-
Kā salīdzina izteiksmes, kurās ir mainīgais lielums?
8. klase
-
Kā matemātiski raksturo un analizē datus? Statistika
-
Kā skaidro un lieto pakāpi ar veselu kāpinātāju?
-
Kā rīkojas, ja skaitli nevar pierakstīt kā daļu?
-
Kā aprēķina laukumu jebkuram trijstūrim, riņķim? Prizma. Cilindrs
-
Kas kopīgs četrstūriem, kuru pretējās malas ir pa pāriem paralēlas?
-
Kā skaidro un izpilda darbības ar izteiksmēm?
-
Kā dažādas funkcijas izmanto matemātiskai modelēšanai?
-
Kā nosaka taisnleņķa trijstūra nezināmās malas garumu?
9. klase
-
Kā definē un raksturo līdzīgus trijstūrus?
-
Kas kopīgs četrstūriem, kuriem tieši divas malas ir paralēlas? Trapece
-
Kā aprēķinos izmanto taisnleņķa trijstūra divu malu attiecību?
-
Kā izmanto izteiksmju sadalīšanu reizinātājos?
-
Kā skaidro un izmanto formulas darbā ar kvadrātvienādojumu, kvadrātfunkciju?
-
Kā apraksta situācijas ar diviem nezināmiem lielumiem?
-
Kā skaitļu virkni pieraksta ar formulu?
-
Kā raksturo riņķa līnijas un daudzstūra savstarpējo novietojumu?
Matemātika I
-
Vektori un kustība
-
Līnijas vienādojums
-
Kombinatorika un varbūtība I
-
Statistika I
-
Daļveida funkcija un algebriskas daļas
-
Daļveida vienādojumi un nevienādības
-
Sinusa un kosinusa funkcijas
-
Trigonometriskās izteiksmes un vienādojumi
-
Pakāpe ar racionālu kāpinātāju, ģeometriskā progresija
-
Eksponentfunkcija
-
Taisnes un plaknes telpā. Daudzskaldņi
-
Rotācijas ķermeņi
Matemātika II
-
Matemātiskā indukcija
-
Varbūtība un statistika II
-
Virknes un eksponentfunkcija
-
Pakāpes funkcija un logaritmiskā funkcija
-
Daļveida funkcija un algebriskie pārveidojumi
-
Atvasinājums un tā lietojums
-
Integrālis un tā lietojums
-
Trigonometrija II
-
Analītiskā ģeometrija
-
Planimetrija II
-
Stereometrija II
-
Kompleksas problēmas planimetrijā un stereometrijā
-
Kompleksi uzdevumi algebrā