Satura rādītājs:
Teorija
| Numurs | Nosaukums | Apraksts |
|---|---|---|
| 1. | Scratch tiešsaistē un bezsaistē | Scratch instalēšana un palaišana |
| 2. | Programmēšanas vide Scratch 2.0 | Iepazīties ar programmēšanas vidi Scratch |
| 3. | Gariņi | Gariņu izveidošana un rediģēšana |
| 4. | Bloki | Bloku funkcijas |
| 5. | Zīmēšana Scratch | Prasme skriptos izmantot grupas Zīmulis blokus |
| 6. | Koordinātas | Gariņa atrašanās vieta |
| 7. | Zarošanās | Zarošanās realizācijas iespējas Scratch, veidojot skriptus |
| 8. | Zarošanās bloks „ja ... tad ... citādi ...” | Scratch zarošanās bloks „ja… tad… citādi…” |
| 9. | Ciklisku algoritmu pieraksts un izmantošana | Ciklisku algoritmu pieraksts vārdiski, grafiski, ar programmu. |
Uzdevumi
| Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Lineāru animācijas skriptu veidošana | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Pieraksta lineāru algoritmu dotā mācību uzdevuma atrisināšanai Scratch programmēšanas valodā. |
| 2. | Lineāru animācijas skriptu veidošana | 1. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Pieraksta lineāru algoritmu dotā mācību uzdevuma atrisināšanai Scratch programmēšanas valodā. |
| 3. | Programma, kas satur vienu ciklu | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Saskata ciklus |
| 4. | Gariņa atrašanās vieta | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | x un y pozicija no skatuves centra |
| 5. | Cikls. Zīmēšana | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Izvēlies trūkstošās cikla komandas. |
| 6. | Cikli I | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Izvēlies programmas rezultātu |
| 7. | Sazarojums ciklā | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Apskati sazarošanas blokus ciklā |
| 8. | Kļūdas projektā | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Projekta atkļūdošana |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
| Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Ciklu saskatīšana ikdienā | Citi | vidēja | 1 p. | Nostiprināt prasmi saskatīt cikliskus algoritmus ikdienā |
Testi
| Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Programma Scratch. Lineārais algoritms | 00:10:00 | vidēja | 7 p. | Iepazīties ar Scratch programmēšanas vidi. |
| 2. | Cikli | 00:15:00 | vidēja | 9 p. | Cikliskie algoritmi |