Katram gariņam ir zīmulis, ar ko tas var novilkt līniju pa savu ceļu. Lai izveidotu zīmējumu, ieslēdz zīmuli  (
 ( ) un pārvieto gariņu pa skatuvi.
) un pārvieto gariņu pa skatuvi.
 (
 ( ) un pārvieto gariņu pa skatuvi.
) un pārvieto gariņu pa skatuvi. (
 ( )- Ieslēdz zīmuli.
)- Ieslēdz zīmuli. (
 ( )- Izslēdz zīmuli. Gariņam pārvietojoties, tas nezīmēs.
)- Izslēdz zīmuli. Gariņam pārvietojoties, tas nezīmēs.  (
 ( ) - Notīra visus zīmējumus.
) - Notīra visus zīmējumus. (
 ( ) - Atstāj gariņa nospiedumu.
) - Atstāj gariņa nospiedumu.Blokam
 (
 ( )  nav savas krāsu paletes, tāpēc krāsu izvēlas no jebkura objekta Scratch logā.
)  nav savas krāsu paletes, tāpēc krāsu izvēlas no jebkura objekta Scratch logā.Lai izvēlētos zīmēšanas krāsu:
- izpilda klikšķi ar peles kreiso pogu uz bloka krāsu kvadrātiņa; ( ( ) )
- izpilda klikšķi uz Scratch loga objekta krāsas; 
- bloka krāsu kvadrātiņā redzama izvēlētā krāsa. ( ( ) )
Lai uzzīmētu kvadrātu, ieslēdz zīmuli un uz skatuves pārvieto gariņu kvadrāta formā. 

Rezultāts:

Izmanto ciklu, lai uzzīmētu četras malas un pagrieztos kvadrāta stūros:
 '
'Atsauce:
https://scratch.mit.edu/
www.startit.lv
https://skolas.lu.lv/mod/book/tool/print/index.php?id=29857#ch183