Teorija

Katram gariņam ir zīmulis, ar ko tas var novilkt līniju pa savu ceļu. Lai izveidotu zīmējumu, ieslēdz zīmuli 1.png (e1.png) un pārvieto gariņu pa skatuvi.
 
1.png (e1.png)- Ieslēdz zīmuli.
 
2.png (e2.png)- Izslēdz zīmuli. Gariņam pārvietojoties, tas nezīmēs.
 
3.png (e4.png) - Notīra visus zīmējumus.
 
4.png (e3.png) - Atstāj gariņa nospiedumu.

Blokam kr.png (5.png)  nav savas krāsu paletes, tāpēc krāsu izvēlas no jebkura objekta Scratch logā.
 
Lai izvēlētos zīmēšanas krāsu:
  • izpilda klikšķi ar peles kreiso pogu uz bloka krāsu kvadrātiņa;
    kr2.png (6.png)
  • izpilda klikšķi uz Scratch loga objekta krāsas;
    7.png
  • bloka krāsu kvadrātiņā redzama izvēlētā krāsa.
    kr3.png (8.png)
 
Lai uzzīmētu kvadrātu, ieslēdz zīmuli un uz skatuves pārvieto gariņu kvadrāta formā.
1a.png
 
Rezultāts:
rez.png
 
Izmanto ciklu, lai uzzīmētu četras malas un pagrieztos kvadrāta stūros:
 
ciklskvadrats.png'
 
Atsauce:
https://scratch.mit.edu/
www.startit.lv
https://skolas.lu.lv/mod/book/tool/print/index.php?id=29857#ch183