Koordinātas izmanto, lai novietotu gariņu noteiktā vietā vai arī uzzinātu precīzu tā atrašanās vietu. Koordinātas ir skaitļu pāris, kas precīzi norāda gariņa pozīciju skatuvē, izmantojot koordinātu plakni ar x un y asi.
Gariņa koordinātas redzamas programmas laukuma labajā augšējā stūri.
![xy.png](https://resources.cdn.uzdevumi.lv/10ab0966-d06d-4619-bc2f-338302c7b9be/xy.png)
Peles kursora koordinātas redzamas skatuves apakšējā labajā stūri.
![xy1.png](https://resources.cdn.uzdevumi.lv/e1f2a317-cab8-4be7-8179-941d1adb5b12/xy1.png)
Koordinātu plakne:
![koord.png](https://resources.cdn.uzdevumi.lv/3897efb6-9904-4d79-b688-3843931bdaef/koord.png)
Ejot pa labi, solis palielina x pozīciju par 1, bet, ejot uz augšu, palielinās y pozīcija. Pozīciju pa kreisi vai uz leju no centra apraksta negatīvi skaitļi.
Pārvieto gariņu uz skatuves vidu:
.
![oo.png](https://resources.cdn.uzdevumi.lv/72bf2e02-5cd1-433b-9bec-d00cfe61aa06/oo.png)