Satura rādītājs:
Materiāli skolotājiem
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Satura rādītājs | |
2. | Skolotājam | Kvadrātfunkcija |
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Kvadrātfunkcija | Kvadrātfunkcija, funkcija un arguments. |
2. | Kvadrātfunkcijas x^2 īpašības | Kvadrātfunkcija y=ax^2, īpašības. |
3. | Kvadrātfunkc. grafika konstruēšana | Kvadrātfunkcijas y=ax^2 grafika konstrukcija, ja a>0. |
4. | Parabolas virsotne | Parabolas virsotnes koordinātas. |
5. | Kvadrātfunkcija | Kvadrātfunkcijas konstruēšana |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Kvadrātfunkcijas vērtības aprēķināšana, ja dots arguments | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | |
2. | Kvadrātfunkcijas y=ax^2+c vērtības aprēķināšana, ja dots arguments | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | |
3. | Kvadrātfunkcijas y=ax^2+bx+c vērtības aprēķināšana, ja dots arguments | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | |
4. | Parabolas zaru vērsums | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Kvadrātfunkcija |
5. | Kvadrātfunkcijas y=ax^2+bx virsotnes koordinātas | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | |
6. | Kvadrātfunkcijas definīcijas un vērtību apgabals | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | |
7. | Kvadrātfunkcijas nulles analītiski | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Kvadrātfunkcijas nulles (saknes) analītiski. |
8. | Kvadrātfunkcijas nulles pēc grafika | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Kvadrātfunkcijas saknes pēc grafika |
9. | Kvadrātfunkcijas pētīšana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Kvadrātfunkcijas lielākā un mazākā vērtība pēc grafika |
10. | Kvadrātfunkcijas īpašības | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Lielākā vai mazākā vērtība analītiski (bez grafika). |
11. | Algebriskas izteiksmes vērtība | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Decimāldaļas kvadrāts ar mīnusa zīmi. |
12. | Kvadrātfunkcijas pētīšana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Kvadrātfunkcijas vienādzīmju intervāli. |
13. | Kvadrātfunkcijas konstrukcija un pētīšana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | |
14. | Punkta piederība grafikam (analītiski) | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | |
15. | Maksimuma uzdevums | 2. izziņas līmenis | augsta | 3 p. | Teksta uzdevums. Taisnstūra maksimālā laukuma aprēķināšana, ja dots perimetrs. |
16. | Maksimuma uzdevums | 2. izziņas līmenis | augsta | 2 p. | Teksta uzdevums. Maksimālā augstuma noteikšana. |
Eksāmenu uzdevumi (PROF)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | 1.daļas 1. uzd. Parabolas zaru vērsums (2019) | Citi | zema | 1 p. | Zina zaru vērsuma atkarību no a vērtības |
2. | 1. daļas 6. uzd. Funkcijas skice (2015) | Citi | zema | 1 p. | Eksāmens matemātikā 9. klasei 2015. gadā. |
3. | Kvadrātfunkcijas pētīšana, konstruēšana (2018) | Citi | vidēja | 1,5 p. | Kvadrātfunkcijas grafiks ir dots, nolasa nulles, nosaka monotonitāti, konstruē jaunu grafiku |
4. | Kvadrātfunkcijas monotonitātes intervāli (2017) | Citi | zema | 1 p. | No grafika nosaka kvadrātfunkcijas augšanas vai dilšanas intervālu |
5. | Funkcijas krustpunkts ar y asi (2015) | Citi | zema | 1 p. | Eksāmens matemātikā 9. klasei 2015. gadā. |
6. | Kvadrātfunkcijas grafiks. (2014) | Citi | vidēja | 7 p. | 9. klases matemātikas eksāmens 2014. gadā. |
7. | Kvadrātfunkcijas vienādzīmju intervāli, pozitīva un negatīva (2011) | Citi | vidēja | 1 p. | 2011.g. matemātikas eksāmens 9.klasei. |
8. | Kvadrātfunkcijas konstruēšana un pētīšana (2009) | Citi | vidēja | 2 p. | 2009.g. matemātikas eksāmens 9.klasei. |
9. | Funkciju veidi (2008) | Citi | zema | 1 p. | 2008.g. matemātikas eksāmens 9.klasei. Funkciju veidi. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Kvadrātfunkcijas vērtības un virsotne | 00:00:00 | vidēja | 6 p. | Vai proti aprēķināt kvadrātfunkcijas vērtības, noteikt parabolas virsotni? |
2. | Kvadrātfunkcijas īpašības | 00:00:00 | vidēja | 7 p. | Vai proti raksturot kvadrātfunkciju? |
3. | Kvadrātfunkcija | 00:00:00 | vidēja | 12 p. | Pārbaudi savas zināšanas! |