PIRMĀ SEMESTRA NOSLĒGUMA TESTI

Satura rādītājs:

Teorija

Numurs Nosaukums Apraksts
1. Divu darbību teksta uzdevumi 1. klasē
2. Skaitļu salīdzināšana Mācās izmantot simbolus “<“ un “>”, lai parādītu, kurš skaitlis ir lielāks/ mazāks.Salīdzina divciparu skaitļus, vispirms salīdzinot desmitus, tad – vienus.

Uzdevumi

Numurs Nosaukums Tips Grūtības pakāpe Punkti Apraksts
1. Par vairāk, par mazāk. Salīdzināt dzīvnieku kāju skaitu 2. izziņas līmenis vidēja 3 p. Apskata visus iespējamos gadījumus, modelējot skaitļa sastāvu, veidojot figūras, un skaidro, kā rīkoties, lai atrastu visas iespējas. (M.3.2.3.3.)
2. Vingrinājums "par vairāk", "par mazāk" izpratnei 2. izziņas līmenis vidēja 3 p. Apskata visus iespējamos gadījumus, modelējot skaitļa sastāvu, veidojot figūras, un skaidro, kā rīkoties, lai atrastu visas iespējas. (M.3.2.3.3.)
3. Teksta uzdevums. Par mazāk. 1 darbība. Tulpes. Izvēlies atbildi! 2. izziņas līmenis vidēja 1 p. Saskaita un atņem 20 apjomā situācijās, kurās jānosaka, cik kopā, cik pienāk klāt, aiziet prom, paņem nost, jāsalīdzina (par cik vairāk/mazāk) ar nezināmo jebkurā pozīcijā, izmantojot modeļus, zīmējumus un pierakstot kā vienādību, ar simbolu aizstājot nezināmo. (M.3.2.2.1., M.3.3.3.1., M.3.4.4.2.
4. Lasi, vēro, veido darbību un atrisini to! 2. izziņas līmenis vidēja 5 p. Veido darbību un atrisina to.
5. "Par vairāk", "par mazāk" ar vārdiem 2. izziņas līmenis vidēja 10 p. Saskaita un atņem 20 apjomā, izvēloties kādu no paņēmieniem, skaidro, kā rezultāts iegūts, kā zina, ka rezultāts pareizs. (M.3.3.2.1.)
6. Atņemšana 2. izziņas līmenis augsta 3 p. Saskaita un atņem 20 apjomā situācijās, kurās jānosaka, cik kopā, cik pienāk klāt, aiziet prom, paņem nost, jāsalīdzina (par cik vairāk/mazāk) ar nezināmo jebkurā pozīcijā, izmantojot modeļus, zīmējumus un pierakstot kā vienādību, ar simbolu aizstājot nezināmo. (M.3.2.2.1., M.3.3.3.1., M.3.4.4.2.
7. Burtu simbolika. Salīdzināt izteiksmes, kuras satur burtus. Summa 2. izziņas līmenis augsta 1 p. Salīdzināt skaitu var vai nu saskaitot (jo lielāks skaitlis, jo vairāk), vai sagrupējot pa pāriem. (M.Li.3.)
8. Burtu simbolika. Salīdzināt izteiksmes, kuras satur burtus. Starpība 2. izziņas līmenis augsta 1 p. Salīdzināt skaitu var vai nu saskaitot (jo lielāks skaitlis, jo vairāk), vai sagrupējot pa pāriem. (M.Li.3.)
9. Skaitļu salīdzināšana 2. izziņas līmenis vidēja 1 p. Salīdzināt skaitu var vai nu saskaitot (jo lielāks skaitlis, jo vairāk), vai sagrupējot pa pāriem. (M.Li.3.)
10. Skaitļu noteikšana, kas atrodas starp diviem citiem skaitļiem (dubultā nevienādība) 2. izziņas līmenis augsta 1 p. Salīdzināt skaitu var vai nu saskaitot (jo lielāks skaitlis, jo vairāk), vai sagrupējot pa pāriem. (M.Li.3
11. Objektu skaita salīdzināšana (ar noliegumu) 2. izziņas līmenis vidēja 2 p. Salīdzina objektu skaitu, lietojot jēdzienus “tikpat”/“vairāk”/“mazāk”, un komentē savu domu, meklējot atbildi uz šādiem jautājumiem: kā tu zini, ka tikpat, kā tu vari parādīt, ka vairāk? (M.3.1.2.2.)
12. Izteiksmju vērtību salīdzināšana 2. izziņas līmenis vidēja 3 p. Izmanto simbolus “<“ un “>”, lai parādītu, kurš skaitlis ir lielāks/ mazāks.

Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)

Numurs Nosaukums Tips Grūtības pakāpe Punkti Apraksts
1. Skaitļu, kas atrodas starp diviem citiem skaitļiem, izvēlēšanās (dubultā nevienādība) Citi vidēja 2 p. Salīdzināt skaitu var vai nu saskaitot (jo lielāks skaitlis, jo vairāk), vai sagrupējot pa pāriem. (M.Li.3

Testi

Numurs Nosaukums Ieteicamais ilgums: Grūtības pakāpe Punkti Apraksts
1. Salīdzināšana 00:00:00 vidēja 18 p.