PIRMĀ SEMESTRA NOSLĒGUMA TESTI
Satura rādītājs:
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Ģeometriskas figūras | Priekšstats par kvadrātu, riņķi, trijstūri un taisnstūri. Bildes. |
2. | Priekšmetu salīdzināšana | Priekšmetu salīdzināšana pēc dažādām pazīmēm (forma, krāsa, skaits u.c.) |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Figūras izvēle | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Izvēlas kvadrātu, riņķi, taisnstūri vai trijstūri. |
2. | Vienādas formas figūras | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Izvēlas 2 kvadrātus, riņķus, taisnstūrus vai trijstūrus. |
3. | No trijstūriem salikta figūra | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Jānosaka iegūtās figūras nosaukums (kvadrāts, trijstūris vai taisnstūris). |
4. | Attēls no figūrām | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Noteikt, no kādām figūrām ir veidots attēls. |
5. | Figūru kopīgās īpašības | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Dots zīmējums, salīdzina formu, krāsu, izmēru. |
6. | Figūru atšķirīgās īpašības | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Salīdzina figūras pēc formas, krāsas un izmēra. |
7. | Priekšmetu kopīgā īpašība | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Nosaka priekšmetu kopīgo īpašību (krāsa, pielietojums, materiāls, skaits). |
8. | Nogriežņu salīdzināšana pēc garuma | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Pēc zīmējuma nosaka, kurš nogrieznis īsāks, kurš garāks. |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Figūru nosaukumi | Citi | zema | 1 p. | Kvadrāts, riņķis, trijstūris, taisnstūris |
2. | Figūra no kvadrātiem | Citi | vidēja | 1 p. | Pazīst kvadrātu vai taisnstūri |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Ģeometriskas figūras | 00:00:00 | vidēja | 8 p. | Trijstūri, kvadrāti, taisnstūri, riņķi |
2. | Priekšmetu salīdzināšana | 00:10:00 | zema | 3 p. | Pēc priekšmetu attēliem nosaka to kopīgās vai atšķirīgās īpašības |