Satura rādītājs:
Metodiskie materiāli
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Satura rādītājs |
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Ģeometriskas figūras | Priekšstats par kvadrātu, riņķi, trijstūri un taisnstūri. Bildes. |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Figūru nosaukumi | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1p. | Daudzstūru nosaukumu nosaka malu/virsotņu skaits. (M.Li.6) |
2. | Figūras izvēle | 1. izziņas līmenis | zema | 1p. | Daudzstūru nosaukumu nosaka malu/virsotņu skaits. (M.Li.6 |
3. | Figūru nosaukumi | 1. izziņas līmenis | zema | 1p. | Daudzstūru nosaukumu nosaka malu/virsotņu skaits. (M.Li.6) |
4. | Atrodi tādu pašu figūru! | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1p. | Atrod tādu pašu figūru. |
5. | Cik malas un cik virsotnes ir dotai figūrai? | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2p. | Nosaka malu un virsotņu skaitu figūrai. |
6. | Kādu figūru var izveidot no dotā kociņu daudzuma? | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1p. | Nosaka figūru malu skaitu. |
7. | Salīdzini figūras! Lielāks, mazāks. | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2p. | Salīdzina figūras pēc lieluma. |
8. | Atrodi figūru, kurai ir par vienu malu/virsotni vairāk/mazāk! | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1p. | Salīdzina figūras pēc malu/virsotņu skaita. |
9. | Atrodi, kādas figūras atrodas virknē (pa labi, pa kreisi, starp)! | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2p. | Pazīst figūras. |
10. | Attēls no figūrām. Izvēlies! | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2p. | Daudzstūru nosaukumu nosaka malu/virsotņu skaits. (M.Li.6) |
11. | Cik figūru ir zīmējumā? | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2p. | Nosaka figūru skaitu. |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Kas izveidots no figūrām? | Citi | vidēja | 1p. | Nosaka, kas ir izveidots no figūrām. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Figūras | 00:00:00 | vidēja | 6p. |