PIRMĀ SEMESTRA NOSLĒGUMA TESTI
Satura rādītājs:
Materiāli skolotājiem
| Numurs | Nosaukums | Apraksts |
|---|---|---|
| 1. | Satura rādītājs | |
| 2. | Informācija skolotājam | Informācija skolotājam. Šūnu diferencēšanās. Audi |
Teorija
| Numurs | Nosaukums | Apraksts |
|---|---|---|
| 1. | Šūnu diferencēšanās | Audu definīcija, šūnu diferenciācija embrionālās attīstības laikā. |
| 2. | Augu veidotājaudi | Augu veidotājaudu uzbūve, funkcijas. |
| 3. | Augu segaudi | Augu segaudu uzbūve un funkcijas. |
| 4. | Augu vadaudi | Augu vadaudu uzbūve un funkcijas. |
| 5. | Augu pamataudi un balstaudi | Augu pamataudu un balstaudu raksturojums. |
| 6. | Epitēlijaudi un muskuļaudi | Epitēlijaudu un muskuļaudu uzbūve un funkcijas. |
| 7. | Saistaudi | Saistaudu uzbūve un funkcijas. |
| 8. | Nervaudi | Nervaudu uzbūve un funkcijas. |
| 9. | Meristēmu kultūras. | Meristēmu kultūras. |
Uzdevumi
| Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Veidotājaudu funkcijas | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Izvēlas precīzāko atbildi uz jautājumu par veidotājaudiem. |
| 2. | Segaudi | 2. izziņas līmenis | augsta | 2 p. | Pēc attēla atpazīst atvārsnītes, krevi u.c. segaudu veidojumus, norāda to funkciju. |
| 3. | Vadaudi | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Attēlā atpazīst koksni un lūksni, nosaka, kādas vielas pa tām pārvietojas. |
| 4. | Pamataudi un balstaudi | 2. izziņas līmenis | augsta | 2 p. | Attēlos atšķir pamataudus un balstaudus, norāda to funkcijas. |
| 5. | Epitēlijaudi un muskuļaudi | 2. izziņas līmenis | augsta | 2 p. | Pēc attēla nosaka muskuļaudus un epitēlijaudus, izvēlas to funkciju. |
| 6. | Saistaudi | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Attēlā pazīst saistaudus un nosaka to funkciju. |
| 7. | Nervaudi | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Izvēlas precīzāko atbildi uz jautājumiem ar nervaudiem. |
Eksāmenu uzdevumi (PROF)
| Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | 1. daļa. Locītavas audu grupas (2019) | Citi | vidēja | 1 p. | Skolēni pēc attēla nosauc locītavas audu grupas. |
| 2. | 1. daļa. Augu audu kultūru banka (2017) | Citi | vidēja | 1 p. | Skolēni, lasot tekstu, gūst atbildi uz jautājumu par bankas lomu reto augu sugu saglabāšanā. |
| 3. | 1. daļa. Augu audi (2016) | Citi | vidēja | 1 p. | Skolēni raksturo augu audu veidus, izmantojot attēlus. |
Testi
| Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Augu audi | 00:00:00 | vidēja | 9 p. | Vidējas grūtības pakāpes tests par augu audu uzbūvi un funkcijām. |
| 2. | Dzīvnieku audi | 00:00:00 | vidēja | 7 p. | Vidējas grūtības pakāpes tests par dzīvnieku audu uzbūvi un funkcijām. |