Satura rādītājs:
Teorija
| Numurs | Nosaukums | Apraksts |
|---|---|---|
| 1. | Norādījumi par 3. daļu, tajā izvirzītās prasības. | 9. klases eksāmens vēsturē (2016) |
Uzdevumi
| Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Latviešu strēlnieku bataljonu izveidošanas laiks | 1. izziņas līmenis | zema | 3 p. | Zināšanas par notikuma laiku, saikni ar pasaules vēstures kontekstu. |
| 2. | Latviešu strēlnieku bataljonu izveidošana - saistītie jēdzieni | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Vēstures jēdzienu pārzināšana, to skaidrojumi. |
| 3. | Latviešu strēlnieku bataljonu izveidošanas cēloņi | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Izpratne par vēstures notikuma cēloņsakarībām - notikuma cēloņi. |
| 4. | Latviešu strēlnieku bataljonu izveidošanas sekas | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Izpratne par vēstures notikuma cēloņsakarībām - notikuma sekas. |
| 5. | Latviešu strēlnieku bataljonu izveidošana - personības | 1. izziņas līmenis | augsta | 2 p. | Zināšanas par vēstures personībām, to nozīmi. |
| 6. | Latviešu strēlnieku bataljonu izveidošana - fakti | 1. izziņas līmenis | augsta | 2 p. | Ar notikumu saistīto faktu pārzināšana. |
| 7. | Latviešu strēlnieku bataljonu izveidošanas ietekme Latvijā | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Zināšanas par notikuma ietekmi uz politisko, saimniecisko, sociālo procesu attīstību. |
| 8. | K. Ulmaņa autoritārā režīma izveides laiks | 1. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Zināšanas par notikuma laiku, saikni ar pasaules vēstures kontekstu. |
| 9. | K. Ulmaņa autoritārā režīma izveide - saistītie fakti | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Vēstures jēdzienu pārzināšana, to skaidrojumi. |
| 10. | K. Ulmaņa autoritārā režīma izveides cēloņi | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Izpratne par vēstures notikuma cēloņsakarībām - notikuma cēloņi. |
| 11. | K. Ulmaņa autoritārā režīma izveides sekas | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Izpratne par vēstures notikuma cēloņsakarībām - notikuma sekas. |
| 12. | K. Ulmaņa autoritārā režīma izveide - personības | 1. izziņas līmenis | augsta | 2 p. | Zināšanas par vēstures personībām, to nozīmi. |
| 13. | K. Ulmaņa autoritārā režīma izveide - fakti | 1. izziņas līmenis | augsta | 2 p. | Ar notikumu saistīto faktu pārzināšana. |
| 14. | K. Ulmaņa autoritārā režīma izveides ietekme Latvijā | 1. izziņas līmenis | augsta | 2 p. | Zināšanas par notikuma ietekmi uz politisko, saimniecisko, sociālo procesu attīstību. |
| 15. | K. Ulmaņa autoritārā režīma izveides ietekme Latvijā | 1. izziņas līmenis | augsta | 2 p. | Zināšanas par notikuma ietekmi uz politisko, saimniecisko, sociālo procesu attīstību. |
| 16. | Akcijas "Baltijas ceļš" norises laiks | 1. izziņas līmenis | zema | 3 p. | Zināšanas par notikuma laiku, saikni ar pasaules vēstures kontekstu. |
| 17. | Akcija "Baltijas ceļš" - saistītie jēdzieni | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Vēstures jēdzienu pārzināšana, to skaidrojumi. |
| 18. | Akcijas "Baltijas ceļš" cēloņi | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Izpratne par vēstures notikuma cēloņsakarībām - notikuma cēloņi. |
| 19. | Akcijas "Baltijas ceļš" sekas | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Izpratne par vēstures notikuma cēloņsakarībām - notikuma sekas. |
| 20. | Akcija "Baltijas ceļš" - personības | 1. izziņas līmenis | augsta | 2 p. | Zināšanas par vēstures personībām, prasme raksturot to darbību, nozīmi. |
| 21. | Akcija "Baltijas ceļš" - fakti | 1. izziņas līmenis | augsta | 2 p. | Ar notikumu saistīto faktu pārzināšana. |
| 22. | Akcijas "Baltijas ceļš" ietekme Latvijā | 1. izziņas līmenis | augsta | 2 p. | Zināšanas par notikuma ietekmi uz politisko, saimniecisko, sociālo procesu attīstību. |
Testi
| Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | 1.tēma: Latviešu strēlnieku bataljonu izveidošana | 00:35:00 | vidēja | 15 p. | |
| 2. | 2.tēma: K. Ulmaņa autoritārā režīma izveide Latvijā | 00:35:00 | vidēja | 15 p. | |
| 3. | 3.tēma: Akcija "Baltijas ceļš" | 00:35:00 | vidēja | 15 p. |