Satura rādītājs:
Teorija
| Numurs | Nosaukums | Apraksts |
|---|---|---|
| 1. | Summa un saskaitāmie | Saskaitāmie un summa |
| 2. | Starpība, mazināmais un mazinātājs | Mazināmais, mazinātājs, starpība. Atņemšanas paņēmieni. |
| 3. | Saskaitīšana ar pāreju citā desmitā | Saskaitīšana ar pāreju citā desmitā. |
| 4. | Nezināmā aprēķināšana (starpībā vai summā) | Kā atrast nezināmo skaitli vienādojumos ar saskaitīšanu un atņemšanu |
| 5. | Teksta uzdevumu pieraksts | Teksta uzdevumu pieraksts ar jautājumiem un darbību atbildēm. |
Uzdevumi
| Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Saskaitīšana izdevīgā veidā | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Summa ar trim saskaitāmiem. Saskaitāmo pārvietošana vai savienošana. |
| 2. | Saskaitīšana, pārvietojot saskaitāmos 1 | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Četru saskaitāmo pārvietošana un savienošana. |
| 3. | Saskaitīšana, pārvietojot saskaitāmos 2 | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Četri saskaitāmie. Summa veselos desmitos. |
| 4. | Atņemšana līdz 100 bez pārejas citā desmitā, atņem tikai vienus | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | |
| 5. | Atņemšana līdz 100 bez pārejas citā desmitā | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | |
| 6. | Atņemšana līdz 100 ar pāreju citā desmitā, atņem tikai vienus. Strukturēts uzdevums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | |
| 7. | Atņemšana līdz 100 ar pāreju citā desmitā. Divciparu skaitļi | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | |
| 8. | Saskaitīšana līdz 30 ar pāreju citā desmitā. Pieskaita vienus | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | |
| 9. | Saskaitīšana līdz 100 ar pāreju citā desmitā. Pieskaita vienus | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | |
| 10. | Saskaitīšana līdz 100 pa šķirām ar pāreju citā desmitā | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | |
| 11. | Saskaitīšana līdz 100 ar pāreju citā desmitā. Divciparu skaitļi. Strukturēts uzdevums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | |
| 12. | Saskaitīšana līdz 100 ar pāreju citā desmitā. Divciparu skaitļi | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | |
| 13. | Darbības locekļu nosaukumu atpazīšana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | |
| 14. | Atņemšana dota ar vārdiem. Nezināmā aprēķināšana | 2. izziņas līmenis | augsta | 3 p. | |
| 15. | Nezināmā mazināmā aprēķināšana | 2. izziņas līmenis | augsta | 3 p. | |
| 16. | Nezināmā saskaitāmā aprēķināšana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | |
| 17. | Nosaki atlikušo skaitu (teksta uzdevums) | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Teksta uzdevums. 2 darbības. Konfektes. |
| 18. | Nosaki atlikušo pasažieru skaitu (teksta uzdevums) | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Teksta uzdevums ar divām darbībām. Pasažieri izkāpj. |
| 19. | Salīdzini un nosaki atšķirības. Teksta uzdevums. "Par vairāk", "par mazāk" | 2. izziņas līmenis | vidēja | 5 p. | |
| 20. | Cik no katra veida jāņem, lai iegūtu vajadzīgo | 2. izziņas līmenis | augsta | 2 p. | Teksta uzdevums par cauruļu skaitu. Vairāku skaitļu summa. |
| 21. | Cietais rieksts. Ciparu kārtības maiņa. Lapaspušu skaits | 2. izziņas līmenis | augsta | 2 p. |
Testi
| Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Saskaitīšana | 00:00:00 | vidēja | 7 p. | Vai proti saskaitīt? |
| 2. | Atņemšana | 00:00:00 | vidēja | 9 p. | Vai proti atņemt? |
| 3. | Teksta uzdevumi | 00:00:00 | vidēja | 7 p. | Pārbaudi sevi! |