Satura rādītājs:
Materiāli skolotājiem
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Satura rādītājs | |
2. | Saite uz SKOLA 2030 programmu | |
3. | Temata apguves norise |
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Pamatjēdzieni: galīgas, bezgalīgas, tukšas kopas, apakškopas | Definīcijas un piemēri |
2. | Darbības ar kopām: šķēlums, apvienojums, kopu atņemšana | Darbību definīcijas un piemēri |
3. | Skaitļu kopas (N, Z, Q, I, R, C) | Skaitļu kopu definīcijas un apzīmējumi |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Galīga, bezgalīga, tukša kopa | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1p. | Galīgu, bezgalīgu, tukšu kopu atpazīšana |
2. | Divu intervālu šķēlums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1p. | Divu intervālu šķēluma noteikšana, nav dots zīmējums |
3. | Divu intervālu apvienojums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1p. | Divu intervālu apvienojuma noteikšana, nav dots zīmējums |
4. | Galīgu kopu šķēlums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1p. | Dotas kopas ar skaitļiem |
5. | Venna diagramma | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1p. | Kllasē mācās 22 skolēni. No tiem korī dzied 8 skolēni, sporta pulciņu apmeklē 10 skolēni. Zināms, ka 2 skolēni gan apmeklē kori, gan sporta pulciņu. Cik skolēnu neapmeklē ne kori, ne sporta pulciņu? |
6. | Galīgu kopu apvienojums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1p. | Dotas kopas ar skaitļiem |
7. | Galīgu kopu atņemšana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1p. | Dotas kopas ar skaitļiem |
8. | Apakškopas noteikšana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1p. | Doti skaitļu kopu apzīmējumi. N, Q, R, I, Z |
Eksāmenu uzdevumi (PROF)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Apakškopa (2016) | Citi | zema | 1p. | Izvēlas dotā intervāla apakškopu |
2. | Venna diagramma (2016.g. eksāmens) | Citi | vidēja | 1p. | Eksāmenus kārto a skolēni. No tiem bioloģiju kārtoja b skolēni, fiziku - c skolēni, d skolēni kārtoja gan B, gan F. Cik skolēnu nekārtoja nevienu no šiem eksāmeniem? |
3. | Nevienādību sistēma (2015. g. eksāmens) | Citi | vidēja | 1p. | Izpratne par kopu šķēlumu. Vienmēr viena atbilde |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Kombinatorika | Citi | vidēja | 2p. | Kombinatorika, kopas un apakškopas jēdziens, teorijas pārbaude |
2. | Galīgu kopu šķēlums | Citi | vidēja | 2p. | Nosaka galīgu kopu šķēlumu |
3. | Lieto darbības ar kopām | Citi | vidēja | 3p. | No 10. klases 30 skolēniem 19 dzied korī, 15 nodarbojas ar sportu, bet 7 skolēniem nav papildus nodarbību. Cik skolēnu dzied un sporto, tikai dzied, tikai sporto? |
4. | Triju galīgu kopu šķēlums | Citi | vidēja | 2p. | Nosaka triju galīgu kopu šķēlumu |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Kopu simbolika. Venna diagramma | 00:15:00 | vidēja | 4p. | Atpazīt kopas, apakškopas, simbolus. Teksta uzdevums par kopām |
2. | Darbības ar kopām | 00:15:00 | vidēja | 4p. | Šķēlums, apvienojums, atņemšana |