Satura rādītājs:
Teorija
| Numurs | Nosaukums | Apraksts |
|---|---|---|
| 1. | Skaitļa sastāvs |
Uzdevumi
| Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Attēlo doto skaitli | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Vizualizē skaitli. |
| 2. | Cik katras krāsas ripiņu? | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Nosaka objektu skaitu. |
| 3. | Attēlo skaitļa (2 - 5) sastāvu ar ripiņām! | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Modelē skaitļa sastāvu. |
| 4. | Attēlo skaitļa (6 -10) sastāvu ar ripiņām! | 2. izziņas līmenis | vidēja | 7 p. | Modelē skaitļa sastāvu. |
| 5. | Vēro attēlu! Cik ābolu kopā? | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Saskaitīt nozīmē noskaidrot, cik kopā; atņemt nozīmē noskaidrot, cik ir viena daļa no daudzuma, ja otru zina. (M.Li.3.) |
| 6. | Skaitļa sastāvs | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Pieraksta skaitļu sastāvu. |
| 7. | Kāds skaitlis jāieraksta skaitļu mājiņā? | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Nosaka trūkstošo skaitli. |
| 8. | Skaitļa sastāvs. Tabula | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Pieraksta skaitļu sastāvu tabulas (“mājiņas”) un “trijstūra” formā |
| 9. | Cik kopā? | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Pieraksta skaitļa sastāvu kā vienādību. |
| 10. | Cik pietrūks? | 2. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Nosaka skaitļu sastāvu. |
| 11. | Cik atlika? | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Pieraksta skaitļa sastāvu kā vienādību. |
| 12. | Skaitļa sastāvs ar domino, vienādības | 1. izziņas līmenis | augsta | 3 p. | Nosaka skaitļu sastāvu, pieraksta vienādības. |
| 13. | Skaitļa sastāvs | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Pieraksta skaitļu sastāvu. |
| 14. | Skaitļa sastāvs kā vienādība | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Pieraksta skaitļa sastāvu kā vienādību. |
| 15. | Atņemšana. Atņem, lai atliktu norādītais skaitlis (1-5) | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Viens un tas pats kopums/daudzums var dažādi veidoties no 2 daļām. (M.Li.1.) |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
| Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Lasi, domā, risini! | Citi | vidēja | 1 p. | Viens un tas pats kopums/daudzums var dažādi veidoties no 2 daļām. (M.Li.1.) |
Testi
| Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Skaitļu līdz 10 sastāvs | 00:00:00 | vidēja | 13 p. |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
| Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Skaitļu sastāvs | 00:00:00 | vidēja | 9 p. |