PIRMĀ SEMESTRA NOSLĒGUMA TESTI
Satura rādītājs:
Materiāli skolotājiem
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Satura rādītājs | |
2. | Skolotājam | Mācību materiāla raksturojums |
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Mana ģimene I – My Family I | Atkārto 1.klases vārdiņus, izpilda uzdevumu un mācās jaunos vārdiņus. Vārdu krājums: mother, father, uncle, aunt, grandpa, grandmother, grandma, grandfather, parents, grandparents. |
2. | Mana ģimene II – My Family II | Mācās jaunos vārdiņus. Vārdu krājums: baby, cousin, son, daughter, wife, husband, family tree. |
3. | Piederības locījums – Possessive Case | Piederības locījuma veidošanas nosacījumi dzīvajām būtnēm, izruna. |
4. | Personu vietniekvārdi (teikuma priekšmeta vietniekvārdi) – Subject pronouns | Personu (teikuma priekšmeta) vietniekvārdi – I, you, he, she, it, we, you, they. |
5. | "HAVE GOT" locīšana, lietošana – "HAVE GOT" | Darbības vārda "have got" locīšanas un lietošanas nosacījumi. |
6. | Noderīgo lietu stūrītis | Dziesma "Finger Family Song" ar vārdiem. Uzdevumi un spēles internetā vārdu krājuma un gramatikas nostiprināšanai. |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Pārrakstīšana – Copying | 1. izziņas līmenis | zema | 4 p. | Pārraksta dotos vārdus. Pasvītro vai pārraksta vārdus, noskaidro un/vai pārbauda to nozīmi (ar skolotāja palīdzību). (VS.3.3.1.6.) |
2. | Teikumi ar "have got" – Sentences with "have got" | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Izvēlas starp "has got" and "have got". Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: lasa un atpazīst zināmos vārdus, frāzes, īsus teikumus (piemēram, savieno attēlus ar tekstu). |
3. | Ģimenes locekļu atpazīšana – Recognizing the members of family | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Izvēlas pareizo vārdu ģimenes loceklim. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
4. | Piederības locījums – Possessive case | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Izvēlas teikumu ar piederības locījumu. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: lasa un atpazīst zināmos vārdus, frāzes, īsus teikumus (piemēram, savieno attēlus ar tekstu). |
5. | Tulkojumu savienošana – Matching translation | 1. izziņas līmenis | zema | 4 p. | Savieno vārdu ar tā tulkojumu. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
6. | Personu vietniekvārdi, lasīšana – Subject pronouns, reading | 1. izziņas līmenis | zema | 3 p. | Izlasa vietniekvārdu un izvēlas attēlu. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: lasa un atpazīst zināmos vārdus, frāzes, īsus teikumus (piemēram, savieno attēlus ar tekstu). |
7. | Personu vietniekvārdi, attēls – Subject pronouns, pictures | 1. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Aplūko attēlus un izvēlas pareizo vietniekvārdu.Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: lasa un atpazīst zināmos vārdus, frāzes, īsus teikumus (piemēram, savieno attēlus ar tekstu). |
8. | Piederības locījuma lietošana – Using of possessive case | 2. izziņas līmenis | vidēja | 6 p. | Teikumā izvēlas ir vai nav piederība.Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: lasa un atpazīst zināmos vārdus, frāzes, īsus teikumus (piemēram, savieno attēlus ar tekstu). |
9. | Klausīšanās, vārda ievilkšana – Listening, dragging the word | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Noklausās vārdu un izvēlas tā rakstveida formu. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
10. | Klausīšanās, tulkošana – Listening, translating | 2. izziņas līmenis | vidēja | 6 p. | Latviskajam vārdam klausoties piemeklē tulkojumu. Izmanto verbālus un neverbālus līdzekļus, lai attēlotu dzirdēto vai redzēto. (VS.3.2.1.2.) Klausās vienkāršus, īsus tekstus (piemēram, jautājumus, stāstījumus, dialogus) un veido/atzīmē ilustrācijas. (VS.3.2.1.2.) |
11. | Paslēptie vārdi – Hidden Words | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Burtu rindā meklē zināmus vārdus. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
12. | Piederības locījuma lietojums – Usage of possessive case | 2. izziņas līmenis | vidēja | 6 p. | Izvēlas pareizo piederības locījumu. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: lasa un atpazīst zināmos vārdus, frāzes, īsus teikumus (piemēram, savieno attēlus ar tekstu). |
13. | Personu vietniekvārdi – Subject pronouns | 2. izziņas līmenis | vidēja | 6 p. | Lasa un izvēlas pareizo vietniekvārdu. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: lasa un atpazīst zināmos vārdus, frāzes, īsus teikumus (piemēram, savieno attēlus ar tekstu). |
14. | Lasīšana. Ģimenes koks – Reading. The family tree | 3. izziņas līmenis | vidēja | 8 p. | Lasa par ģimenes koku un ievelk vārdus. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: lasa un atpazīst zināmos vārdus, frāzes, īsus teikumus (piemēram, savieno attēlus ar tekstu). |
15. | Izlaisti burti – Omitted letters | 2. izziņas līmenis | vidēja | 6 p. | Vārdā ieraksta trūkstošos burtus. No vārdu daļām (morfēmām) darina vārdus. (VS.3.3.1.4.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
16. | Jaukti burti – Mixed letters | 2. izziņas līmenis | augsta | 9 p. | No dotajiem burtiem veido zināmu vārdu. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
17. | Teikumi – Sentences | 3. izziņas līmenis | augsta | 8 p. | Aplūko tabulu, kas kam pieder un pabeidz teikumus. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: pabeidz uzdevumā dotos teikumus. |
18. | "Have got" vai "to be" – "Have got" or "to be" | 3. izziņas līmenis | augsta | 9 p. | Lasa teikumus un izvēlas "have got" vai "to be" pareizajā locījumā. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: pabeidz uzdevumā dotos teikumus. |
19. | Burtu savienojumi – Combinations of letters | 3. izziņas līmenis | augsta | 7 p. | No dotajiem burtiem veido vārdus. No vārdu daļām (morfēmām) darina vārdus. (VS.3.3.1.4.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
20. | Klausīšanās un tulkošana – Listening and translating | 3. izziņas līmenis | augsta | 9 p. | Noklausās vārdu un izvēlas tā tulkojumu. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā; klausās un atpazīst zināmos vārdus, frāzes, īsus teikumus. |
21. | Lasīšana, ģimene – Reading, family | 3. izziņas līmenis | augsta | 5 p. | Lasa tekstu par ģimeni un izvēlas vai ieraksta vārdus. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: pabeidz uzdevumā dotos teikumus. |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | 1.klases atkārtojums. Ģimene – Family | Citi | zema | 5 p. | Uzdevums 1.klases vārda krājuma atkārtošanai. Pie attēla pievelk vārdu. |
2. | Lasīšana, tulkošana, ievilkšana – Reading, translating, dragging | Citi | zema | 4 p. | Tabulā vārdam pievelk klāt tā tulkojumu. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
3. | Klausīšanās un rakstīšana – Listening and writing | Citi | vidēja | 6 p. | Noklausās vārdu un pārraksta dzirdēto vārdu. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā; klausās un savieno tekstuālu un vizuālu informāciju. |
4. | Vietniekvārdi tekstā – Subject pronouns in the text | Citi | augsta | 12 p. | Lasa tekstu un īpašvārdus aizstāj ar vietniekvārdu. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: pabeidz uzdevumā dotos teikumus. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Mana ģimene I | 00:20:00 | zema | 18 p. | Zina pamatvārdus par ģimeni, ģimenes locekļiem; zina vārdus un to tulkojumu, atpazīst rakstību un noklausoties saprot vārdu; zina personu vietniekvārdus; zina darbības vārda "have got" lietošanas un piederības veidošanas nosacījumus. |
2. | Mana ģimene II | 00:20:00 | vidēja | 41 p. | Zina pamatvārdus par ģimeni, ģimenes locekļiem; zina vārdus un to tulkojumu, atpazīst rakstību un noklausoties saprot vārdu; zina personu vietniekvārdus; zina darbības vārda "have got" lietošanas un piederības veidošanas nosacījumus. |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Mana ģimene III | 00:20:00 | vidēja | 32 p. | Zina pamatvārdus par ģimeni, ģimenes locekļiem; zina vārdus un to tulkojumu, atpazīst rakstību un noklausoties saprot vārdu; zina personu vietniekvārdus; zina darbības vārda "have got" lietošanas un piederības veidošanas nosacījumus. |
2. | Mana ģimene IV | 00:30:00 | augsta | 82 p. | Zina pamatvārdus par ģimeni, ģimenes locekļiem; zina vārdus un to tulkojumu, atpazīst rakstību un noklausoties saprot vārdu; zina personu vietniekvārdus; zina darbības vārda "have got" lietošanas un piederības veidošanas nosacījumus. |