Satura rādītājs:
Materiāli skolotājiem
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Satura rādītājs | |
2. | Skolotājam | Mācību materiāla raksturojums |
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Rotaļlaukums I – Playground I | Lasa, klausās, mācās un atkārto jaunos vārdiņus, kas saistās ar rotaļlaukumu un spēlēm ārpus mājas: bike, bucket, car, climbing frame, hopscotch, park, playground. |
2. | Rotaļlaukums II – Playground II | Lasa, klausās, mācās un atkārto jaunos vārdiņus, kas saistās ar rotaļlaukumu un spēlēm ārpus mājas: sandcastle, sandpit, seesaw, shovel, skipping rope, slide, swing. |
3. | Ko es daru rotaļlaukumā I – Activities in the Playground I | Lasa, klausās, mācās un atkārto jaunos vārdiņus – darbības, kas saistās ar rotaļlaukumu un spēlēm ārpus mājas: catch, climb, go, hide, jump, kick, make. |
4. | Ko es daru rotaļlaukumā II – Activities in the Playground II | Lasa, klausās, mācās un atkārto jaunos vārdiņus – darbības, kas saistās ar rotaļlaukumu un spēlēm ārpus mājas: play, ride, run, skip, slide, swing, throw. |
5. | Drošība rotaļlaukumā – Safety in the Playground | Lasa, klausās, mācās un atkārto frāzes, kas pievērš uzmanību, aicina darboties, mudina ievērot drošību. Pamana citu attieksmi, piemēram, patiku/nepatiku, pauž savas domas un emocijas, izmantojot skaņas, žestus un iegaumētas frāzes. (VS.3.1.1.8.) |
6. | Ko tu pašlaik dari? – What are you doing? | Zina kā veidot teikumus ilgstošajā tagadnē par pašreizējo brīdi. Maina vārda formu, pievienojot galotni. (VS.3.3.1.4.) |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Vārdu savienošana. Rotaļlaukumā – Matching words. In the Playground | 1. izziņas līmenis | zema | 2p. | Savieno rakstīto vārdu ar drukāto vārdu. Meklē un salīdzina grafiskus apzīmējumus digitālā tekstā, piemēram, krāsa, burtu lielums. (VS.3.2.1.3.) Atpazīst rakstīto vārdu. |
2. | Pārrakstīšana. Darbības – Copying. Actions | 1. izziņas līmenis | zema | 4p. | Pārraksta doto vārdu. Meklē un salīdzina grafiskus apzīmējumus digitālā tekstā, piemēram, krāsa, burtu lielums. (VS.3.2.1.3.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: noraksta īsus vārdus no dotā parauga. |
3. | Izteiciens angliski. Drošība – English expresion. Safety | 1. izziņas līmenis | zema | 3p. | Izlasa izteicienu un izvēlas tā latvisko tulkojumu. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
4. | Lietu atpazīšana rotaļlaukumā – Recognizing equipment in the playground | 1. izziņas līmenis | zema | 4p. | Izlasa vārdu un ievelk pie attēla. Savieto attēlus ar vārdiem, nosauc un parāda zīmējumā redzamos objektus un personas. (VS.3.2.1.6.) |
5. | Vārds angliski. Rotaļlaukumā – Word in English. In the Playground | 1. izziņas līmenis | zema | 2p. | Izlasa vārdu angliski un izvēlas tā tulkojumu. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
6. | Lasīšana, tulkošana, ievilkšana. Darbības – Reading, translating, dragging. Actions | 1. izziņas līmenis | zema | 4p. | Tabulā vārdam pievelk klāt tā tulkojumu. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
7. | Jautājumi un īsās atbildes – Questions and short answers | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2p. | Izlasa jautājumu un izvēlas pareizo atbildi. Lai pastāstītu par sevi, pietiek ar nedaudziem vārdiem un frāzēm. (V.Li.2.2.) |
8. | Vārds latviski. Darbības – Word in Latvian. Actions | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2p. | Izlasa vārdu latviski un izvēlas tā tulkojumu angliski. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
9. | Lasīšana, tulkošana, ievilkšana. Drošība – Raeding, translating, dragging. Safety | 1. izziņas līmenis | vidēja | 4p. | Tabulā izteicienam pievelk klāt tā tulkojumu. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
10. | Lasīšana, savienošana. Rotaļlaukumā – Reading, matching. In the Playground | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4p. | Savieno vārdu ar tā tulkojumu. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
11. | Klausīšanās, vārda ievilkšana. Darbība – Listening, dragging the word. Actions | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4p. | Noklausās vārdu un izvēlas tā rakstveida formu. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
12. | Klausīšanās, ievilkšana. Drošība – Listening, dragging. Safety | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4p. | Noklausās izteicienu un izvēlas tā rakstveida formu. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
13. | Klausīšanās, ievilkšana, attēls. Rotaļlaukumā – Listening, dragging, picture. In the Playground | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3p. | Noklausās vārdu un ievelk attēlu. Klausās vienkāršus, īsus tekstus (piemēram, jautājumus, stāstījumus, dialogus) un veido/atzīmē ilustrācijas. (VS.3.2.1.2.) |
14. | Ko viņi pašlaik dara – What are they doing | 1. izziņas līmenis | vidēja | 3p. | Aplūko attēlu un izvēlas pareizo teikumu. Savieto attēlus ar vārdiem, nosauc un parāda zīmējumā redzamos objektus un personas. (VS.3.2.1.6.) |
15. | Vārds zem attēla. Darbības – Word under the picture. Actions | 1. izziņas līmenis | vidēja | 6p. | Zem attēla ieraksta vienu no dotajiem vārdiem. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
16. | Paslēptie vārdi. Rotaļlaukumā – Hidden words. In the Playground | 2. izziņas līmenis | vidēja | 6p. | Burtu rindā meklē zināmus vārdus. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
17. | Teikumu veidošana – Sentence formation | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4p. | Aplūko attēlu un zem tā izveido teikumu no dotajām teikuma daļām. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) |
18. | Jaukti burti. Rotaļlaukumā – Mixed letters. In the Playground | 2. izziņas līmenis | augsta | 9p. | No dotajiem burtiem veido zināmu vārdu. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
19. | Atpazīsti klausoties. Darbības – Recognition by listening. Actions | 1. izziņas līmenis | augsta | 4p. | Latviskajam vārdam klausoties piemeklē tulkojumu. Izmanto verbālus un neverbālus līdzekļus, lai attēlotu dzirdēto vai redzēto. (VS.3.2.1.2.) Klausās vienkāršus, īsus tekstus (piemēram, jautājumus, stāstījumus, dialogus) un veido/atzīmē ilustrācijas. (VS.3.2.1.2.) |
20. | Izlaisti burti. Rotaļlaukumā – Omitted letters. In the Playground | 2. izziņas līmenis | augsta | 6p. | Vārdā ieraksta trūkstošos burtus. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
21. | Burtu savienojumi. Drabības – Letter combinations. Actions | 2. izziņas līmenis | augsta | 7p. | No dotajiem burtiem veido vārdus. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
22. | Klausīšanās un rakstīšana. Rotaļlaukumā – Listening and writing. In the Playground | 2. izziņas līmenis | augsta | 6p. | Noklausās vārdu un pārraksta dzirdēto vārdu. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
23. | Klausīšanās un tulkošana. Darbības – Listening and translating. Actions | 2. izziņas līmenis | augsta | 3p. | Noklausās vārdu un izvēlas tā tulkojumu. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
24. | Klausīšanās. Vārdu rinda. Rotaļlaukumā – Listening. List of nouns. In the Playground | 2. izziņas līmenis | augsta | 6p. | Noklausās vārdus, sakārto attēlus pareizā secībā. Klausās vienkāršus, īsus tekstus (piemēram, jautājumus, stāstījumus, dialogus) un veido/atzīmē ilustrācijas. (VS.3.2.1.2.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: klausās un secīgi sakārto uzdevumā dotos attēlus atbilstoši dzirdētajam. |
25. | Ievilkšana, sākums un beigas. Frāzes – Dragging, the beginning and end. Phrases | 2. izziņas līmenis | augsta | 4p. | Savieno teikuma sākuma ar otru daļu. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
26. | Situācija rotaļlaukumā – Safety situation in the Playground | 3. izziņas līmenis | augsta | 3p. | Izlasa latviski situāciju rotaļlaukumā un pievelk frāzi angliski atbilstošu šai situācijai. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
27. | Ko viņi pašlaik dara vai nedara – What are they doing or aren't doing | 3. izziņas līmenis | augsta | 4p. | Aplūko tabulu un papildina teikumus ko katrs bērns dara un nedara. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) |
28. | Ko viņi pašlaik dara un nedara. Ievilkšana – What they are and aren't doing. Dragging | 3. izziņas līmenis | augsta | 4p. | Lasa teikumu un ievelk attiecīgos vārdus. Atpazīst lasīto vārdu. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) |
29. | Klausīšanās. Ko viņi pašlaik dara vai nedara – Listening. What they are or aren't doing | 3. izziņas līmenis | augsta | 6p. | Noklausās teikumu un no dotajiem vārdiem un attēliem saliek teikumus. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Vārds zem attēla. Rotaļlaukumā – Word under the picture. In the playground | Citi | vidēja | 6p. | Zem attēla ieraksta vienu no dotajiem vārdiem. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
2. | Paslēptie vārdi. darbības – Hidden words. Actions | Citi | vidēja | 6p. | Burtu rindā meklē zināmus vārdus. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
3. | Klausīšanās un tulkošana. Drošība – Listening and translating. Safety | Citi | augsta | 3p. | Noklausās izteicienu un izvēlas tā tulkojumu. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
4. | Klausīšanās un tulkošana. Teikumi – Listening and translating. Sentences | Citi | augsta | 3p. | Noklausās izteicienu un izvēlas tā tulkojumu. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Rotaļlaukumā | 00:20:00 | vidēja | 21p. | Zina pamatvārdus – lietas rotaļlaukumā; zina vārdus un to tulkojumu, atpazīst rakstību un noklausoties saprot vārdu. |
2. | Darbības | 00:20:00 | vidēja | 26p. | Zina pamatvārdus – darbības; pārraksta vārdus, zina tulkojumu, atpazīst rakstību un noklausoties saprot vārdu. |
3. | Drošība | 00:20:00 | vidēja | 21p. | Zina frāzes, kas pievērš uzmanību, aizliedz kaut ko darīt, mudina kaut ko darīt, zina tulkojumu, atpazīst rakstību un noklausoties saprot frāzi. |
4. | Ko pašlaik dara | 00:20:00 | vidēja | 22p. | Saprot kā veido teikumus par pašreizējo brīdi, zina tulkojumu, atpazīst rakstību un noklausoties saprot teikumu. |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Spēles rotaļlaukumā | 00:20:00 | vidēja | 33p. | Zina pamatvārdus – darbības, priekšmetus rotaļlaukumā; saprot, kad šie vārdi tiek iesaistīti ilgstošās tagadnes teikumā. |
2. | Drošība un spēles rotaļlaukumā | 00:30:00 | augsta | 35p. | Zina pamatvārdus – darbības, priekšmetus rotaļlaukumā; saprot, kad šie vārdi tiek iesaistīti ilgstošās tagadnes teikumā, zina frāzes par drošību rotaļlaukumā. |