Uzmanību! Pieejami jaunāki mācību materiāli pēc Skola2030 programmas.
Satura rādītājs:
Materiāli skolotājiem
| Numurs | Nosaukums | Apraksts |
|---|---|---|
| 1. | Satura rādītājs | |
| 2. | Skolotājam | Mācību materiāla raksturojums. |
Teorija
| Numurs | Nosaukums | Apraksts |
|---|---|---|
| 1. | Krāsu vizuālās īpašības | Prot raksturot krāsu optiskās īpašības. |
Uzdevumi
| Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Silto un vēso krāsu vizuālās īpašības (ar ievilkšanu) | 1. izziņas līmenis | zema | 3 p. | Prot raksturot silto un vēso krāsu vizuālās īpašības. |
| 2. | Siltās un vēsās krāsas dabā, to vizuālās īpašības | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Prot raksturot silto un vēso krāsu vizuālās īpašības, spēj šīs krāsas saskatīt attēlos. |
| 3. | Krāsu savstarpējā ietekme | 2. izziņas līmenis | vidēja | 6 p. | Zina, kuras krāsas viena otru izceļ. |
| 4. | Silto un vēso krāsu vizuālās īpašības, krāsu savstarpējā ietekme | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Prot raksturot silto un vēso krāsu vizuālās īpašības, zina, kā krāsas viena otru ietekmē. |
| 5. | Pelēkās krāsas vizuālās īpašības mākslas darbu reprodukcijās (ar ievilkšanu) | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Spēj raksturot pelēkās krāsas vizuālās īpašības, māk tās saskatīt mākslas darbu reprodukcijās. |
| 6. | Vēso toņu vizuālās īpašības telpas ilūzijas radīšanā | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Prot raksturot vēso krāsu vizuālās īpašības, spēj saskatīt to radītos efektus attēlos. |
| 7. | Pelēkās krāsas un vēso krāsu vizuālās īpašības | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Prot raksturot pelēkās krāsas un vēso krāsu vizuālās īpašības, spēj saskatīt šo krāsu radītos vizuālos efektus mākslas darbu reprodukcijās. |
| 8. | Zilā, dzeltenā krāsa un ar tām kontrastējošās krāsas | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Zina, kuras krāsas kontrastē ar zilo un dzelteno krāsu, spēj tās saskatīt attēlos. |
| 9. | Zaļā krāsa, ar to kontrastējošā krāsa | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Zina, kura krāsa vizuāli izceļ zaļo krāsu, prot to saskatīt mākslas darbu reprodukcijās. |
| 10. | Krāsu savstarpējā ietekme mākslas darbā | 2. izziņas līmenis | vidēja | 6 p. | Zina, kuras krāsas viena otru vizuāli ietekmē, prot tās saskatīt attēlos. |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
| Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Silto un vēso krāsu vizuālās īpašības | Citi | zema | 3 p. | Prot raksturot silto un vēso krāsu vizuālās īpašības. |
| 2. | Pelēkās krāsas vizuālās īpašības mākslas darbu reprodukcijās | Citi | vidēja | 3 p. | Spēj raksturot pelēkās krāsas vizuālās īpašības, māk tās saskatīt mākslas darbu reprodukcijās. |
| 3. | Pelēkās krāsas vizuālās īpašības | Citi | vidēja | 2 p. | Prot raksturot pelēkās krāsas vizuālās īpašības. |
| 4. | Krāsu savstarpējā ietekme | Citi | zema | 1 p. | Prot mākslas darbu reprodukcijā saskatīt tumšo un gaišo vai silto un vēso krāsu kontrastus. |
Testi
| Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Siltās, vēsās krāsas, pelēkās krāsas, krāsu vizuālās īpašības | 00:00:00 | vidēja | 14 p. | Prot raksturot silto un vēso krāsu vizuālās īpašības; prot raksturot silto un vēso krāsu vizuālās īpašības, spēj šīs krāsas saskatīt attēlos; prot raksturot silto un vēso krāsu vizuālās īpašības, zina, kā krāsas viena otru ietekmē; prot mākslas darbu reprodukcijā saskatīt tumšo un gaišo vai silto un vēso krāsu kontrastus; spēj raksturot pelēkās krāsas vizuālās īpašības, māk tās saskatīt mākslas darbu reprodukcijās. |
| 2. | Krāsu vizuālās īpašības, krāsu savstarpējā ietekme | 00:00:00 | vidēja | 26 p. | Prot raksturot pelēkās krāsas vizuālās īpašības; zina, kuras krāsas viena otru izceļ; prot raksturot vēso krāsu vizuālās īpašības, spēj saskatīt to radītos efektus attēlos; prot raksturot pelēkās krāsas un vēso krāsu vizuālās īpašības, spēj saskatīt šo krāsu radītos vizuālos efektus mākslas darbu reprodukcijās; zina, kuras krāsas kontrastē ar zilo un dzelteno krāsu, spēj tās saskatīt attēlos; zina, kura krāsa vizuāli izceļ zaļo krāsu, prot to saskatīt mākslas darbu reprodukcijās; zina, kuras krāsas viena otru vizuāli ietekmē, prot tās saskatīt attēlos. |