Satura rādītājs:
Teorija
| Numurs | Nosaukums | Apraksts |
|---|---|---|
| 1. | Rakstīšanas uzdevums | Domraksts atbilstoši tematam. |
Uzdevumi
| Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Lasīšana. 1. uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Tekstam atbilstoša virsraksta izvēle |
| 2. | Lasīšana. 2. uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Tekstā lietoto vārdu nozīmes noteikšana pēc konteksta. |
| 3. | Lasīšana. 3. uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Situācijas vietas, laika, dalībnieku un to mērķa noteikšana. |
| 4. | Lasīšana. 4. uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Varoņa īpašības noteikšana atbilstoši rīcībai situācijā. |
| 5. | Lasīšana. 5. uzdevums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Sinonīmu, antonīmu un deminutīvu saskatīšana tekstā. |
| 6. | Lasīšana. 7. uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Teksta piederības noteikšana konkrētajam valodas funkcionālajam stilam. Teksta mērķa noteikšana. |
| 7. | Valodas kompetence. 1. uzdevums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Pieturzīmju ievietošana dažādas uzbūves teikumos. |
| 8. | Valodas kompetence. 2. uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Pieturzīmju skaidrojuma izvēle atbilstoši dotajam teikumam un tajā esošajām sintaktiskajām konstrukcijām. |
| 9. | Valodas kompetence. 3. uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Pieturzīmju lietojuma novērtēšana teikumos ar uzrunu un uzrunas grupu. |
| 10. | Valodas kompetence. 4. uzdevums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Īso un garo patskaņu ierakstīšana dažādu vārdšķiru vārdos. |
| 11. | Valodas kompetence. 5. uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Teikuma saturam atbilstošā vārda izvēle. |
| 12. | Valodas kompetence. 6. uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Vārda dalīšana pārnešanai jaunā rindā. |
| 13. | Valodas kompetence. 7. uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Pareizrakstības pamatojums novadu un to iedzīvotāju nosaukumu rakstībai. |
| 14. | Valodas kompetence. 8. uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Sieviešu un vīriešu dzimtes personvārdu ar galotni -a datīva formas atšķiršana. |
| 15. | Klausīšanās. 1. uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Teikumam atbilstošā turpinājuma saklausīšana. |
| 16. | Klausīšanās. 2. uzdevums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Konkrētu notikumu norises laika saklausīšana tekstā. |
| 17. | Klausīšanās. 3. uzdevums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Notikuma norises vietas saklausīšana. |
| 18. | Klausīšanās. 4. uzdevums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Nepareizās informācijas noteikšana atbilstoši dzirdētajam. |
| 19. | Klausīšanās. 5. uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Pareizo apgalvojumu izvēle atbilstoši dzirdētajam. |
Testi
| Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Lasīšana. Diag. darbs latviešu valodā 6. kl. 2017. g. | 00:10:00 | vidēja | 9 p. | |
| 2. | Valodas kompetence. Diag. darbs latviešu valodā 6. kl. 2017. g. | 00:10:00 | vidēja | 11 p. | |
| 3. | Klausīšanās. Diag. darbs latviešu valodā 6. kl. 2017. g. | 00:15:00 | vidēja | 15 p. |