Uzmanību! Pieejami jaunāki mācību materiāli pēc Skola2030 programmas.
Satura rādītājs:
Teorija
| Numurs | Nosaukums | Apraksts |
|---|---|---|
| 1. | Skaitļa 3 reizināšana | Iepazīstas ar veidiem, kā reizināt skaitli 3. |
| 2. | Skaitļa 4 reizināšana | Iepazīstas ar veidiem, kā reizināt skaitli 4. |
| 3. | Skaitļa 5 reizināšana | Iepazīstas ar veidiem, kā reizināt skaitli 5. |
Uzdevumi
| Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Trūkstošais skaitlis virknē | 2. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Atrod sakarību virknē un ieraksta trūkstošo skaitli. |
| 2. | Reizinājuma un summas salīdzināšana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Salīdzina reizinājumu un summu. |
| 3. | Par vienu mazāk | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Raksta trūkstošo reizinātāju vienādībā, izprotot, ka vienādu skaitļu saskaitīšanu var aizvietot ar reizināšanu. |
| 4. | Objektu grupas | 1. izziņas līmenis | zema | 3 p. | Nosaka objektu skaitu un grupas. Aprēķina daudzumu. |
| 5. | Skaitļa 3 reizinājumi | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Nostiprina reizrēķina zināšanas, reizinot skaitli 3 vai ar 3. |
| 6. | Ja par vienu vairāk | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Raksta trūkstošo reizinātāju vienādībā, izprotot, ka vienādu skaitļu saskaitīšanu var aizvietot ar reizināšanu. |
| 7. | Patiesas vienādības | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Atpazīst patiesas vienādības, izprotot, ka vienādu skaitļu saskaitīšanu var aizvietot ar reizināšanu. |
| 8. | Skaitļa 4 reizinājumi | 1. izziņas līmenis | zema | 3 p. | Trenē reizrēķina zināšanas, reizinot skaitli 4 vai ar 4. |
| 9. | Reizinājumi tabulā | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Aizpildīt tukšās vietas tabulā ar skaitļu 3 un 4 reizinājumiem. |
| 10. | Skaitīšana pa pieci | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Skaita pa pieci. Pabeidz reizinājumu. Precīzi seko instrukcijām. |
| 11. | Ja par vienu mazāk | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Salīdzina izteiksmes, izprotot, ka vienādu skaitļu saskaitīšanu var aizvietot ar reizināšanu. |
| 12. | Objektu grupas | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Izvēlas attēlam atbilstošu reizinājumu. |
| 13. | Skaitļa 5 reizinājumi | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Nostiprina reizrēķina zināšanas, reizinot skaitli 5 vai ar 5. |
| 14. | Reizinājumi augošā vai dilstošā secībā | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Trenē reizrēķina zināšanas, risinot skaitļa 5 reizinājumus. Jēdziena dilstošs un augošs izpratne. Mācās precīzi sekot instrukcijām. |
Testi
| Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Vai es protu reizināt skaitļus 3, 4 un 5? | 00:20:00 | vidēja | 12 p. | Skaitļu 3, 4 un 5 reizinājumi un uzdevumi reizināšanas nozīmes izpratnei. |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
| Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Vai es protu reizināt skaitļus 3, 4 un 5? | 00:15:00 | vidēja | 8 p. | Reizrēķins, reizinājumu salīdzināšana, reizināšanas īpašība. |