Satura rādītājs:
Teorija
| Numurs | Nosaukums | Apraksts | 
|---|---|---|
| 1. | Algebras formulas optimālajam līmenim pēc jaunā standarta 1. daļa | 11. klases matemātikas eksāmena formulas pēc SKOLA 2030. 1.daļa - algebra un sakarības | 
| 2. | Eksponentfunkcijas definīcija un īpašības | Eksponentfunkcija un tās īpašības. | 
| 3. | Eksponentnevienādību atrisināšana | Skolēns spēj atrisināt eksponentnevienādību. | 
| 4. | Eksponentnevienādību grafiskā atrisināšana | Eksponentnevienādību grafiskā atrisināšanas metode. | 
Uzdevumi
| Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Pakāpju salīdzināšana, eksponentfunkcijas īpašības | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Pakāpju salīdzināšana, izmantojot eksponentfunkcijas īpašības. | 
| 2. | Pakāpju salīdzināšana | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Salīdzina pakāpes, ja bāze ir 0,5. | 
| 3. | Eksponentfunkcijas salīdzināšana ar nulli | 2. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Salīdzināšana ar nulli eksponentfunkcijā. | 
| 4. | Eksponentnevienādības atrisināšana I | 2. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Kāpinātājā lineāra izteiksme. | 
| 5. | Eksponentnevienādības atrisināšana II | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Eksponentnevienādības zīmes noteikšana risinājumā. | 
| 6. | Eksponentnevienādības atrisināšana III | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Bāzes vienādas, kāpinātāji lineāras izteiksmes. | 
| 7. | Eksponentnevienādība. Vienādo bāzes | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Kāpinātājā lineāra iztaiksme. | 
| 8. | Eksponentnevienādība. Vienādo bāzes | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Kāpinātājā lineāra izteiksme. | 
| 9. | Eksponentnevienādība. Vienādo bāzes | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Vienādo bāzes, atrisina lineāru nevienādību. | 
| 10. | Eksponentnevienādība. Pakāpju īpašība | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Lieto pakāpju likumu un atrisina lineāru nevienādību. | 
| 11. | Eksponentnevienādība ar algebriskiem pārveidojumiem | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Pielieto kvadrātu formulu. | 
| 12. | Eksponentnevienādība (ar kvadrātnevienādību) | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Prot atrisināt nepilno kvadrātnevienādību (c=0). | 
| 13. | Eksponentnevienādība (grafiskā metode) I | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Salīdzina ar lineāru funkciju. | 
| 14. | Eksponentnevienādība (grafiskā metode) II | 1. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Salīdzināšana ar konstantu funkciju. | 
| 15. | Eksponentnevienādība (grafiskā metode) III | 2. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Dots ar tekstu. Funkcijas vērtību salīdzināšana ar skaitli. | 
Eksāmenu uzdevumi (PROF)
| Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Eksponentnevienādība (2024) | Citi | zema | 1 p. | Pakāpi salīdzina ar skaitli 1. | 
| 2. | Eksponentnevienādība (2022) | Citi | zema | 2 p. | Bāze mazāka par 1. | 
| 3. | Eksponentfunkcijas grafiks un nevienādība (2019) | Citi | vidēja | 4 p. | Zīmē 2^x-a grafiku. Nosaka vērtību apgabalu, funkcijas nulles, vienādzīmju intervālu. 2.daļas 5. uzd. | 
| 4. | Eksponentnevienādība. Vienādo bāzes (2017) | Citi | vidēja | 3 p. | Bāze >1, abas bāzes jāpārveido. 2. daļas 1. uzd. | 
| 5. | Eksponentfunkcija. Eksponentnevienādība (2016) | Citi | vidēja | 7 p. | Zīmē grafiku, salīdzina ar lineāru funkciju. | 
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
| Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Eksponentnevienādība, ja bāzes vienādas | Citi | vidēja | 3 p. | Bāzes vienādas, kāpinātāji lineāras izteiksmes. | 
| 2. | Eksponentnevienādība. Vienādo bāzes | Citi | vidēja | 3 p. | Vienādo bāzes, lieto pakāpju īpašības. | 
| 3. | Salīdzināšana ar 1 | Citi | zema | 1 p. | Pakāpi salīdzina ar skaitli 1. | 
Testi
| Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Eksponentnevienādības | 00:20:00 | vidēja | 8 p. | Pārbaudi, vai proti risināt eksponentnevienādības! | 
| 2. | Eksponentnevienādības, grafiskā metode | 00:20:00 | vidēja | 11 p. | Pārbaudi, vai proti grafisko metodi! | 
