Satura rādītājs:

Teorija

Numurs Nosaukums Apraksts
1. Divu darbību teksta uzdevumi 1. klasē
2. Saskaitīšana līdz 100 Mācies saskaitīt līdz 100.

Uzdevumi

Numurs Nosaukums Tips Grūtības pakāpe Punkti Apraksts
1. Saskaitīšana tekstā. Izvēlies atbildi! 2. izziņas līmenis vidēja 1 p. Lieto saskaitīšanu un atņemšanu 20 apjomā situācijās, kurās jānosaka, cik kopā, cik pienāk klāt, aiziet prom, paņem nost, jāsalīdzina ar nezināmo jebkurā pozīcijā, izmantojot modeļus, zīmējumus un pierakstot kā vienādību, ar simbolu aizstājot nezināmo. (M.3.2.2.1., M.3.3.3.1., M.3.4.4.2., M.3.1.
2. Nezināmā saskaitāmā noteikšana līdz pilniem desmitiem 2. izziņas līmenis vidēja 1 p. 100 apjomā saskaita un atņem pilnus desmitus; divciparu skaitlim pieskaita/atņem pilnus desmitus un viencipara skaitli.
3. Draudzīgo skaitļu aprēķināšana, ja divi doti 2. izziņas līmenis vidēja 3 p.
4. Atņemšana līdz 100 bez pārejas citā desmitā, atņem tikai vienus 2. izziņas līmenis vidēja 2 p.
5. Darbības uzdošana ar vārdiem. Starpība, summa 2. izziņas līmenis vidēja 2 p.
6. Darbības locekļu nosaukumu atpazīšana 2. izziņas līmenis vidēja 1 p.
7. Atņemšana tekstā ar kg 2. izziņas līmenis vidēja 3 p.
8. Nezināmā mazināmā aprēķināšana 2. izziņas līmenis augsta 3 p.
9. Nezināmā mazināmā aprēķināšana 2. izziņas līmenis augsta 3 p.
10. Atņemšana tekstā. Eglītes 2. izziņas līmenis vidēja 2 p.
11. Nezināmā saskaitāmā aprēķināšana 2. izziņas līmenis vidēja 2 p.

Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)

Numurs Nosaukums Tips Grūtības pakāpe Punkti Apraksts
1. Nezināmā saskaitāmā noteikšana līdz pilniem desmitiem Citi vidēja 1 p. 100 apjomā saskaita un atņem pilnus desmitus; divciparu skaitlim pieskaita/atņem pilnus desmitus un viencipara skaitli.
2. Nezināmā saskaitāmā noteikšana līdz pilniem desmitiem Citi vidēja 1 p. 100 apjomā saskaita un atņem pilnus desmitus; divciparu skaitlim pieskaita/atņem pilnus desmitus un viencipara skaitli.

Testi

Numurs Nosaukums Ieteicamais ilgums: Grūtības pakāpe Punkti Apraksts
1. Saskaitīšana un atņemšana līdz 100 00:00:00 vidēja 8 p.