Reklāmas izveides nosacījumi
- reklāmai jāpiesaista cilvēku uzmanība, tai jārada un jānotur interese par reklamējamo objektu;
![29.jpg](https://resources.cdn.uzdevumi.lv/4fb4192f-db0b-43ef-a80f-52da8477e1be/29w267.jpg)
Apavu veikala reklāma. Teksts vēsta: "Nopērc vienu pāri, otru saņem par brīvu"
- laba reklāma izceļas uz konkurentu fona un rosina cilvēkus uz noteiktu rīcību;
- tai jābūt vienkārši saprotamai, oriģinālai (lai piesaistītu uzmanību), saistošai (uzskatāmi pamato produkta kvalitāti, rosina pozitīvas emocijas, reklāmai jābūt estētiski pievilcīgai, skaistai, tā var būt arī humoristiska rakstura);
![33.jpg](https://resources.cdn.uzdevumi.lv/ba2d007a-6834-4bbd-b8c5-210e18de1a7d/33w374.jpg)
Banānu reklāma
- reklāma jādemonstrē atbilstošā vietā un laikā, tās demonstrēšana regulāri jāatkārto.
![16.jpg](https://resources.cdn.uzdevumi.lv/f80e024a-4f0a-40e0-b666-e40ba6809c27/16w373.jpg)
Reklāmas Pikadilli laukumā (Londona)
Reklamēšanas metodes
Veidojot reklāmu, tiek izmantotas dažādas metodes. Dažas no tām:
- reklāmas atkārtošana (šāda rīcība nodrošina atpazīstamību);
- norāda uz reklamējamā produkta popularitāti patērētāju vidū (iespējams, ka cilvēki šo preci iegādāsies pūļa efekta dēļ);
- dalīšanās pieredzē (reklāmā par preces labajām īpašībām stāsta eksperti vai citi patērētāji);
- asociāciju radīšana (sasaista reklamējamo preci ar kaut ko patīkamu, piemēram, skaistiem dabas skatiem);
- saukļu izmantošana (viegli iegaumējamas frāzes, kuras izsaka reklāmas būtību);
![35.jpg](https://resources.cdn.uzdevumi.lv/236881c2-b32e-4a84-a7e0-e73b3b525c13/35w270.jpg)
"Cilvēki, kuri mīl paēst, vienmēr ir vislabākie cilvēki" (teksts ēdināšanas uzņēmuma zālē)
- ietekmēšana (aicinājums iegādāties preci, kamēr tā ir pieejama, kamēr ir lielas atlaides).
![6.jpg](https://resources.cdn.uzdevumi.lv/18edea81-cc46-4819-b4ce-9becb4e855f8/6w270.jpg)
Reklāma tonikam, kas palīdzēs gremošanas traucējumu un nervozitātes mazināšanai (1900)