Satura rādītājs:
Uzdevumi
| Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Garuma mēru salīdzināšana. Dažādas mērvienības | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | |
| 2. | Sloksnītes garums. Objekts nav pie nulles līnijas II | 3. izziņas līmenis | augsta | 2 p. | Nosaka garumu cm un mm, ja objekts nav novietots pie nulles līnijas. |
| 3. | Garuma mēru pārveidošana. Decimetri un centimetri II | 2. izziņas līmenis | vidēja | 5 p. | Izsaka mazākas garuma mērvienības lielākās. |
| 4. | Sakārto garuma mērus augošā/dilstošā secībā. Decimetri un centimetri | 2. izziņas līmenis | vidēja | 6 p. | Salīdzina garuma mērus. |
| 5. | Lauztās līnijas garuma aprēķināšanu, ja viens no posmiem par ... cm garāks/īsāks | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Veic aprēķinus ar garumiem situāciju uzdevumos |
| 6. | Taisnstūra perimetra aprēķināšana, ja viena no malām ir par ... cm garāka/īsāka | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Veic aprēķinus ar garumiem situāciju uzdevumos. |
| 7. | Garumu pārveidošana. Pārveido lielākas mērvienības mazākās (m, dm, cm) | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Izsaka lielākas garuma mērvienības mazākās. |
| 8. | Garumu pārveidošana. Pārveido mazākas mērvienības lielākās (m, dm, cm) | 2. izziņas līmenis | vidēja | 5 p. | Izsaka mazākas garuma mērvienības lielākās. |
| 9. | Darbības ar garuma mērvienībām | 2. izziņas līmenis | vidēja | 6 p. | Saskaita un atņem garuma mērvienības. |
| 10. | Situāciju uzdevumi "Par cik garāks?" (m, cm) | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Nosaka, par cik vienībām viens objekts garāks nekā otrs. |
| 11. | Garuma mēri. Centimetru un milimetru saskaitīšana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | |
| 12. | Trīsciparu skaitļa pieraksts | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Uzraksta skaitli ar cipariem. |
| 13. | Četrciparu skaitļu rakstīšana | 1. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Uzraksta skaitli izmantojot sakarības starp šķirām. |
| 14. | Reizināšana ar 10, 100 | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Reizinājums (reizina ar 10;100). |
| 15. | Dališana ar 10, 100 | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Dalījums (dala ar 10;100). |
| 16. | Noapaļošana līdz veseliem metriem | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Noapaļo izmērīto garumu līdz veseliem metriem. |
| 17. | Noapaļošana līdz veseliem decimetriem | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Noapaļo izmērīto garumu līdz veseliem decimetriem jeb centimetru desmitiem. |
| 18. | Plāna mērījumu tabula | 2. izziņas līmenis | vidēja | 6 p. | Aizpilda mērījumu tabulas trūkstošo informāciju. |
| 19. | Attāluma aprēķināšana dabā | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Aprēķina attālumu dabā, ja zināms attālums kartē un palielinājums. |
| 20. | Samazinājuma aprēķināšana plānā | 3. izziņas līmenis | augsta | 1 p. | Aprēķina samazinājumu plānā, ja zināms attālums dabā un plānā. |
| 21. | Attāluma noteikšana dabā no plāna | 3. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Nosaka attālumus dabā zinot samazinājumu dotajā plānā. |
Testi
| Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Kā nosaka dažādus garumus? | 00:50:00 | vidēja | 38 p. | |
| 2. | Kā veido vietas plānu? | 00:50:00 | vidēja | 21 p. |