STARPDISCIPLINĀRAIS
MONITORINGA DARBS 9. KLASEI
Izlasi Sandras Landorfas intervijas ar Māru Zālīti „Sit pieci!” fragmentu!
  
– Ka nedrīkstētu savā daiļdarbā izmantot interpretāciju?
– Jā. Es sapratu, ka man nevajag šo lieko diskusiju. Un no tās meitenes distancējos, bet vienlaikus arī identificējos. To sarežģīti izstāstīt. Kas attiecas uz galvenajiem, man tuvākajiem, mīļākajiem cilvēkiem, tur ir tāda... ļoti tuvu īstenībai un dažkārt – pilnīga sakritība. Protams, varbūt meitenītes redzes leņķis viņus deformē, jo bērna uztvere nav tāda kā pieaugušajam. Un arī, es teiktu, mīlestības klātbūtne. Jo, protams, skatos uz viņiem ar mīlestību... Turklāt, ja saproti, ka radi literāru tēlu uz savas pieredzes bāzes, ir daudz lielāka brīvības izjūta. Drusciņ sajauc realitāti – noliec vienas mājas pie upītes, kas īstenībā tur nebija, otras pie dzelzceļa, un neviens nevar piesieties.
 
Atzīmē, ar kādu nozīmi tekstā lietots dotais svešvārds!
  
Svešvārds
Nozīme
deformēt
 
Lai iesniegtu atbildi un redzētu rezultātus, Tev nepieciešams autorizēties. Lūdzu, ielogojies savā profilā vai reģistrējies portālā!