Gaisa transports Eiropā. 
transp_parvad_Eiropa.png
Gaisa kravu pārvadājumi.
Gaisa kravu pārvadājumi ir labākais transporta veids precēm, kurām nepieciešams minimāls krājumu līmenis un ātra piegāde. Puse no starptautiskajām gaisa kravām tiek pārvadātas pasažieru lidmašīnu bagāžas nodalījumā, bet otra puse ar kravas lidmašīnām. Gaisa kravu pārvadājumos, atkarībā no konkrētā gaisa kuģa, ir sūtījumu izmēra un svara ierobežojumi. Pasaulē lielākā kravas lidmašīna ir Krievijas Antonov An-225 (saukta arī par “Mriya”). Tā var pacelt vairāk nekā 180 tonnas smagu kravu. Viens no šī transporta veida trūkumiem ir tā augstais CO2 emisijas līmenis uz pārvadāto kilogramu. Tas ir viens no augstākajiem rādītājiem, salīdzinot ar citiem transporta veidiem.  Dažkārt ceļā uz galamērķa lidostu starp vietējām lidostām sūtījumi tiek pārvietoti pa sauszemi (ienākošās un izejošās kravas apkalpošana), taču, to jebkurā gadījumā uzskata par gaisa kravas pakalpojumu. 
gt1.jpg
Gaisa transporta priekšrocības.
Gaisa pārvadājumi ir ātrākais, bet arī dārgākais transporta veids. Lai gan gaisa piegādes veido tikai nelielu daļu no kopējiem starptautiskajiem pārvadājumiem, tas ir būtisks transporta veids daudzās nozarēs, piemēram, augsto tehnoloģiju, automobiļu, medicīnas utt., kurās piegādes laiks spēlē ļoti nozīmīgu lomu.To raksturo ātrākais apstrādes process, un dokumentācija ir diezgan labi strukturēta, tāpēc aizņem mazāk laika. Gaisa kravām nepieciešama mazāka apstrāde un tām nav nepieciešams masīvs iepakojums. Ar gaisa transportu var nosūtīt kravu jebkur, proti, uz lielāko daļu pasaules valstu un teritoriju. Ar helikopteriem var nogādāt kravas un pasažierus gan kalnainos gan citās tālās un neapdzīvotās teritorijās. 
Kravu autopārvadājumi.
Kravu autopārvadājumi ir izplatītākais transporta veids piegāžu veikšanai viena kontinenta ietvaros. Piemēram, Eiropas teritorijā autopārvadājumi veido aptuveni pusi no visām kravu piegādēm. Protams, jāņem vērā arī tas, ka starptautisko gaisa, dzelzceļa un jūras transporta piegāžu gadījumā, kravas piegāde no nosūtītāja uz starptautisko lidostu vai ostu tiek veikta ar autotransportu. Tas pats ir attiecināms uz piegādes pēdējo posmu saņēmēja atrašanās vietā. Autopārvadājumi ir diezgan elastīgs, mobils transporta veids. Tā darbības efektivitāti ietekmē laikapstākļi, ceļu stāvoklis un satiksme. Pēdējos gadus autotransporta nozare sava darba režīma specifikas dēļ, cīnās ar grūtībām kravas automašīnu vadītāju trūkuma dēļ, lai gan šī profesija ir labi apmaksāta. 
 auto.jpg
Autotransporta (vai kravu autopārvadājumu) priekšrocības.
Autopārvadājumu izmaksu ziņā, piegādājot sūtījumus nelielos attālumos, tas ir lētākais transporta veids. Pārsvarā kravu pārvadājumi notiek salīdzinoši ātri, un lielākoties tos regulē regulārs grafiks. Tā kā tas ir labi regulēts transporta veids, plānotie tranzīta laiki ir diezgan labi prognozējami. Kravu autopārvadājumi ir elastīgs transporta veids un pieejams arī lauku rajonos. Pilni (FTL) un salikti (LTL) kravu pārvadājumi.  Līdzīgi kā jūras kravu pārvadājumu gadījumā, arī kravu autopārvadājumos tiek izmantota pilnas un saliktas kravas koncepcija.Pilnu (FTL)  kravu autopārvadājumi – tie ir pārvadājumi, kuru gadījumā krava aizņem pilnu kravas automašīnu. Saliktu kravu autopārvadājumi (LTL) ir autotransporta sūtījumi, kurā nosūtītājs neslēdz līgumu par pilnu kravas automašīnu, jo sūtījuma daudzums nav pietiekami liels, lai ar to aizpildītu visu piekabi, un vienā piekabē tiek iekrautas vairāku nosūtītāju kravas. Ceļā uz galapunktu salikto kravu sūtījumi var tikt pārkrauti vairākos termināļos un vesti ar dažādām kravas automašīnām.
Dzelzceļa transports.
Lielu attālumu gadījumā dzelzceļa kravu pārvadājumi ir videi draudzīgākais transporta veids. Tāpat tas ir arī salīdzinoši ātrs piegādes veids. Piemēram, dzelzceļa kravu pārvadājumi no Ķīnas uz ES aizņem apmēram divas reizes mazāk laika, salīdzinot ar jūras kravu pārvadājumiem. Vairumā gadījumu dzelzceļa kravu pārvadājumus neietekmē laikapstākļi vai problēmas, kas saistītas ar satiksmi. Tradicionāli dzelzceļam ir augsts drošības līmenis. Tomēr reizēm problemātiski dzelzceļu izbūvēt augstkalnu rajonos, lai gan Tibetā tas ir jau izdarīts. Dzelzceļš maz atkarīgs no laika apstākļiem. 
Rail Baltica ātrgaitas dzelzceļa līnija. 
RBINFO_(cropped) (1).png