A. Jakovļeva
-
II sem
-
8.1. Kā es veidoju saziņu ar sevi un citiem?
-
8. 2. Kā valoda atklāj savstarpējās attiecības?
-
821 TAB Jautājumu formulēšana. Tiešie un atgriezeniskie darbības vārdi. Darbības vārdu konjugācijas
-
8.2.2. TAB 2. personas vietniekvārdi. Uzrunas formas saziņā. Segvārdi, iesaukas un mīļvārdiņi
-
8.2.3. TAB Darbības vārda īstenības un pavēles izteiksmes formas
-
8.2.4. Uzruna, uzrunas grupa. Darbības vārda vēlējuma izteiksmes formas
-
-
2026 Gatavošanās 9. klases 2026. gada CE latviešu valodā
-
Lasītprasme un teksta izpratne. Darbs ar tekstu, informācijas atrašana. Lasīšanas stratēģijas
-
Tekstveide – pārspriedums, argumentētā eseja
-
Mutvārdu daļa. Runas pamatprincipi. Saziņa. Faktu atlase, apkopojums. Literatūras veidi, žanri
-
Vārddarināšana jeb etimoloģija. Vārda sastāvs. Salikteņi. Saīsinājumi. Abreviatūra
-
Morfoloģija I – lietvārda gramatiskās kategorijas, darināšana, lietojums un ortogrāfija
-
TABMorfoloģija II – vietniekvārda un skaitļa vārda gramatiskās kategorijas, lietojums un ortogrāfija
-
TAB Morfoloģija III – īpašības vārda gramatiskās kategorijas, lietojums un ortogrāfija
-
Sintakse, interpunkcija V – tiešā, netiešā runa, uzruna, uzrunas grupa, noģiedamā runa, citāts
-
-
Kas raksturīgs preses izdevumu valodai?
-
Praktiskā gramatika. 9. klase
-
Leksikoloģija. Valodniecības termini. Vārdu grupas. Sinonīmi. Antonīmi. Homonīmi. Homoformas
-
Leksikoloģija. Frazeoloģismi
-
Leksikoloģija. Stilisitika. Emocionāli ekspresīvā leksika. Stili pēc runātāja attieksmes pret teikto
-
Sintakse. Interpunkcija. Salikts pakārtots teikums. Jaukts salikts teikums
-
Citas personas runas un domu atspoguļojums valodā. Tiešā runa. Uzruna. Citāts
-
A. Koroļkova
A. Kuzmins
-
3.2. Procesi hidrosfērā
-
3.3. Procesi atmosfērā
-
3.4. Sauszemes un ūdens ekosistēmas
-
4.0. Kultūrainavas pasaulē un Latvijā
-
5.1. Dabas resursu krājumi, veidi, izplatība, plūsmas. Neatjaunīgie resursi.
-
5.2. Ilgtspējīga resursu izmantošana. Neizsmeļamie un atjaunīgie resursi
-
6.1. Pasaules saimniecības struktūra, organizēšanas principi mūsdienās
-
6.2. Transporta ģeogrāfija pasaulē
-
6.3. Preču plūsmas pasaulē
-
8.1. Kāpēc notiek klimata pārmaiņas?
-
6.4. Starptautiskais tūrisms
-
6.5. Globalizācijas procesi pasaulē
-
8.2. Dabas resursi, to izvietojums
A. Puzarele
-
Informācijas apkopošana, prezentācijas veidošana
-
Kā radīt savu tekstu – aprakstu un lietišķu vēstuli?
-
Salikts teikums, vienlīdzīgi teikuma locekļi un pieturzīmes
-
Virsraksta atbilsme teksta saturam
A. Šalme
D. Auziņa
-
No kā veidoti priekšmeti? Kādas ir materiālu īpašības? Kā tās izmanto?
D. Kalēja
-
4.3.Kā mēra leņķi - JAUNIE
-
4.7. Kā nosaka dažādu figūru laukumu?
-
5.4. Kā vienu skaitli izsaka kā otra skaitļa daļu?
-
5.8. Kā vizuāli attēlo sakarību starp lielumiem?
-
Kā vizuāli attēlo sakarību starp lielumiem?
-
Procenti
-
Procentu uzdevumi
-
Sektoru diagramma
-
D. K. Ko nozīmē pārveidot izteiksmi ar mainīgo lielumu?
E. Kaša
E. Svilāns
-
7.1 Sabiedrība aizvēsturē
-
No demokrātijas uz totalitārismu
I. Kezina
I. Kreicberga
-
3.klase
-
Kā veido telpiskus modeļus?
-
Kā veido vietas plānu?
-
Kādi lielumi raksturo figūru?
-
Kā saskaita un atņem trīsciparu skaitļus?
I. Zepa
K. Veide
-
Apmācībām
-
Kāpēc valsts ģeogrāfiskais stāvoklis ir nozīmīgs tās attīstībā?
-
Kas ir dabas resursi?
-
Kā Latvijā pieejamos resursus izmanto saimniecībā?
-
Kāpēc uz Zemes izveidojušās teritorijas ar atšķirīgu dzīvo dabu?
-
Kā demogrāfiskie un migrācijas procesi maina valsts iedzīvotāju skaitu un sastāvu Latvijā?
L. Baltiņa
L. Gulbe
L. Kališuka
-
Gatavošanās latviešu valodas eksāmenam (optimālais līmenis) 2026. g.
-
Morfoloģija – Lietvārds
-
Morfoloģija – Īpašības vārds
-
Morfoloģija – Skaitļa vārds
-
Morfoloģija – Vietniekvārds
-
Morfoloģija – Apstākļa vārds
-
Morfoloģija – Darbības vārds
-
Morfoloģija – Palīgvārdi un izsauksmes vārds
-
Morfoloģija – Vārddarināšana
-
Sintakse – Vienlīdzīgi teikuma locekļi
-
Sintakse – Savrupinājumi
-
Sintakse – Iespraudumi un paskaidrojošās vārdu grupas
-
Sintakse – Tiešā runa, citāti
-
Sintakse – Salikts sakārtots teikums
-
Sintakse – Salikts pakārtots teikums
-
Sintakse – Jaukts salikts teikums
-
Sintakse – Tekstveide un valodas funkcionālie stili
-
Leksikoloģija, frazeoloģija
-
Fonētika
-
-
Praktiskā gramatika 8.klase
-
Valodas stilistiskie, emocionāli ekspresīvie un mākslinieciskās izteiksmes līdzekļi
-
Sarunvalodas stils mutvārdos un rakstos
-
Eksāmens latviešu valodā (optimālais līmenis) 2025.g.
L. Koroševska
-
Diagnostikas testi
-
Siltums
-
Gāzes darbs
-
Pirmais termodinamikas likums ideālai gāzei
-
Agregātstāvokļa maiņa
-
Elektromagnētiskie viļņi
-
Apgaismojums un attēli
-
Atoms un Visums
-
Maiņstrāva
-
Viļņu optika
-
Līdzstrāvas un maiņstrāvas izmantošana tehnikā
-
Modernā fizika
-
Vielas uzbūve un īpašības dažādos agregātstāvokļos. Fāžu pārejas
-
Mehāniskās svārstības un viļņi
L. Krastiņa
L. Lāce-Jeruma
-
8.3. Kā notiek vielu transports organismos?
-
9.2. Kā rodas jauns organisms?
-
Kā barojas organismi?
-
Kā organismi ir saistīti ar vidi, kurā tie dzīvo?
L. Ozola
L. Plūme
-
Kā veidot runu, ievērojot tās atbilsmi vizuālajai informācijai?
-
Lietvārdu, īpašības vārdu, darbības vārdu darināšana
-
Novecojuši vārdi. Jaundarinājumi, okazionālismi.
L. Salmane
L. Šmukste
-
4.6. Ko nozīmē daļa no veselā?
-
3.4. Ko nozīmē daļa no veselā?
M. Marčenko
-
Pagaidu darbi
-
6.8. Kā plāno darbību izpildi ar visu veidu skaitļiem
-
6.2. Kā reizina un dala parastās daļas?
M. Rukmane
N. Meļņika
O. Bārbale
-
Kā attēlo un raksturo telpiskus ķermeņus?
-
6.3.1. Decimāldaļu reizināšana
-
6.3.2. Decimāldaļu dalīšana
R. Kalniņa
R. Ozoliņa
-
Kā rodas un izplatās gaisma un skaņa?
-
Kur Visumā atrodas Zeme?
-
Kas jāievēro cilvēkam, uzņemot uzturu?
-
Kā izmanto materiālus?
S. Apše
-
Prieka un joku pasaulē Kas ir teikuma gramatiskais centrs?
S. Berena
-
7.4. Kā organismi elpo?
-
8.2. Kā organismi uztver apkārtējo vidi?
Z. Justamente
-
Kas ir teikuma gramatiskais centrs?
Tēmas pārbaudei I
-
Ķīmija
-
4.5. Kas ir programmēšana un kā programmē vizuālajā vidē?
-
Gatavošanās 1. klasei
-
Koordinātu plakne. Figūru novietojums koordinātu plaknē, figūru īpašības
-
ĶĪMIJA
-
Noslēguma testi
-
8.1.3. Dabas resursu nodrošinājums un izmantošana
-
Kas palīdz lasīt un saprast, stāstīt un rakstīt par notikumiem tagadnē, pagātnē, nākotnē?
-
Kā sadzīves situācijās izmanto procentus?
-
Ķīmijas olimpiāde 10. klasei 2021. gada
-
Ķīmijas olimpiāde 11. klasei 2021. gada