Apmācība

  1. Darbs ar "GenExis"

Tēmas pārbaudei

  1. Embed uzdevumi

A. Bergmane

  1. Kā plānot budžetu?

  2. Kā raksturot uzņēmējdarbību?

  3. Sociālo zinātņu AL eksāmens, 2023. gads

A. Bernharde

  1. Kā organismi elpo?

  2. Kā organismi izvada vielmaiņas galaproduktus?

  3. Kāpēc organismi ir tik daudzveidīgi?

A. Cvetkova

  1. Kristīgās un islāma pasaules rašanās

  2. Sabiedrība viduslaikos

A. Jakovļeva

  1. Noslēguma testi II sem

  2. Kāpēc darbības vārdam ir darāmā un ciešamā kārta?

    1. Kas ir vizītkarte?

    2. Informācijas apmaiņa sociālajos tīklos

    3. Kritiski un izglītojoši raksti tīmekļa žurnālos

  3. Valoda kino un kino valoda

    1. Kas ir kino?

    2. Īpatnējā valoda kinofilmās

    3. Grāmata un filma — kas tām kopīgs?

  4. Manas valodas stiprās puses

    1. Karjera un individuālais valodas stils

    2. Kā vērtējam individuālās izpausmes valodā?

    3. Manas valodas spēks

  5. 9.6. Iespēju valoda

    1. 9.6.1. Pašizziņa

    2. 9.6.2. Vīzija par savu nākotni. Atslēgvārdi. Motivācijas vēstule

    3. 9.6.3. Dzīvesgājums (CV)

  6. CE Pareizs valodas līdzekļu lietojums

A. Mellakaula

  1. Kas palīdz lasīt un saprast, stāstīt un rakstīt par notikumiem tagadnē, pagātnē, nākotnē?

    1. Piedzīvojumu pasaulē. Teikuma paplašināšana. Darbības vārds

    2. Darbības vārda laiks. Vienlīdzīgi teikuma locekļi

  2. 2.4.1. Vēstījuma plāns. Teikuma paplašinājums

  3. 2.4.2. Darbības vārda laiks, skaitlis, persona

  4. 2.4.3. Satura rādītājs. Tēla raksturojums

  5. 2.4.4. Vienlīdzīgi teikuma locekļi

A. Kļaviņa

  1. 5.2 Es un brīvais laiks

A. Koroļkova

  1. Apmācībām

  2. Kā veido teksta dokumentus un prezentācijas, sadarbojoties tiešsaistē?

  3. Kā veido tabulas un strukturē informāciju izklājlapās?

  4. Kā izstrādā mājaslapu?

A. Kuzmins

  1. Noslēguma testi

    1. Nosle 7.kl skolotāju

    2. Nosleg 7.kl skolēnu

    3. Noslēguma skolēnu testi

    4. Noslēguma skolotāju tests

  2. 3.2. Procesi hidrosfērā

  3. 3.3. Procesi atmosfērā

  4. 3.4. Sauszemes un ūdens ekosistēmas

  5. 4.0. Kultūrainavas pasaulē un Latvijā

  6. 5.1. Dabas resursu krājumi, veidi, izplatība, plūsmas. Neatjaunīgie resursi.

  7. 5.2. Ilgtspējīga resursu izmantošana. Neizsmeļamie un atjaunīgie resursi

  8. 6.1. Pasaules saimniecības struktūra, organizēšanas principi mūsdienās

  9. 6.2. Transporta ģeogrāfija pasaulē

  10. 6.3. Preču plūsmas pasaulē

  11. 8.1. Kāpēc notiek klimata pārmaiņas?

  12. 6.4. Starptautiskais tūrisms

  13. 6.5. Globalizācijas procesi pasaulē

  14. 8.2. Dabas resursi, to izvietojums

  15. 8.3. Biomu izvietojums pasaulē

  16. 8.4. Tuksnešu biomas

  17. 8.5. Mežu biomas

  18. 8.6. Zālāju biomas un tundra

A. Lasmane

  1. 1.2.2. Tabula datu pierakstīšanai

D. Birģele

  1. Zīmju sistēmas

  2. Valoda kā sistēma

  3. Sintakse un tekstveide

D. Kalēja

  1. 4.7. Kā nosaka dažādu figūru laukumu?

    1. 4.7.1. Spriešana, izmantojot laukuma īpašības.

    2. 4.7.3. Laukuma mērvienības

    3. 4.7.4. Taisnstūra laukuma aprēķināšanas formula, tās lietojums.

    4. 4.7.5. Daudzstūra (kombinētas figūras) laukums

  2. 5.4. Kā vienu skaitli izsaka kā otra skaitļa daļu?

    1. Daļas un veselā skaitliskā vērtība

    2. Viens skaitlis kā otra skaitļa daļa

    3. Daļa kā dalīšanas darbības pieraksts

  3. 5.7. Kā lieto decimāldaļas un procentus?

    1. Decimāldaļas, to attēlojums uz skaitļu taisnes un salīdzināšana

    2. Decimāldaļu saskaitīšana un atņemšana

    3. Procenti

    4. Procentu uzdevumi

    5. Sektoru diagramma

Dz. Ozola

  1. papild. uzd. 9.3.1.

  2. 8.2.3. Skaitļa pieraksts normālformā

  3. 8.2.4. Funkcijas y=x2; y=x3

G. Tarvida

  1. Es un ikdiena

G. Voldeka

  1. Es un skola

  2. Es un daba (7.2)

I. Ābelīte-Goluba

  1. Latviešu valoda

I. Darviņa

  1. 4.klase

    1. 1.kārta

    2. Sagatavošanās2

    3. 2.kārta

  2. Jauktu skaitļu saskaitīšana un atņemšana, ja saucēji ir dažādi

I. Gulbe-Rodionova

  1. 6.6.2. Koordinātu plakne. Figūru novietojums koordinātu plaknē, figūru īpašības

  2. Kā sadzīves situācijās izmanto procentus?

    1. Skaitlis kā otra skaitļa procenti

    2. Procentu lietojums dažādos kontekstos

I. Jonikāne

  1. 2.6. Kā veido un raksturo figūras?

I. Kļaviņa

  1. 3.2. Valodas stilistiskie, emocionāli ekspresīvie un mākslinieciskās izteiksmes līdzekļi

I. Kreicberga

  1. Kā nosaka dažādu figūru laukumu?

    1. Taisnstūra laukums

    2. Daudzstūra laukums

  2. Kā veido vietas plānu? 3.3.

    1. Trīsciparu un četrciparu skaitļi

    2. Reizināšana un dalīšana ar 10 un 100

    3. Telpas plāns

I. Melne

  1. Skaistuma un estētikas izpratne

I. Mežkaze

  1. Krāsu jaukšana

  2. Svētku simboli

  3. Mākslas piedzīvošana

I. Roziņa

  1. 8.2.

    1. Pakāpe ar naturālu kāpinātāju un tās īpašības

    2. Kāpinātājs 0 vai 1, pakāpe ar veselu kāpinātāju un tās īpašības

I. Siksaliete

  1. 4.5. Kas ir programmēšana un kā programmē vizuālajā vidē?

  2. 5.1. Kā noformēt dokumentus

  3. Eksperimentālie uzdevumi (piemēri)

I. Vehi

  1. Es ārpus mājas

    1. Mana pilsēta

    2. Mani lauki

    3. Kur atrodas

  2. Papildinātāja, norādāmie un atgriezeniskie vietniekvārdi

  3. Es ārpus mājas

    1. Mans rotaļlaukums

    2. Drošība rotaļlaukumā un ilgstošā tagadne

I. Zepa

  1. 2. semestris

    1. Ķīmija8

    2. Ķīmija9

  2. 9.1. Kā organismi saistīti ar vidi, kurā tie dzīvo?

    1. 9.1.1. Kāda ir ekosistēmas struktūra?

    2. 9.1.2. Kādas ir organismu savstarpējās attiecības ekosistēmā?

    3. 9.1.3. Kā notiek ekosistēmas nomaiņa un kāpēc ir svarīga organismu daudzveidība ekosistēmā?

  3. 9.2. Kā rodas jauns organisms?

    1. 9.2.1. Kā dažādi organismi vairojas?

    2. 9.2.2. Kā notiek cilvēku vairošanās un kā saglabāt dzimumorgānu veselību?

    3. 9.2.3. Kā notiek dzīvnieku vairošanās?

    4. 9.2.4. Kā notiek augu vairošanās?

  4. 9.3. Kā notiek organisma darbības regulācija?

    1. 9.3.1. Kā organisma darbību regulē nervu sistēma un kā saglabāt nervu sistēmas veselību?

    2. 9.3.2. Kā organismu regulē endokrīnā (hormonālā) sistēma?

    3. 9.3.3. Kāda ir dzīvnieku nervu sistēmas daudzveidība?

    4. 9.3.4. Kā notiek augu regulācija?

J. Zakrevska

  1. Second Conditional (Type2)

L. Dievbērna

  1. Nosacījuma apstākļa palīgteikumi un Will

L. Baumane

  1. Spēle. Viennozīmīgi un daudznozīmīgi vārdi. Aptauja

L. Koroševska

  1. Siltums

  2. Gāzes darbs

  3. Pirmais termodinamikas likums ideālai gāzei

  4. Agregātstāvokļa maiņa

  5. Elektromagnētiskie viļņi

    1. EMV raksturlielumi un īpašības

    2. Svārstību kontūrs

    3. Mikroviļņi. Radioviļņi

    4. Gaismas viļņi

    5. Gaismas viļņi

  6. Apgaismojums un attēli

    1. Apgaismojums

    2. Gaismas atstarošanās. Spoguļi

    3. Gaismas laušana

    4. Optiskās lēcas. Optiskie instrumenti

  7. Atoms un Visums

    1. Atoma un Visuma uzbūve. Atomu un vielas spektri. Kodolreakcijas un jonizējošais starojums

    2. Mākslīgās kodolreakcijas. Kodolsintēze un zvaigžņu evolūcija

  8. Maiņstrāva

  9. Viļņu optika

    1. Gaismas un mehāniskie viļņi

    2. Interference. Difrakcija. Polarizācija

  10. Līdzstrāvas un maiņstrāvas izmantošana tehnikā

  11. Modernā fizika

    1. Fotoefekts un viļņa–daļiņas duālisms

    2. Vielu spektri

    3. Radioaktīvā sabrukšana un kodolreakcijas

    4. Mūsdienu fizika

  12. Vielas uzbūve un īpašības dažādos agregātstāvokļos. Fāžu pārejas

    1. Vielas uzbūve un īpašības dažādos agregātstāvokļos

    2. Fāžu pārejas

  13. Zemes rotācija, planētu un mākslīgo pavadoņu kustība

  14. Mehāniskās svārstības un viļņi

L. Krastiņa

  1. 1.3.3. Manas rotaļlietas. Stāstījums mutvārdu un rakstu formā

  2. 1.2.9.Saulgriežu svētki. Līdzskaņi un burti f, h

  3. 1.4.2. papildināt

L. Ozola

  1. 1.5.3. Atņemšana 20 apjomā

  2. 1.5.2. Viencipara skaitļu saskaitīšana, ja rezultāts pārsniedz 10

  3. 1.5.1. Viencipara skaitļa pieskaitīšana pie divciparu skaitļa 20 apjomā

  4. 1.7.2. Garuma mērīšana (cm, dm, m) Līdz 100

  5. 1.7.4. Saskaitīšana un atņemšana 100 apjomā. Sadzīves uzdevumi

L. Salmane

  1. Evolūcija

  2. DNS noslēpumi

  3. Pazīmju iedzimšana

  4. Organismu imunitāte

L. Sviķe

  1. Renesanses un baroka stilu studijas

  2. Modernisms mākslā un tā rašanās iemesli

  3. Identitāte un laikmets mākslā

L. Šmukste

  1. 3.4. Ko nozīmē daļa no veselā?

    1. 3.4.1. Dalīšana vienādās daļās, veselais un daļa

    2. 3.4.2. Daļskaitļa pieraksts. Dalskaitļus var saskaitīt. Daļskaitļi uz skaitļu taisnes.

    3. 3.4.3. Daļu salīdzināšana

    4. 3.4.4. Desmitdaļu pieraksts decimāldaļu formā

    5. 3.4.5. Daļa no skaita

  2. 4.6. Ko nozīmē daļa no veselā?

    1. 4.6.3. Veselais ir lieluma skaitliskā vērtība

    2. 4.6.4. Veselais ir skaitlis

  3. Kā daudzciparu skaitļus reizina un dala ar viencipara skaitli?

    1. Divcipara skaitļa reizināšana un dalīšana ar viencipara skaitli

  4. 4.2.1.Divciparu skaitļa reizināšana ar viencipara skaitli

  5. 4.2.2. Divciparu skaitļa dalīšana ar viencipara skaitli

  6. 4.2.3. Trīsciparu skaitļa reizināšana ar viencpara skaitli

  7. 4.2.4. Trīsciparu skaitļa dalīšana ar viencipara skaitli

M. Marčenko

  1. Pagaidu darbi

  2. 6.8. Kā plāno darbību izpildi ar visu veidu skaitļiem

    1. 6.8.1. Veselo skaitļu reizināšana un dalīšana

    2. 6.8.2. Pozitīvu un negatīvu daļskaitļu reizināšana un dalīšana

    3. 6.8.3. Skaitliskas izteiksmes (visu veidu skaitļi, visas darbības)

  3. 6.2. Kā reizina un dala parastās daļas?

    1. 2030 Daļas reizināšana un dalīšana ar veselu skaitli Citi autori

    2. 6.2.2. Parasto daļu reizināšana, tās ģeometrriskais modelis; jauktu skaitļu reizināšana

    3. 6.2.3. Parasto daļu dalīšana

M. Rukmane

  1. Kā strādā datortīkli?

  2. Kā tekstam pievieno formulas un vēres un kā papildina pareizrakstības vārdnīcu?

  3. Kā lieto standartfunkcijas aprēķinu veikšanai?

  4. Kā izvēlas un lieto piemērotāko rīku attēla un videomateriāla apstrādei?

N. Dzintars

  1. 10_klase_morfoloģija_man

  2. Vidusskola_4_2_valoda_zīmju sistēma

  3. Literatūra 7. klasei

N. Meļņika

  1. Es un pilsēta

  2. Es un pilsēta

O. Bārbale

  1. Kā attēlo un raksturo telpiskus ķermeņus?

    1. Taisnstūra paralēlskaldņa īpašības

    2. Virsmas laukums

    3. Tilpums

    4. Sakarības starp plaknes figūru, telpisku ķermeņu lielumiem.

  2. Kāpēc nepieciešami skaitļi, kuri ir mazāki nekā nulle?

    1. Pretēji skaitļi. Pozitīvi un negatīvi skaitļi, to novietojums uz skaitļu taisnes

  3. 6.3.1. Decimāldaļu reizināšana

  4. 6.3.2. Decimāldaļu dalīšana

R. Ozoliņa

  1. Eksperimentālie uzdevumi (piemēri)

  2. Labās prakses piemēri, jaunās idejas udzevumiem

S. Baumane

  1. Ekspresintervija

  2. Vārdi, segvārdi, iesaukas un mīļvārdiņi. Tu vai Jūs

S. Lauzēja

  1. Kā saglabāt tradīcijas un līdzdarboties kopienā?

  2. Kā kļūt lepnuma vērtiem kopienā?

  3. Kā plānot un patērēt resursus saprātīgi?

V. Prancāne

  1. Darbības vārdu formu pareizrakstība. Kopā un šķirti rakstāmi vārdi. Salīdzināmās pakāpes

Tēmas pārbaudei I

  1. Ķīmija

    1. 8.2. No kā sastāv vielas?

    2. 8.3. Kā notiek vielu ķīmiskās pārvērtības?

    3. 8.4. Skābes un bāzes

    4. 8.5. Kā izmanto ūdeni?

  2. ĶĪMIJA

    1. 9.1. Kā iegūst un izmanto metālus?

    2. 9.3. Kas ir organiskās vielas?

    3. 9.4. Kāpēc vielas un to pārvērtības ir daudzveidīgas?

  3. 8.1.3. Dabas resursu nodrošinājums un izmantošana.

  4. Ķīmijas olimpiāde 10. klasei 2021. gada

  5. Ķīmijas olimpiāde 11. klasei 2021. gada