Apmācība
Tēmas pārbaudei
A. Bergmane
A. Bernharde
-
Kā organismi elpo?
-
Kā organismi izvada vielmaiņas galaproduktus?
-
Kāpēc organismi ir tik daudzveidīgi?
A. Cvetkova
A. Jakovļeva
-
Noslēguma testi II sem
-
Kāpēc darbības vārdam ir darāmā un ciešamā kārta?
-
Valoda kino un kino valoda
-
Manas valodas stiprās puses
-
9.6. Iespēju valoda
-
CE Pareizs valodas līdzekļu lietojums
A. Mellakaula
-
Kas palīdz lasīt un saprast, stāstīt un rakstīt par notikumiem tagadnē, pagātnē, nākotnē?
-
2.4.1. Vēstījuma plāns. Teikuma paplašinājums
-
2.4.2. Darbības vārda laiks, skaitlis, persona
-
2.4.3. Satura rādītājs. Tēla raksturojums
-
2.4.4. Vienlīdzīgi teikuma locekļi
A. Kļaviņa
A. Koroļkova
-
Apmācībām
-
Kā veido teksta dokumentus un prezentācijas, sadarbojoties tiešsaistē?
-
Kā veido tabulas un strukturē informāciju izklājlapās?
-
Kā izstrādā mājaslapu?
A. Kuzmins
-
Noslēguma testi
-
3.2. Procesi hidrosfērā
-
3.3. Procesi atmosfērā
-
3.4. Sauszemes un ūdens ekosistēmas
-
4.0. Kultūrainavas pasaulē un Latvijā
-
5.1. Dabas resursu krājumi, veidi, izplatība, plūsmas. Neatjaunīgie resursi.
-
5.2. Ilgtspējīga resursu izmantošana. Neizsmeļamie un atjaunīgie resursi
-
6.1. Pasaules saimniecības struktūra, organizēšanas principi mūsdienās
-
6.2. Transporta ģeogrāfija pasaulē
-
6.3. Preču plūsmas pasaulē
-
8.1. Kāpēc notiek klimata pārmaiņas?
-
6.4. Starptautiskais tūrisms
-
6.5. Globalizācijas procesi pasaulē
-
8.2. Dabas resursi, to izvietojums
-
8.3. Biomu izvietojums pasaulē
-
8.4. Tuksnešu biomas
-
8.5. Mežu biomas
-
8.6. Zālāju biomas un tundra
A. Lasmane
D. Birģele
D. Kalēja
-
4.7. Kā nosaka dažādu figūru laukumu?
-
5.4. Kā vienu skaitli izsaka kā otra skaitļa daļu?
-
5.7. Kā lieto decimāldaļas un procentus?
Dz. Ozola
G. Tarvida
G. Voldeka
I. Ābelīte-Goluba
I. Darviņa
I. Gulbe-Rodionova
-
6.6.2. Koordinātu plakne. Figūru novietojums koordinātu plaknē, figūru īpašības
-
Kā sadzīves situācijās izmanto procentus?
I. Jonikāne
I. Kļaviņa
I. Kreicberga
-
Kā nosaka dažādu figūru laukumu?
-
Kā veido vietas plānu? 3.3.
I. Melne
I. Mežkaze
I. Roziņa
-
8.2.
I. Siksaliete
-
4.5. Kas ir programmēšana un kā programmē vizuālajā vidē?
-
5.1. Kā noformēt dokumentus
-
Eksperimentālie uzdevumi (piemēri)
I. Vehi
-
Es ārpus mājas
-
Papildinātāja, norādāmie un atgriezeniskie vietniekvārdi
-
Es ārpus mājas
I. Zepa
-
2. semestris
-
9.1. Kā organismi saistīti ar vidi, kurā tie dzīvo?
-
9.2. Kā rodas jauns organisms?
-
9.3. Kā notiek organisma darbības regulācija?
J. Zakrevska
L. Dievbērna
L. Baumane
L. Koroševska
-
Siltums
-
Gāzes darbs
-
Pirmais termodinamikas likums ideālai gāzei
-
Agregātstāvokļa maiņa
-
Elektromagnētiskie viļņi
-
Apgaismojums un attēli
-
Atoms un Visums
-
Maiņstrāva
-
Viļņu optika
-
Līdzstrāvas un maiņstrāvas izmantošana tehnikā
-
Modernā fizika
-
Vielas uzbūve un īpašības dažādos agregātstāvokļos. Fāžu pārejas
-
Zemes rotācija, planētu un mākslīgo pavadoņu kustība
-
Mehāniskās svārstības un viļņi
L. Krastiņa
-
1.3.3. Manas rotaļlietas. Stāstījums mutvārdu un rakstu formā
-
1.2.9.Saulgriežu svētki. Līdzskaņi un burti f, h
-
1.4.2. papildināt
L. Ozola
-
1.5.3. Atņemšana 20 apjomā
-
1.5.2. Viencipara skaitļu saskaitīšana, ja rezultāts pārsniedz 10
-
1.5.1. Viencipara skaitļa pieskaitīšana pie divciparu skaitļa 20 apjomā
-
1.7.2. Garuma mērīšana (cm, dm, m) Līdz 100
-
1.7.4. Saskaitīšana un atņemšana 100 apjomā. Sadzīves uzdevumi
L. Salmane
L. Sviķe
-
Renesanses un baroka stilu studijas
-
Modernisms mākslā un tā rašanās iemesli
-
Identitāte un laikmets mākslā
L. Šmukste
-
3.4. Ko nozīmē daļa no veselā?
-
4.6. Ko nozīmē daļa no veselā?
-
Kā daudzciparu skaitļus reizina un dala ar viencipara skaitli?
-
4.2.1.Divciparu skaitļa reizināšana ar viencipara skaitli
-
4.2.2. Divciparu skaitļa dalīšana ar viencipara skaitli
-
4.2.3. Trīsciparu skaitļa reizināšana ar viencpara skaitli
-
4.2.4. Trīsciparu skaitļa dalīšana ar viencipara skaitli
M. Marčenko
-
Pagaidu darbi
-
6.8. Kā plāno darbību izpildi ar visu veidu skaitļiem
-
6.2. Kā reizina un dala parastās daļas?
M. Rukmane
-
Kā strādā datortīkli?
-
Kā tekstam pievieno formulas un vēres un kā papildina pareizrakstības vārdnīcu?
-
Kā lieto standartfunkcijas aprēķinu veikšanai?
-
Kā izvēlas un lieto piemērotāko rīku attēla un videomateriāla apstrādei?
N. Dzintars
N. Meļņika
O. Bārbale
-
Kā attēlo un raksturo telpiskus ķermeņus?
-
Kāpēc nepieciešami skaitļi, kuri ir mazāki nekā nulle?
-
6.3.1. Decimāldaļu reizināšana
-
6.3.2. Decimāldaļu dalīšana
R. Ozoliņa
S. Baumane
S. Lauzēja
-
Kā saglabāt tradīcijas un līdzdarboties kopienā?
-
Kā kļūt lepnuma vērtiem kopienā?
-
Kā plānot un patērēt resursus saprātīgi?