Satura rādītājs:
Metodiskie materiāli
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Satura rādītājs |
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Diagrammas |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Stabiņu diagramma. Datu nolasīšana. Atzīmes | 1. izziņas līmenis | zema | 1p. | |
2. | Stabiņu diagramma. Informācijas nolasīšana. Saldējumi | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2p. | |
3. | Stabiņu diagramma. "Par cik", "cik reižu" | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2p. | |
4. | Stabiņu diagramma. Salīdzināšana."Cik reižu" | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2p. | |
5. | Latvijas upes stabiņu diagrammā. Novērtējums galvā - cik reižu | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1p. | |
6. | Datu salīdzināšana. Saulainās dienas | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2p. |
Eksāmenu uzdevumi (PROF)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Daļu saskaitīšana pēc attēla (2019.g.) | Citi | zema | 2p. | Darbību pieraksta ar skaitļiem. Saskaita daļas |
2. | Sektoru diagramma. Spriedumi. 1. risinājums (2019.g.) | Citi | augsta | 2p. | Pārbauda, ka no skolēnu skaita, kas atbilst 60%, nav iespējams, kas atbilst 10% |
3. | Sektoru diagramma. Spriedumi. 2. risinājums (2019.g.) | Citi | augsta | 2p. | Pārbauda, ka no skolēnu skaita, kas atbilst 60%, nav iespējams skolēnu skaits |
4. | Sektoru diagramma (2019.g.) | Citi | vidēja | 2,5p. | Pēc apraksta izvēlas sektoru diagrammu un pieraksta tēmas. |
5. | Procentu aprēķināšana no diagrammas (2015.g.) | Citi | vidēja | 7p. | Diagnosticējošais darbs matemātikā 6. klasei 2015. gadā. |
6. | Datu nolasīšana. Ceļš (2014.g.) | Citi | vidēja | 7p. | Diagnosticējošais darbs matemātikā 6. klasei 2014. gadā. |
7. | Diagrammas nolasīšana (2010.g.) | Citi | zema | 1p. | 2010. gada matemātikas ieskaite 6. klasei. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Diagrammas | 00:00:00 | vidēja | 12p. | Nolasīt informāciju no stabiņu diagrammām |