9.
martā
Diagnosticējošais darbs
MATEMĀTIKĀ 3. KLASEI
Satura rādītājs:
Metodiskie materiāli
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Satura rādītājs | |
2. | Temata plānojums pa stundām | Vienādojumi un nevienādības, to sistēmas |
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Ievietošanas paņēmiens (atkārtojums no 9. klases) |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Ievietošanas metode. Divi lineāri vienādojumi. (-) ienešana iekavās | 2. izziņas līmenis | vidēja | 5p. | |
2. | Ievietošanas metode. Atver iekavas | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4p. | Vienkārša iekavu atvēršana. No pirmās rindiņas viegli izteikt nezināmo |
3. | Kvadrātvienādojums un lineārs vienādojums. Pozitīvas saknes | 2. izziņas līmenis | vidēja | 5p. | Saknes viegli uzminēt, skolēniem jāprasa risinājumu. |
4. | Mainīgo reizinājums un lineārs vienādojums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 5p. | Kvadrātvienādojumā lieto Vjeta teorēmu |
5. | Ievietošanas paņēmiens. Lineārs un kvadrātvienādojums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4p. | Ievietošanas metode. Sistēmu var risināt arī ar saskaitīšanas metodi. |
6. | Kvadrātu starpības formula lietošana. Vienādojumu sistēma | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3p. | Izmanto kvadrātu starpības formulu |
7. | Kubu summas formulas lietošana. Vienādojumu sistēma | 3. izziņas līmenis | augsta | 4p. | Kubu summas formulas izmantošana. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Vienādojumu sistēmas ar ievietošanas metodi | 00:00:00 | vidēja | 6p. | Pārbaudi, kā proti pielietot saīsinātās reizināšanas formulas! |