Uzmanību! Pieejami jaunāki mācību materiāli pēc Skola2030 programmas.
Satura rādītājs:
Teorija
| Numurs | Nosaukums | Apraksts |
|---|---|---|
| 1. | Skaitļa modulis | 6. klases atkārtojums |
| 2. | Vienādojums ar moduli | 3 paraugi |
Uzdevumi
| Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Skaitļa attālums līdz nullei | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | 2 piemēri. Modulis. |
| 2. | Attālumi līdz nullei | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Salīdzināt attālumus līdz nullei. |
| 3. | Skaitļa modulis | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Atrast dotajai daļai attālumu līdz nullei jeb moduli. |
| 4. | Vienādojums |x|=a | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Modulis |
| 5. | Modulis. Vienādojums |mx|=a | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | a>0, divas saknes |
| 6. | Modulis. Vienādojums |x-b|=a | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | a>0, divas saknes |
| 7. | Modulis. Vienādojums formā |mx-b|=0 | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | a=0, viena sakne |
| 8. | Modulis. Vienādojums |mx-b|=a | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | a>0, divas saknes |
| 9. | Modulis. Sakņu skaits | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Trīs vienādojumiem jānosaka sakņu skaits. Izvēles |
| 10. | Modulis un kvadrātvienādojums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Četras saknes |
| 11. | Vienādojums ar moduli k-|x|=a | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Divas saknes |
| 12. | Modulis. Vienādojums m|x-b|-k=a | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Divas saknes |
| 13. | Modulis. Vienādojums formā |f(x)|=|g(x)| | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | |
| 14. | Vienādojums ar līdzīgiem moduļiem | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Līdzīgo moduļu savilkšana |
| 15. | Vienādojums ar moduli un parametru II | 2. izziņas līmenis | augsta | 2 p. | Noteikt, ar kādu parametra vērtību ir tieši viena sakne. Kāda? |
| 16. | Vienādojums ar moduli un parametru III | 3. izziņas līmenis | augsta | 3 p. | Ar kādu parametra vērtību ir divas saknes. Kādas? |
| 17. | Vienādojums ar moduli un parametru IV | 3. izziņas līmenis | augsta | 7 p. | Vienādojums ar moduli un parametru |
| 18. | Moduļa definīcijas izprašana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | |
| 19. | Modulis. Intervālu metode | 3. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Vienādojuma ar vairākiem moduļiem atrisināšana. * Ārpus vidusskolas standarta |
| 20. | Modulis. Intervālu metode | 3. izziņas līmenis | augsta | 3 p. | Kvadrātvienādojuma ar moduli atrisināšana.* Ārpus vidusskolas standarta |
Eksāmenu uzdevumi (PROF)
| Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Modulis. Grafiskā metode (2018.g. eksāmens) | Citi | augsta | 4 p. | Grafiskā metode. 3. daļas 3. uzd. |
| 2. | Moduļa vērtība (2009.gada matemātikas ieskaite 6.klasei) | Citi | vidēja | 1 p. | |
| 3. | Izteiksme ar moduli (2009. g. eksāmens) | Citi | vidēja | 1 p. |
Testi
| Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Kas ir modulis? | 00:00:00 | vidēja | 6 p. | |
| 2. | Vienādojumi ar moduli | 00:00:00 | vidēja | 14 p. |