Satura rādītājs:
Metodiskie materiāli
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Satura rādītājs |
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Lineāras nevienādības teksta uzdevumos |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Vesela atrisinājuma pielietojums teksta uzdevumā. Lineāra nevienādība I | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1p. | Kravas pārkraušana, vesels maisu skaits. |
2. | Vesela atrisinājuma pielietojums teksta uzdevumā. Lineāra nevienādība II | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4p. | Kravas pārkraušana, vesels maisu skaits. |
3. | Strukturēts teksta uzdevums ar lineāru nevienādību. Ūdens baseinā | 2. izziņas līmenis | vidēja | 6p. | Strukturēts uzdevums. Jānosaka, pēc cik stundām 1. baseinā būs lielāks ūdens daudzums. |
4. | Lineāra nevienādība teksta uzdevumā. Akcijas izdevīgums veikalā | 3. izziņas līmenis | vidēja | 5p. | Reižu mazāks, par lielāks, nevienādības sastādīšana, atrisināšana un secinājumu izdarīšana. Pircēja un pārdevēja izdevīgums. |
5. | Vesela atrisinājuma pielietojums teksta uzdevumā | 2. izziņas līmenis | augsta | 4p. | Kravas pārkraušana, vesels maisu skaits. |
6. | Nevienādība teksta uzdevumā I | 2. izziņas līmenis | augsta | 6p. | Jānosaka, pēc cik stundām 2 cisternā ūdens būs vairāk. |
7. | Nevienādība tekstā uzdevumā II | 2. izziņas līmenis | vidēja | 5p. | Apmeklējumu skaita izdevīgums salīdzinot divās iestādēs. |
8. | Nevienādība teksta uzdevumā III | 2. izziņas līmenis | augsta | 5p. | Reižu mazāks, par lielāks, nevienādības sastādīšana, atrisināšana un secinājumu izdarīšana. Pircēja un pārdevēja izdevīgums. |
9. | Nevienādības lietojums lineāras funkcijas pētīšanā I | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2p. | Vienādzīmju intervāli. Nosaka, kad funkcija lielāka/mazāka par 0 y = ax+b. Izvēles. |
10. | Nevienādības lietojums lineāras funkcijas pētīšanā II | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2p. | Vienādzīmju intervāli. Nosaka, kad funkcija lielāka/mazāka par 0 y = ax+b. Pieraksta kā nevienādību |
11. | Nevienādības lietojums lineāras funkcijas pētīšanā III | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3p. | Nosaka, kad funkcija y= -ax+b ir lielāka vai mazāka par 0, izvēlas intervālu. |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Lineāra nevienādība tekstā uzdevumā. Apmeklējuma izdevīgums. | Citi | vidēja | 5p. | Apmeklējumu skaita izdevīgums salīdzinot divās iestādēs. |
2. | Nevienādība teksta uzdevumā | Citi | augsta | 6p. | Strukturēts uzdevums. Jānosaka, pēc cik stundām 1. baseinā būs lielāks ūdens daudzums. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Lineāru nevienādību lietošana tekstauzdevumu atrisināšanai | 00:15:00 | vidēja | 16p. |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Lineāru nevienādību lietošana tekstauzdevumu atrisināšanai | 00:15:00 | vidēja | 20p. |