PIRMĀ SEMESTRA NOSLĒGUMA TESTI
Satura rādītājs:
Materiāli skolotājiem
| Numurs | Nosaukums | Apraksts |
|---|---|---|
| 1. | Satura rādītājs | |
| 2. | Skolotājam | Teksts |
Teorija
| Numurs | Nosaukums | Apraksts |
|---|---|---|
| 1. | Teksts | Teksta veidošana. Plāns. Lasīšanas paņēmieni. |
Uzdevumi
| Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Teksts | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Teksta atšķiršana no nesaistītu teikumu virknējuma. |
| 2. | Teksta virsraksts | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Tekstam atbilstoša virsraksta noteikšana |
| 3. | Teksta virsraksts | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Attēlam atbilstoša teksta virsraksta noteikšana. Risinājuma soļos dots fragments no atbilstošā teksta. |
| 4. | Teksta virsraksts | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Teksta virsraksta un attēla saskaņošana. Risinājuma soļos dots ar attēlu saistītā teksta fragments |
| 5. | Teksta rindkopas | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Teksta rindkopu noteikšana |
| 6. | Jēdzieni | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Jēdzienam atbilstošā skaidrojuma noteikšana. |
| 7. | Apsveikums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Apsveikuma adresāta pareiza uzrakstīšana (sieviešu dzimtes 4. un 5. deklinācija). |
| 8. | Apsveikums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Apsveikuma adresāta pareiza uzrakstīšana (vīriešu dzimtes 1., 2. un 3. deklinācija). |
| 9. | Teksta plāns | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Atbilstošā plāna punkta izvēle. Risinājuma soļos doti divi plāna veidi. |
| 10. | Temata un virsraksta atbilstība | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Tematam atbilstoša virsraksta noteikšana. |
| 11. | Informācija tekstā | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Tekstam atbilstoša apgalvojuma noteikšana (izmantoti 2011. gada valsts ieskaites lasīšanas daļas teksta fragmenti). Risinājuma soļos lasāms pilns ieskaites lasīšanas uzdevuma teksts. |
| 12. | Informācija tekstā | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Apgalvojuma pareizības noteikšana, izmantojot tekstā doto informāciju (izmantoti 2011. gada valsts ieskaites klausīšanās daļas teksta fragmenti). Risinājuma soļos dots pilns 2011. gada valsts ieskaites klausīšanās daļas teksts. |
| 13. | Informācija tekstā | 2. izziņas līmenis | vidēja | 6 p. | Pareizā apgalvojuma izvēle. |
Eksāmenu uzdevumi (PROF)
| Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Klausīšanās I (2019) | Citi | vidēja | 2 p. | Apgalvojuma pareizības novērtēšana atbilstoši dzirdētajam tekstam. |
| 2. | Klausīšanās II (2019) | Citi | vidēja | 2 p. | Teikumā trūkstošā vārda izvēle atbilstoši dzirdētajam tekstam. |
| 3. | Klausīšanās I (2017) | Citi | vidēja | 4 p. | Klausīšanās uzdevums: apgalvojuma pareizības novērtēšana atbilstošo dzirdētajam. |
| 4. | Klausīšanās II (2017) | Citi | vidēja | 1 p. | Klausīšanās uzdevums: varonim atbilstošās īpašības saklausīšana. |
| 5. | Klausīšanās (2016) | Citi | vidēja | 1 p. | |
| 6. | Klausīšanās prasmes pārbaude I (2016) | Citi | vidēja | 1 p. | |
| 7. | Klausīšanās prasmes pārbaude II (2016) | Citi | vidēja | 5 p. | |
| 8. | Klausīšanās I (2015) | Citi | vidēja | 1 p. | |
| 9. | Klausīšanās II (2015) | Citi | vidēja | 5 p. | |
| 10. | Klausīšanās I (2015) | Citi | vidēja | 6 p. | |
| 11. | Klausīšanās II (2015) | Citi | vidēja | 8 p. | |
| 12. | Klausīšanās III (2015) | Citi | vidēja | 10 p. | |
| 13. | Klausīšanās I (2014) | Citi | vidēja | 4 p. | |
| 14. | Klausīšanās II (2014) | Citi | vidēja | 2 p. | |
| 15. | Lasīšana I (2019) | Citi | vidēja | 2 p. | Pēc grāmatas anotācijas un bērna raksturojuma novērtē, vai grāmata atbilst konkrētā bērna interesēm. |
| 16. | Lasīšana II (2019) | Citi | vidēja | 7 p. | Darbību salikšana atbilstošā secībā, sasniedzot norādīto mērķi. |
| 17. | Lasīšana I (2017) | Citi | vidēja | 5 p. | Notikumu hronoloģiska sarindošana atbilstoši lasītajam tekstam. |
| 18. | Lasīšana II (2017) | Citi | vidēja | 1 p. | Pasakas galvenās domas noteikšana. |
| 19. | Lasīšana (2016) | Citi | vidēja | 1 p. | |
| 20. | Lasīšana I (2015) | Citi | vidēja | 4 p. | |
| 21. | Lasīšana II (2015) | Citi | vidēja | 5 p. | |
| 22. | Lasīšana - pasaka "Koklētājs un vilks" (2015) | Citi | vidēja | 2 p. | |
| 23. | Lasīšana I (2014) | Citi | vidēja | 2 p. | |
| 24. | Lasīšana II (2014) | Citi | vidēja | 1 p. | |
| 25. | Lasīšana III (2014) | Citi | vidēja | 1 p. | |
| 26. | Valodas sistēmas izpratne (2019) | Citi | vidēja | 3 p. | Burtu ierakstīšana mācītajās ortogrammās. |
| 27. | Darbs ar tekstu. Teikumu secība tekstā (2015) | Citi | vidēja | 5 p. | |
| 28. | Darbs ar tekstu. Teksta sadalīšana teikumos (2015) | Citi | vidēja | 3 p. | |
| 29. | Rakstīšana (2019) | Citi | vidēja | 1 p. | Apraksta novērtēšana atbilstoši dotajam plānam. |
| 30. | Rakstīšana (2015) | Citi | vidēja | 0 p. | |
| 31. | Rakstīšana (2014) | Citi | vidēja | 0 p. |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
| Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Informācija tekstā | Citi | vidēja | 4 p. | Tekstam atbilstoša apgalvojuma noteikšana. Risinājuma soļos dots nepareizā apgalvojuma labojums. |
| 2. | Informācija tekstā | Citi | vidēja | 3 p. | Atbilstošā vārda ierakstīšana teikumā. |
| 3. | Informācija tekstā | Citi | vidēja | 4 p. | Apgalvojuma pareizības noteikšana, izmantojot tekstā doto informāciju. |
Testi
| Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Teksta virsraksts | 00:00:00 | vidēja | 16 p. | Atbilstoša teksta virsraksta izvēle. Temata un virsraksta saskaņošana. |
| 2. | Informācija tekstā | 00:00:00 | vidēja | 14 p. | Atbilstoša apgalvojuma izvēle. Apgalvojuma pareizības novērtēšana. |
| 3. | Informācija tekstā | 00:00:00 | vidēja | 11 p. | Atbilstoša apgalvojuma izvēle. Trūkstošā vārda ierakstīšana. Apgalvojuma pareizības novērtēšana. |