13. maijs - LATVIEŠU VALODA
EKSĀMENS 9. KLASEI

Satura rādītājs:

Testi

Numurs Nosaukums Ieteicamais ilgums: Grūtības pakāpe Punkti Apraksts
1. Pirmā semestra noslēguma darbs 00:40:00 vidēja 42 p. Pirmā semestra skolēna gatavošanās noslēguma tests 8. klasei, kurā iekļauti uzdevumi no tēmām: 8.1. Kā es veidoju saziņu ar sevi un citiem?, 8.2. Kā valoda atklāj savstarpējās attiecības?, 8.3. Kā tiek darināti jauni vārdi?
2. Otrā semestra noslēguma tests 00:40:00 vidēja 48 p. Testā iekļauti uzdevumi no 3 tēmām: 8.4.Kā pilnveidot tekstveides prasmes? 8.5. Kurām ortogrāfijas normām ir jāpievērš uzmanība? 8.6. Kāda ir latviešu valodas un literatūras nozīme izglītībā?
3. Gada noslēguma tests 00:40:00 vidēja 42 p. Gatavošanās Gada noslēguma testam, kurā iekļauti uzdevumi no tēmām: 8.1. Kā es veidoju saziņu ar sevi un citiem? ( Dzīve šeit un tīmeklī) 8.2. Kā valoda atklāj savstarpējās attiecības? (Miers un konflikti) 8.3. Kā tiek darināti jauni vārdi? (Stiprums un vājums ) 8.4. Kā pilnveidot tekstveides prasmes? (Vienatnē un starp cilvēkiem) 8.5. Kurām ortogrāfijas normām ir jāpievērš uzmanība? (Valoda agrāk un tagad) 8.6. Kāda ir latviešu valodas un literatūras nozīme izglītībā? (Krustceles un jauni ceļi)

Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)

Numurs Nosaukums Ieteicamais ilgums: Grūtības pakāpe Punkti Apraksts
1. Pirmā semestra noslēguma darbs 00:40:00 vidēja 33 p. Pirmā semestra noslēguma tests 8. klasei, kurā iekļauti uzdevumi no tēmām: 8.1. Kā es veidoju saziņu ar sevi un citiem?, 8.2. Kā valoda atklāj savstarpējās attiecības?, 8.3. Kā tiek darināti jauni vārdi?
2. Otrā semestra noslēguma tests 00:40:00 vidēja 39 p. Testā iekļauti uzdevumi no 3 tēmām: 8.4.Kā pilnveidot tekstveides prasmes? 8.5. Kurām ortogrāfijas normām ir jāpievērš uzmanība? 8.6. Kāda ir latviešu valodas un literatūras nozīme izglītībā?
3. Gada noslēguma tests 00:40:00 vidēja 39 p. Gada noslēguma tests, kurā iekļauti uzdevumi no tēmām: 8.1. Kā es veidoju saziņu ar sevi un citiem? ( Dzīve šeit un tīmeklī) 8.2. Kā valoda atklāj savstarpējās attiecības? (Miers un konflikti) 8.3. Kā tiek darināti jauni vārdi? (Stiprums un vājums ) 8.4. Kā pilnveidot tekstveides prasmes? (Vienatnē un starp cilvēkiem) 8.5. Kurām ortogrāfijas normām ir jāpievērš uzmanība? (Valoda agrāk un tagad) 8.6. Kāda ir latviešu valodas un literatūras nozīme izglītībā? (Krustceles un jauni ceļi)