Satura rādītājs:
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Pirmā semestra noslēguma darbs | 00:40:00 | vidēja | 42 p. | Pirmā semestra skolēna gatavošanās noslēguma tests 8. klasei, kurā iekļauti uzdevumi no tēmām: 8.1. Kā es veidoju saziņu ar sevi un citiem?, 8.2. Kā valoda atklāj savstarpējās attiecības?, 8.3. Kā tiek darināti jauni vārdi? |
2. | Otrā semestra noslēguma tests | 00:40:00 | vidēja | 48 p. | Testā iekļauti uzdevumi no 3 tēmām: 8.4.Kā pilnveidot tekstveides prasmes? 8.5. Kurām ortogrāfijas normām ir jāpievērš uzmanība? 8.6. Kāda ir latviešu valodas un literatūras nozīme izglītībā? |
3. | Gada noslēguma tests | 00:40:00 | vidēja | 42 p. | Gatavošanās Gada noslēguma testam, kurā iekļauti uzdevumi no tēmām: 8.1. Kā es veidoju saziņu ar sevi un citiem? ( Dzīve šeit un tīmeklī) 8.2. Kā valoda atklāj savstarpējās attiecības? (Miers un konflikti) 8.3. Kā tiek darināti jauni vārdi? (Stiprums un vājums ) 8.4. Kā pilnveidot tekstveides prasmes? (Vienatnē un starp cilvēkiem) 8.5. Kurām ortogrāfijas normām ir jāpievērš uzmanība? (Valoda agrāk un tagad) 8.6. Kāda ir latviešu valodas un literatūras nozīme izglītībā? (Krustceles un jauni ceļi) |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Pirmā semestra noslēguma darbs | 00:40:00 | vidēja | 33 p. | Pirmā semestra noslēguma tests 8. klasei, kurā iekļauti uzdevumi no tēmām: 8.1. Kā es veidoju saziņu ar sevi un citiem?, 8.2. Kā valoda atklāj savstarpējās attiecības?, 8.3. Kā tiek darināti jauni vārdi? |
2. | Otrā semestra noslēguma tests | 00:40:00 | vidēja | 39 p. | Testā iekļauti uzdevumi no 3 tēmām: 8.4.Kā pilnveidot tekstveides prasmes? 8.5. Kurām ortogrāfijas normām ir jāpievērš uzmanība? 8.6. Kāda ir latviešu valodas un literatūras nozīme izglītībā? |
3. | Gada noslēguma tests | 00:40:00 | vidēja | 39 p. | Gada noslēguma tests, kurā iekļauti uzdevumi no tēmām: 8.1. Kā es veidoju saziņu ar sevi un citiem? ( Dzīve šeit un tīmeklī) 8.2. Kā valoda atklāj savstarpējās attiecības? (Miers un konflikti) 8.3. Kā tiek darināti jauni vārdi? (Stiprums un vājums ) 8.4. Kā pilnveidot tekstveides prasmes? (Vienatnē un starp cilvēkiem) 8.5. Kurām ortogrāfijas normām ir jāpievērš uzmanība? (Valoda agrāk un tagad) 8.6. Kāda ir latviešu valodas un literatūras nozīme izglītībā? (Krustceles un jauni ceļi) |