Satura rādītājs:
Teorija
| Numurs | Nosaukums | Apraksts |
|---|---|---|
| 1. | Informācija skolotājam. Ķīmijas olimpiādes organizēšana tiešsaistē | 2018./2019. mācību gadā izglītības portāls Uzdevumi.lv piedāvā iespēju 60. valsts ķīmijas olimpiādes 1. posmu 9. klasei organizēt tiešsaistē, izmantojot īpaši sagatavotus uzdevumus. |
Uzdevumi
| Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | 1. uzdevums, 1. jautājums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par zinātniekiem ķīmijas jomā. |
| 2. | 1. uzdevums, 2. jautājums | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par ķīmisko elementu izplātību Visumā. |
| 3. | 1. uzdevums, 3. jautājums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par vielu fizikālam un ķīmiskām īpašībam. |
| 4. | 1. uzdevums, 4. jautājums | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par vielu fizikālam īpašībam. |
| 5. | 1. uzdevums, 5. jautājums | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par vielu fizikālam īpašībam. |
| 6. | 1. uzdevums, 6. jautājums | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par gāzu ķīmiskām īpašībam un pielietošanas iespējam. |
| 7. | 1. uzdevums, 7. jautājums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par vielu ķīmiskām īpašībam. |
| 8. | 1. uzdevums, 8. jautājums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par savienojumu ķīmiskām īpašībam. |
| 9. | 1. uzdevums, 9. jautājums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par savienojumu ķīmiskām īpašībam. |
| 10. | 1. uzdevums, 10. jautājums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par ķīmiskiem traukiem. |
| 11. | 2. uzdevums. Periodiskās tabulas jubilejas gads. 1. jautājums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par ķīmisko elementu periodisku tabulu un to veidošanas vēsturi. |
| 12. | 2. uzdevums. Periodiskās tabulas jubilejas gads. 2. jautājums | 1. izziņas līmenis | augsta | 1 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par ķīmisko elementu periodisku tabulu un to veidošanas vēsturi. |
| 13. | 2. uzdevums. Periodiskās tabulas jubilejas gads. 3. jautājums | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par ķīmisko elementu periodisku tabulu un to veidošanas vēsturi. |
| 14. | 2. uzdevums. Periodiskās tabulas jubilejas gads. 4. jautājums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par ķīmisko elementu periodisku tabulu un to veidošanas vēsturi. |
| 15. | 2. uzdevums. Periodiskās tabulas jubilejas gads. 5. jautājums | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par ķīmisko elementu periodisku tabulu un to veidošanas vēsturi. |
| 16. | 2. uzdevums. Periodiskās tabulas jubilejas gads. 6. jautājums | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par ķīmisko elementu periodisku tabulu un to veidošanas vēsturi. |
| 17. | 2. uzdevums. Periodiskās tabulas jubilejas gads. 7. jautājums | 1. izziņas līmenis | augsta | 1 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par ķīmisko elementu periodisku tabulu un to veidošanas vēsturi. |
| 18. | 3. uzdevums, 1. jautājums | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par savienojumu ķīmiskām un fizikālām īpašībām, kā arī prasme veikt ķīmiskus aprēķinus. |
| 19. | 3. uzdevums, 2. jautājums | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par savienojumu ķīmiskām un fizikālām īpašībām, kā arī prasme veikt ķīmiskus aprēķinus. |
| 20. | 3. uzdevums, 3. jautājums | 1. izziņas līmenis | augsta | 9 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par savienojumu ķīmiskām un fizikālām īpašībām, kā arī prasme veikt ķīmiskus aprēķinus. |
| 21. | 3. uzdevums, 4. jautājums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par vielu vēsturiskiem nosaukumiem. |
| 22. | 4. uzdevums, 1. jautājums | 1. izziņas līmenis | augsta | 6 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par savienojumu ķīmiskām un fizikālām īpašībām. |
| 23. | 4. uzdevums, 2. jautājums | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par ķīmisku reakciju veidiem. |
| 24. | 4. uzdevums, 3. jautājums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par savienojumu ķīmiskām īpašībām. |
| 25. | 5. uzdevums, 1. jautājums | 1. izziņas līmenis | augsta | 5 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par savienojumu ķīmiskām un fizikālām īpašībām, kā arī prasme veikt ķīmiskus aprēķinus. |
| 26. | 5. uzdevums, 2. jautājums | 1. izziņas līmenis | augsta | 5 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par savienojumu ķīmiskām un fizikālām īpašībām, kā arī prasme veikt ķīmiskus aprēķinus. |
| 27. | 5. uzdevums, 3. jautājums | 1. izziņas līmenis | augsta | 2 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par savienojumu ķīmiskām un fizikālām īpašībām, kā arī prasme veikt ķīmiskus aprēķinus. |
| 28. | 6. uzdevums | 1. izziņas līmenis | augsta | 9 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par savienojumu ķīmiskām un fizikālām īpašībām, kā arī prasme veikt nestandartus ķīmiskus aprēķinus. |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
| Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Ķīmijas 60. valsts olimpiāde 1.posms | 03:00:00 | vidēja | 59 p. | Uzdevumu autors ir Iecavas vidusskolas ķīmijas skolotājs un Daugavpils Universitātes mācībspēks Dr. Paed. Mihails Gorskis. Ieteicamais uzdevumu risināšanai paredzēts izpildes laiks ir 3 stundas. Uzdevumu komplekts iekļauj sevī 6 uzdevumus (kopā 28 jautājumi) ar dažādu grūtības pakāpi. |