Satura rādītājs:
Teorija
| Numurs | Nosaukums | Apraksts |
|---|---|---|
| 1. | Ilustrācija, akvarelis un teksts | Iepazīst ilustrācijas un teksta saistību. |
| 2. | Kā gleznot ar akvareļkrāsām? | Iepazīst darbu ar akvareļa krāsām. |
| 3. | Kā veidot ilustrācijas tekstam? | Izprot lasīšanas nozīmi ilustrāciju radīšanā. |
Uzdevumi
| Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Pasaku ilustrācijas | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Izprot pasaku ilustrāciju nozīmi. |
| 2. | Iepazīsti akvareli | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Atpazīst akvareļa tehnikā gleznotus darbus, iepazīst instrumentus. |
| 3. | Akvareļa gleznošanas soļu secība | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Saprot akvareļa darba gleznošanas secību. |
| 4. | Ilustrāciju un teksta saistība | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Izprot teksta atspoguļojumu ilustrācijā. |
| 5. | Ilustrāciju veidošana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Saprot ilustrāciju un teksta saistību. |
| 6. | Noskaņa ilustrācijā | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Uztver emocijas un noskaņas ilustrācijā. |
| 7. | Akvareļa gleznošanas paņēmieni | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Atpazīst akvareļa gleznošanas paņēmienus. |
| 8. | Ilustrāciju veidi | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Atšķir dažādus ilustrāciju veidus. |
| 9. | Trūkstošie vārdi | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Izprot vārdu pareizu lietošanu mākslas tēmā. |
| 10. | Tēlu izskats ilustrācijā | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Izprot tēla izskata saistību ar emocijām. |
| 11. | Ilustrāciju darbarīki | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Atšķir mākslas darba radīšanai nepieciešamos rīkus. |
| 12. | Līdzības ilustrācijās | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Atpazīst līdzīgas noskaņas ilustrācijās. |
| 13. | Iedvesmošanās no fotogrāfijām | 3. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Saprot, kādus attēlus var izmantot ilustrācijai. |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
| Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Tēla noskaņojums | Citi | vidēja | 2 p. | Atpazīst tēla emocijas ilustrācijā. |
| 2. | Kā radīt jaunus tēlus ilustrācijās? | Citi | augsta | 3 p. | Izprot, kā radīt jaunus tēlus ilustrācijās. |
Testi
| Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Ilustrācija un akvarelis | 00:20:00 | vidēja | 12 p. | Izprot ilustrāciju radīšanu un noskaņu tajās. |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
| Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Ilustrācija un akvarelis | 00:40:00 | vidēja | 22 p. | Izprot ilustrāciju radīšanu un noskaņu tajās. |