Satura rādītājs:
Teorija
| Numurs | Nosaukums | Apraksts | 
|---|---|---|
| 1. | Diagnosticējošais darbs matemātikā 3. klasei | 
Uzdevumi
| Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | 1.1. uzd. Divciparu skaitļu atņemšana bez pārejas | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Atņem divciparu skaitļus bez pārejas jaunā desmitā. | 
| 2. | 1.2. uzd. Divciparu skaitļu saskaitīšana ar pāreju jaunā desmitā | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Saskaita divciparu skaitļus ar pāreju jaunā desmitā. | 
| 3. | 1.3. uzd. Divciparu skaitļu atņemšana ar pāreju | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Atņem divciparu skaitļus ar pāreju citā šķirā. Izmanto sev izdevīgāko paņēmienu. | 
| 4. | 1.4. uzd. Divciparu skaitļa reizināšana ar viencipara skaitli ar pāreju jaunā desmitā | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Reizina divciparu skaitli ar viencipara skaitli ar pāreju jaunā desmitā, izvēlas sev izdevīgāko variantu. | 
| 5. | 2.1. uzd. Divu darbību izteiksme - darbību secība bez iekavām | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Ievēro darbību secību; dala divciparu skaitli ar viencipara skaitli; saskaita divciparu skaitli ar viencipara skaitli. | 
| 6. | 2.2. uzd. Darbību secība. Darbības ar iekavām | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Ievēro darbību secību; saskaita divciparu skaitļus bez pārejas jaunā desmitā; atņem divciparu skaitļus ar pāreju jaunā desmitā. | 
| 7. | 3. uzd. Lauztas līnijas garums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Nosaka lielumam atbilstošas izteiksmes. | 
| 8. | 4.1. uzd. Sloksnītes garums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Uzraksta izteiksmi, kas izsaka prasīto lielumu.Aprēķina izteiksmes skaitlisko vērtību.Uzraksta atbildi, pieraksta mērvienību. | 
| 9. | 4.2. uzd. Meiteņu augums - situāciju uzdevums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Risina situāciju uzdevumu ar garuma mērvienībām, izmantojot atņemšanas darbību. | 
| 10. | 5.1. uzd. Taisnstūra malu garumi | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Mēra un nosaka taisnstūra malu garumus. | 
| 11. | 5.2. uzd. Taisnstūra perimetrs | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Izvēlas izteiksmi, ar kuru var aprēķināt perimetru un aprēķina to. | 
| 12. | 5.3. uzd. Taisnstūra laukums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Aprēķina taisnstūra laukumu, ja doti malu garumi. | 
| 13. | 6.1. uzd. Pamatdaļas noteikšana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Nosaka figūru ar noteikto pamatdaļu. | 
| 14. | 6.2. uzd. Iekrāsotā daļa no figūras | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Nosaka prasīto iekrāsoto daļu figūrā, kur saucējs sakrīt ar to, cik daļās sadalīta figūra. | 
| 15. | 6.3. uzd. Iekrāsotā pamatdaļa (saucējs nesakrīt ar figūras daļu skaitu) | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Nosaka norādītās iekrāsotās figūras daļas, kad saucējs nesakrīt ar to, cik daļās figūra sadalīta. | 
| 16. | 6.4. uzd. Pamatdaļa no figūras (saucējs nesakrīt ar daļu skaitu figūrā) | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Nosaka doto iekrāsoto pamatdaļu figūrā, kad saucējs nesakrīt ar daļu skaitu figūrā. | 
| 17. | 7. uzd. Iekrāsotā daļa (divi dažādi saucēji) | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Uzraksta daļskaitli, kas izsaka iekrāsoto daļu; uzraksta divējādi. | 
| 18. | 8. uzd. Daļas uz skaitļu taisnes | 3. izziņas līmenis | augsta | 5 p. | Uzraksta skaitļu taisnes punktiem atbilstošos skaitļus;vienu no punktiem uz skaitļu taisnes pieraksta divējādi – 5/5 un 1. | 
| 19. | 9.1. uzd. TU par daļām | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Uzraksta izteiksmi, kas izsaka prasīto lielumu. Aprēķina izteiksmes skaitlisko vērtību. | 
| 20. | 9.2. uzd. TU par daļām | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Uzraksta izteiksmi, kas izsaka prasīto lielumu. Aprēķina izteiksmes skaitlisko vērtību. | 
| 21. | 9.3. uzd. TU par daļām | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Uzraksta izteiksmi, kas izsaka prasīto lielumu; aprēķina izteiksmes skaitlisko vērtību. Prasīto lielumu pieraksta kā skaitli (parasto daļu). | 
| 22. | 9.4. uzd. TU par daļām | 3. izziņas līmenis | augsta | 1 p. | Prasīto lielumu pieraksta kā skaitli (parasto daļu). | 
| 23. | 10.1. uzd. Teksta uzdevums (TU) | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Izdara un noformulē secinājumus, nolasot informāciju shematiskajā zīmējumā. | 
| 24. | 10.2. uzd. TU par dārzeņiem. Burkānu daudzums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Uzraksta izteiksmi, kas izsaka prasīto lielumu. Aprēķina izteiksmes skaitlisko vērtību. | 
| 25. | 10.3. uzd. TU par dārzeņiem. Kartupeļi shematiskais zīmējums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Papildina shematisko zīmējumu, attēlojot prasīto lielumu. | 
| 26. | 10.4. uzd. TU par dārzeņiem. Kartupeļu daudzums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Uzraksta izteiksmi, kas izsaka prasīto lielumu.Aprēķina izteiksmes skaitlisko vērtību. | 
| 27. | 10.5. uzd. TU par dārzeņiem. Par cik kg kartupeļu vairāk? | 3. izziņas līmenis | augsta | 1 p. | Papildina shematisko zīmējumu, attēlojot prasīto lielumu. | 
| 28. | 10.6. uzd. TU par dārzeņiem. Par cik kg kartupeļu vairāk? (izteiksme) | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Uzraksta izteiksmi, kas izsaka prasīto lielumu Aprēķina izteiksmes skaitlisko vērtību. | 
Testi
| Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Diagnosticējošais darbs 2023. g. | 00:40:00 | vidēja | 53 p. | 
