PIRMĀ SEMESTRA NOSLĒGUMA TESTI
Satura rādītājs:
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Lasīšana un valodas kompetence. 1. uzdevums. Lasīšana. | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Standarta prasība 10.13, 10.16 un 10.17: prot atrast detalizētu informāciju un/vai to pārveidot. |
2. | Lasīšana un valodas kompetence. 2. uzdevums. Ortogrāfija. | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Standarta prasība 11.13: prot rakstīt biežāk lietotos 3. konjugācijas darbības vārdus, lietvārdus, kuros patskanis u un līdzskanis l vienā zilbē un biežāk lietotos svešvārdus. |
3. | Lasīšana un valodas kompetence. 3. uzdevums. Vārddarināšana. | 1. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Standarta prasība 11.14: izprot vārddarināšanu. |
4. | Lasīšana un valodas kompetence. 4. uzdevums. Pēc izteikuma mērķa dažādi teikumi. | 1. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Standarta prasība 11.11, 11.12, 11.13: prot izveidot un bez pareizrakstības kļūdām uzrakstīt jautājuma, vēlējuma un izsaukuma teikumu. |
5. | Lasīšana un valodas kompetence. 5. uzdevums. Vienkāršs teikums un salikts teikums. | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Standarta prasība 11.12, 11.13: prot izveidot vienkāršu paplašinātu teikumu ar vienlīdzīgajiem teikuma locekļiem un saliktu teikumu. |
6. | Lasīšana un valodas kompetence. 6. uzdevums. Vārda nozīme. | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Standarta prasība 11.12, 11.13, 11.15: prot izskaidrot vārdu nozīmi tekstā. |
7. | Lasīšana un valodas kompetence. 7. uzdevums. Rakstura īpašības un to pamatojums. | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Standarta prasība 10.16, 10.17: prot nosaukt īpašību un pamatot nosaukto īpašību atbilstoši tekstam. |
8. | Lasīšana un valodas kompetence. 8. uzdevums. Darbs ar tekstu. | 2. izziņas līmenis | vidēja | 6 p. | Standarta prasība 10.13, 10.16: prot atrast detalizētu informāciju. |
9. | Lasīšana un valodas kompetence. 10. uzdevums. Darbs ar informāciju. | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Standarta prasība 10.16, 10.20: prot sistematizēt informāciju un izdarīt secinājumus. |
10. | Lasīšana un valodas kompetence. 11. uzdevums. Valodas funkcionālā stila noteikšana. | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Standarta prasība 11.6: prot noteikt valodas funkcionālo stilu. |
11. | Klausīšanās. 1. uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Standarta prasība 10.16: prot atrast detalizētu informāciju. |
12. | Klausīšanās. 2. uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 9 p. | Standarta prasība 10.6: prot pārveidot dzirdēto informāciju. |
13. | Klausīšanās. 3. uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Standarta prasība 10.6, 11.15: izprot vārdu savienojuma pārnesto nozīmi. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Diag. darbs latviešu valodā 6. kl. 2016. g., 1. daļa | 00:00:00 | vidēja | 24 p. | |
2. | Diag. darbs latviešu valodā 6. kl. 2016. g., 2. daļa | 00:00:00 | vidēja | 13 p. | |
3. | Diag. darbs latviešu valodā 6. kl. 2016. g., visi uzdevumi | 00:00:00 | vidēja | 37 p. |