Satura rādītājs:
Uzdevumi
| Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Lasīšana. 1. uzdevums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Standarta prasība 11.15: zina, kas ir sinonīms, antonīms, deminutīvs, un prot tos atrast tekstā. |
| 2. | Lasīšana. 2. uzdevums. | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Standarta prasība 11.15: prot izskaidrot vārdu savienojuma nozīmi tekstā. |
| 3. | Lasīšana. 3. uzdevums. | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Standarta prasība 10.16, 10.17: prot raksturot varoņa attieksmi, vērtē tekstā ietverto informāciju un izmanto to savā darbībā. |
| 4. | Lasīšana. 4. un 5. uzdevums. | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Standarta prasība 10.16: vērtē tekstā ietverto informāciju, izprotot tiešo un pārnesto nozīmi. |
| 5. | Lasīšana. 6. uzdevums. | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Standarta prasība 10.14, 10.3: prot izveidot tekstam atbilstošu virsrakstu, atklājot teksta galveno domu, prot pamatot teksta virsraksta izvēli. |
| 6. | Lasīšana. 7. uzdevums. | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Standarta prasība 11.6: prot noteikt valodas funkcionālo stilu. |
| 7. | Lasīšana. 8. uzdevums. | 1. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Standarta prasība 10.16, 10.20: prot analizēt informāciju un izdarīt secinājumus. |
| 8. | Klausīšanās. 1. un 2. uzdevums. | 1. izziņas līmenis | vidēja | 18 p. | Standarta prasība 10.6: prot atrast detalizētu informāciju, prot pārveidot dzirdētu informāciju. |
| 9. | Klausīšanās. 3. uzdevums. | 1. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Standarta prasība 10.6, 10.7, 10.9: saprot teksta galveno domu un izmanto izteikumu veidošanai atbilstoši saziņas tematam un mērķim. |
| 10. | Valodas kompetences 1. uzdevums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Standarta prasība 11.13, 11.14: prot rakstīt vārdus ar priedēkļiem, biežāk lietotos 3. konjugācijas darbības vārdus pagātnes formā un vārdus, kuros notiek līdzskaņu mijas. |
| 11. | Valodas kompetences 2. uzdevums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Standarta prasība 11.12: prot atdalīt palīgteikumu, ja tas ir pirms virsteikuma, salikt pieturzīmes teikumā ar tiešo runu un atdalīt uzrunu, prot lietot izsaukuma zīmi rosinājuma un izsaukuma teikuma beigās. |
| 12. | Valodas kompetences 3. uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Standarta prasība 11.10: prot atrast vienlīdzīgos teikuma locekļus un noteikt teikuma priekšmetu un izteicēju. |
| 13. | Valodas kompetences 4. uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Standarta prasība 11.13: prot atrast pirmatnīgu vārdu, atvasinātu vārdu un salikteni. |
| 14. | Valodas kompetences 5. uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Standarta prasība 11.7: izprot, ka teikumā ir divi vienlīdzīgo teikuma locekļu pāri. |
| 15. | Valodas kompetences 6. uzdevums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Standarta prasība 11.13: prot rakstīt 3. deklinācijas lietvārdus un īpašības vārdus pamatformā. |
| 16. | Valodas kompetences 7. uzdevums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Standarta prasība 11.12, 113: prot uzrakstīt lietvārdus vienskaitļa datīvā, prot izveidot vienkāršu paplašinātu un saliktu sakārtotu teikumu. |
| 17. | Rakstīšanas uzdevums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 0 p. |
Testi
| Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Diag. darbs latviešu valodā 6. klasei 2015. g, lasīšanas uzdevumi | 00:00:00 | vidēja | 12 p. | |
| 2. | Diag. darbs latviešu valodā 6. klasei 2015. g., klausīšanās un rakstīšanas uzdevumi | 00:00:00 | vidēja | 21 p. | |
| 3. | Diag. darbs latviešu valodā 6. kl. 2015. gadā, valodas kompetences uzdevumi | 00:00:00 | vidēja | 20 p. | |
| 4. | Diag. darbs latviešu valodā 6. kl. 2015. g., visi uzdevumi | 00:00:00 | vidēja | 53 p. |