Pārspriedumā vai argumentētajā esejā savu domu pamatošanai iederīgi ir citāti.
Svarīgi tos pareizi iesaistīt savā tekstā.
 
Izlasi teikumus!
 
A
Pēc Guntas Ločmeles domām, "reklāmu tulkojumos dominē dažāda veida adaptācijas".
 
B
Jānis Veckrācis, pētot atkārtotos un pārskatītos tulkojumus, pievērš uzmanību dažādiem faktoriem: "Būtiska nozīme ir arī tulkotāja (vai redaktora) kompetencei, valodas un estētiskajai gaumei, kā arī individuālai, situatīvai noteiktu runas elementu lietojuma pieredzei."
 
C
Gunta Ločmele, analizējot reklāmtekstu tulkošanas īpatnības, atklāj, ka "semantiskajā līmenī tulkotajos reklāmas tekstos vērojamas vārspēles."
 
D
"Jānis Zālītis ir "literatūrvēsturnieks no Dieva". Viņš zina apbrīnojami daudz, rok dziļi un pārredz plašas, mazapgūtas pētnieciskas teritorijas", apgalvo Gundega Grīnuma.
 
Atzīmē, kuros teikumos citāti iesaistīti pareizi!
Atsauce:
https://www.visc.gov.lv. Eksāmens latviešu valodā (optimālais mācību satura apguves līmenis), 2022
Lai iesniegtu atbildi un redzētu rezultātus, Tev nepieciešams autorizēties. Lūdzu, ielogojies savā profilā vai reģistrējies portālā!