Satura rādītājs:
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Schule und Ausbildung – Skola un izglītība | Vārdu krājums par skolu, aktivitātes un darbības, kas ir saistāmas ar skolu. |
2. | Futur I – Vienkāršā nākotne | Vienkāršās nākotnes (Futur I) lietošana. |
3. | Modalpartikeln / Adverbien – Pārliecības pakāpes vārdi | Prot lietot modālās partikulas, paspilgtinot teikto. |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Bild und Wort. Schule – Attēls ar vārdu. Skola | 1. izziņas līmenis | zema | 3 p. | Nosaka attēla atbilstību ar aktivitāti/darbību. |
2. | Wort und Audio. Schule – Vārdu savienojums un klausīšanās. Skola | 1. izziņas līmenis | zema | 3 p. | Klausās audio failus un savieno atbilstošās aktivitātes. |
3. | Übersetzung ins Deutsche – Tulkošana uz vācu valodu | 1. izziņas līmenis | zema | 3 p. | Prot noteikt aktivitātes pareizo tulkojumu. Dota aktivitāte latviešu valodā, jāprot izvēlēties tulkojums vācu valodā. |
4. | Aktivitäten in der Schule – Aktivitātes skolā | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Klausās audio failus un raksta dzirdēto aktivitāti. |
5. | Modalpartikeln – Pārliecības pakāpes | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Pēc procentu sadalījuma izvēlas pārliecības pakāpi. |
6. | Modapartikeln – Pārliecības pakāpes | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Izprot teikumu kontekstu, izvēlas pārliecības pakāpes. |
7. | Konjugation von "werden" I – Darbības vārda "werden" locīšana I | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Izvēlas palīgdarbības vārda "werden" locījumu. |
8. | Sätze im Futur I – Teikumu veidošana vienkāršajā nākotnē | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Veido teikumus no vienkāršās tagadnes laika (Präsens) uz vienkāršās nākotnes laiku (Futur I). |
9. | Zukunftspläne – Nākotnes plāni | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Nākotnes situācijas. Pēc vienkāršās tagadnes teikuma mēģina noteikt atbilstošāko/secīgāko darbību vienkāršās nākotnes laikā. |
10. | Sätze und Fragen im Futur I – Teikumu un jautājumu veidošana nākotnē | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Izmantojot dotos vārdus jauktā secībā, veido pareizus stāstījuma un jautājuma teikumus vienkāršajā nākotnē (Futur I). |
11. | Übersetzung. Ich und die Schule – Tulkošana. Es un skola | 3. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Prot tulkot un veidot teikumus vācu valodā no latviešu valodas. |
12. | Schule. Lesen – Skola. Lasīšana, pareizi/nepareizi apgalvojumi | 3. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Lasa tekstu par skolēna pieredzi, nosakot apgalvojuma patiesumu. |
13. | Schule. Hören – Skola. Klausīšanās, pareizi/nepareizi apgalvojumi | 2. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Klausās skolēn pieredzi, novērtējot apgalvojuma patiesumu. |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Wort im Satz einsetzen – Vārda ievietošana teikumā | Citi | vidēja | 2 p. | Izprotot teikuma kontekstu, izvēlas atbilstošo vārdu |
2. | Konjugation von "werden" II – Darbības vārda "werden" locīšana II | Citi | vidēja | 2 p. | Raksta pareizus locījumus palīgdarbības vārdam "werden". |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Schule und Ausbildung I – Skola un izglītība I | 00:20:00 | vidēja | 17 p. | Prot lietot aktivitāšu nosaukumus atbilstoši kontekstam. Zina, kā jāveido teikumi vienkāršajā nākotnē (Futur I). Prot lietot pārliecības pakāpes. |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Schule und Ausbildung II – Skola un izglītība II | 00:40:00 | vidēja | 28 p. | Prot lietot aktivitāšu nosaukumus atbilstoši kontekstam. Zina, kā jāveido teikumi vienkāršajā nākotnē (Futur I). Prot lietot pārliecības pakāpes. |