Ieiet portālā
Ieiet portālā
Reģistrēties
Sākums
Ziņas
Meklēt
Biežāk uzdotie jautājumi
PROF pakalpojums
Top
Izglītības iestādes
Virtuālā skola
Pārbaudes darbi
Starpbrīdis
Skolēnu rezultāti
Jaunas tēmas
Nosūtīt atsauksmi
Skatīt vairāk
Par mums
Vecākiem
Skolotājiem
Kontakti
Noteikumi
Virtuālā skola
Jaunās tēmas (izstrāde)
Tēmas pārbaudei I
4.5. Kas ir programmēšana un kā programmē vizuālajā vidē?
2.
Kārtošanas algoritms
Uzdevums:
6
p.
Sakārto dzīvniekus rindā pēc algoritma!
Garumus skaties pēc attēliem.
aita
ezis
ēzelis
sivēns
vilks
govs
,
ezis
govs
aita
ēzelis
vilks
sivēns
,
ēzelis
sivēns
vilks
ezis
aita
govs
,
sivēns
ēzelis
aita
vilks
ezis
govs
,
govs
aita
vilks
sivēns
ēzelis
ezis
,
ēzelis
vilks
ezis
aita
govs
sivēns
Ieiet portālā
vai
Reģistrēties
Iepriekšējais uzdevums
Atgriezties tēmā
Nākamais uzdevums
Nosūtīt atsauksmi
Atradi kļūdu?
Sūti mums ziņu!
Lai iesniegtu atbildi un redzētu rezultātus, Tev nepieciešams autorizēties. Lūdzu, ielogojies savā profilā vai reģistrējies portālā!
Ieiet portālā
vai
Reģistrēties
Lai skatītu šo saturu, jāapstiprina visas sīkdatnes
Apstiprināt
Pamanīts reklāmas bloķētājs!
Lai turpinātu, lūdzam izslēgt reklāmas bloķētāju un atjaunot lapu!