Satura rādītājs:
Teorija
| Numurs | Nosaukums | Apraksts | 
|---|---|---|
| 1. | Saskaitīšana līdz 20 | Mācies saskaitīt līdz 20. Vizuāls uin teorētisks apraksts par tēmu kā saskaita skaitļus, kuri lielāki nekā 10. | 
| 2. | Viencipara skaitļa pieskaitīšana pie divciparu skaitļa 20 apjomā | Vizuāls uin teorētisks apraksts par tēmu kā saskaita skaitļus ar pāreju citā desimtā. | 
Uzdevumi
| Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Summa | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Summa 20 apjomā. Doti divi saskaitāmie, skolēnam jāuzraksta summa. Dotas divas izteiksmes, kuras jāaprēķina. Saskaitīt nozīmē noskaidrot, cik kopā; atņemt nozīmē noskaidrot, cik ir viena daļa no daudzuma, ja otru zina. (M.Li.3.) | 
| 2. | Saskaitīšana līdz 20 | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Doti dažāda lieluma Lego kluči. Skolēns saskaita un uzzina, cik liels lego kluču laukums sanāk. | 
| 3. | Saskaitīšana līdz 20. Salīdzināšana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Doti dažāda lieluma Lego kluči. Skolēns saskaita un salīdzina tos. | 
| 4. | Summa. Lauzta līnija 3 posmos. | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Lauzta līnija. Dota laudztā linija. Skolēns aprēķina tās kopīgu garumu, izmantojot sev ērtāku aprēķināšanas metodi. | 
| 5. | Bumbiņu saskaitīšana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Saskaita un atņem 20 apjomā, izvēloties kādu no paņēmieniem, skaidro, kā rezultāts iegūts, kā zina, ka rezultāts pareizs. (M.3.3.2.1.) | 
| 6. | Summa 20 apjomā | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Summa 20 apjomā. Nosaka pāru skaitu. Salīdzināt skaitu var vai nu saskaitot (jo lielāks skaitlis, jo vairāk), vai sagrupējot pa pāriem. (M.Li.3.) | 
| 7. | Saskaitīšana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Saskaita un atņem 20 apjomā, nosaka, kuras izteiksmes rezultāts būs dotais skaitlis. izvēloties kādu no paņēmieniem. Skaidro, kā rezultāts iegūts, kā zina, ka rezultāts pareizs. (M.3.3.2.1.) | 
| 8. | Saskaitīšana līdz 20. Lauzta līnija | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Dots lineāls, uz kura uzzīmēts lauztās līnijas garums. Skolēns izveido izteiksmi, ar kuras palīdzību var aprēķināt lauztās līnijas kopīgu garumu. | 
| 9. | Saskaitīšana. Teksta uzdevums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Saskaita un atņem 20 apjomā, izvēloties kādu no paņēmieniem, skaidro, kā rezultāts iegūts, kā zina, ka rezultāts pareizs. (M.3.3.2.1.) | 
| 10. | Nezināmā aprēķināšana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Nezināmā darbības locekļa noteikšana. Saskaita un atņem 20 apjomā, izvēloties kādu no paņēmieniem, skaidro, kā rezultāts iegūts, kā zina, ka rezultāts pareizs. (M.3.3.2.1.) | 
| 11. | Summa līdz 20 | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Summa līdz 20. Kalendārs. Nosaka datumu. | 
| 12. | Summa. Nauda | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Summa līdz 20. Nauda. | 
| 13. | Pāru skaits | 3. izziņas līmenis | augsta | 3 p. | Salīdzināt skaitu var vai nu saskaitot (jo lielāks skaitlis, jo vairāk), vai sagrupējot pa pāriem. (M.Li.3.) | 
| 14. | Summa ar pāreju jaunā desmitā | 3. izziņas līmenis | augsta | 1 p. | Dota tabula. Skolēns izprot tabulā sniegto informāciju un nosaka doto lielumu summu. | 
| 15. | Saskaitīšana tabulā | 3. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Saskaita un atņem 20 apjomā, izvēloties kādu no paņēmieniem, skaidro, kā rezultāts iegūts, kā zina, ka rezultāts pareizs. (M.3.3.2.1.) | 
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
| Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Saskaitīšana līdz 20 | Citi | zema | 1 p. | Saskaita un atņem 20 apjomā, izvēloties kādu no paņēmieniem, skaidro, kā rezultāts iegūts, kā zina, ka rezultāts pareizs. (M.3.3.2.1.) | 
| 2. | Saskaitīšana. Darbības locekļu nosaukumi | Citi | vidēja | 1 p. | Saskaita 20 apjomā, izvēloties kādu no paņēmieniem, skaidro, kā rezultāts iegūts, kā zina, ka rezultāts pareizs. (M.3.3.2.1.) | 
Testi
| Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Summa un starpība 20 apjomā ar pāreju citā desmitā | 00:20:00 | vidēja | 9 p. | Uzdevumi ar salīdzināšanu, nezināmā darbības locekļa noteikšanu, mēra noteikšanu un dažādu lielumu saskaitīšanu 20 apjomā ar pāreju citā desmitā. | 
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
| Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts | 
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Summa 20 apjomā ar pāreju citā desmitā | 00:20:00 | vidēja | 7 p. | Uzdevumi ar saskaitīšanu un salīdzināšanu 20 apjomā, izmantojot dažādus lielumus. | 
