Satura rādītājs:

Materiāli skolotājiem

Numurs Nosaukums Apraksts
1. Satura rādītājs
2. For teachers – Skolotājiem Description of teaching materials.

Teorija

Numurs Nosaukums Apraksts
1. Future Simple. WILL – Vienkāršā nākotne. WILL Formating rules for Future Simple, WILL. Izmanto virsrakstus, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju; uztver digitālu tekstu. (VS.6.2.1.3.)
2. Conditional Type 1 – Nosacījuma apstākļa palīgteikuma 1. tips Formating rules for Conditional Type 1. Izmanto virsrakstus, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju; uztver digitālu tekstu. (VS.6.2.1.3.)
3. Conditional Type 2 – Nosacījuma apstākļa palīgteikuma 2. tips Formating rules for Conditional Type 2. Izmanto virsrakstus, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju; uztver digitālu tekstu. (VS.6.2.1.3.)
4. Useful things – Noderīgo lietu stūrītis Additional websites where to learn and practice the vocabulary and grammar.

Uzdevumi

Numurs Nosaukums Tips Grūtības pakāpe Punkti Apraksts
1. Choosing the sentences in Future Simple – Teikuma izvēle vienkāršajā nākotnē 2. izziņas līmenis zema 2 p. Choosing the sentence in Future Simple. Lasa un izvēlas no piedāvātajiem teksta virsrakstiem atbilstošo.
2. Writing affirmative sentences. Will – Apgalvojuma teikumu veidošana vienkāršajā nākotnē 2. izziņas līmenis zema 2 p. Writing affirmative sentences in Future Simple. Saskata sakarības starp darbības vārdiem nenoteiksmē un pagātnē; veido apgalvojuma teikumus. Raksta par pagātnes notikumiem, lietojot iegaumētas darbības vārda neregulārās formas: vienkāršā pagātne.
3. Writing negative sentences. Will – Nolieguma veidošana vienkāršajā nākotnē 2. izziņas līmenis vidēja 2 p. Writing negative sentences in Future Simple. Saskata sakarības starp darbības vārdiem nenoteiksmē un pagātnē; veido nolieguma teikumus. Raksta vienkāršus teikumus, izmantojot apgūtos teikumu struktūras paraugus un atbilstošu vārdu kārtību. (=VS.6.3.1.8.)
4. Writing interrogative sentences and choosing short answers – Jautājumu veidošana un īsās atbildes 3. izziņas līmenis vidēja 4 p. Writing interrogative sentences in Future Simple. Saskata sakarības starp darbības vārdiem nenoteiksmē un pagātnē; veido jautājuma teikumus. Raksta vienkāršus teikumus, izmantojot apgūtos teikumu struktūras paraugus un atbilstošu vārdu kārtību. (=VS.6.3.1.8.)
5. Writing missing sentences in Future Simple – Iztrūkstošo teikumu veidošana vienkāršajā nākotnē 3. izziņas līmenis vidēja 4 p. Writing missing sentences in Future Simple. Saskata sakarības starp darbības vārdiem nenoteiksmē un pagātnē; veido teikumus. Raksta vienkāršus teikumus, izmantojot apgūtos teikumu struktūras paraugus un atbilstošu vārdu kārtību. (=VS.6.3.1.8.)
6. Word order in the sentence. Will and Be going to – Teikumu veidošana 3. izziņas līmenis vidēja 4 p. Writing the sentence of the given words in Future Simple and using Be going to. Saskata notikumu secību īsos stāstos un vienkāršos aprakstos; uztver galveno domu, parāda savu izpratni (piemēram, atbildot uz jautājumiem).(=VS.6.1.1.3.) Izvēlas informāciju atbilstoši kontekstam.
7. Listening and ordering the sentences. Will and Be going to – Klausīšanās un teikuma ievilkšana 3. izziņas līmenis vidēja 4 p. Listening and choosing the sentence into the correct order. Izmanto ilustrācijas un virsrakstus, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju; uztver digitālu tekstu. (VS.6.2.1.3.) Izvēlas piemērotāko informāciju atbilstoši kontekstam.
8. Choosing Will and Be going to – Will and Be going to izvēle 3. izziņas līmenis vidēja 6 p. Choosing the correct verb. Izmanto virsrakstus, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju; uztver digitālu tekstu. (VS.6.2.1.3.)
9. Choosing the verb. Conditional Type 1 – Darbības vārda izvēle 2. izziņas līmenis zema 2 p. Choosing the correct answer based on the grammatical context. Saskata notikumu secību vienkāršos teikumos un aprakstos; uztver galveno domu, parāda savu izpratni (piemēram, atzīmējot, vai apgalvojumi ir patiesi vai nepatiesi).(=VS.6.1.1.3.)
10. Choosing the verb. Conditional Type 2 – Darbības vārda izvēle 2. izziņas līmenis zema 2 p. Choosing the word based on the context of the grammar structure. Saskata notikumu secību vienkāršos teikumos; uztver galveno domu, parāda savu izpratni.(=VS.6.1.1.3.) Lasa teikumus un atjauno tos, izvēloties vārdu, balstoties uz kontekstu.
11. Telling the type of Conditional – Nosacījuma palīgteikuma veida noteikšana 2. izziņas līmenis vidēja 6 p. Telling the type of Conditional based on the verb tense. Izmanto ilustrācijas un virsrakstus, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju; uztver digitālu tekstu. (VS.6.2.1.3.) Izvēlas piemērotāko informāciju atbilstoši digitālam kontekstam.
12. Telling the type of Conditional in the sentence – Nosacījuma palīgteikuma veida noteikšana teikumā 3. izziņas līmenis vidēja 3 p. Choosing the correct answer based on the grammatical context. Saskata notikumu secību vienkāršos teikumos un aprakstos; uztver galveno domu, parāda savu izpratni (piemēram, atzīmējot, vai apgalvojumi ir patiesi vai nepatiesi).(=VS.6.1.1.3.)
13. Choosing the correct or wrong answer. Conditionals Type 1 and Type 2 – Pareiza/nepareiza atbilde 3. izziņas līmenis vidēja 3 p. Choosing the correct answer based on the grammatical context. Saskata notikumu secību vienkāršos teikumos un aprakstos; uztver galveno domu, parāda savu izpratni (piemēram, atzīmējot, vai apgalvojumi ir patiesi vai nepatiesi).(=VS.6.1.1.3.)
14. Listening and writing the answer. Conditional Type 1 – Klausīšanās un atbildes izvēle 2. izziņas līmenis vidēja 2 p. Listening and writing the answer. Izmanto ilustrācijas un virsrakstus, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju; uztver digitālu tekstu. (VS.6.2.1.3.) Ieraksta izlaisto informāciju.
15. Listening and writing the answer. Conditional Type 2 – Klausīšanās un atbildes izvēle 2. izziņas līmenis vidēja 2 p. Listening and writing the answer. Izmanto ilustrācijas un virsrakstus, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju; uztver digitālu tekstu. (VS.6.2.1.3.) Ieraksta izlaisto informāciju.
16. Reading the text and choosing the answer. True or false – Teksta lasīšana un atbildes izvēle 3. izziņas līmenis vidēja 3 p. Reading the text about life in the countryside. Answering the questions. Saskata notikumu secību īsos stāstos un vienkāršos aprakstos; uztver galveno domu, parāda savu izpratni (piemēram, atbildot uz jautājumiem).(=VS.6.1.1.3.) Izvēlas informāciju atbilstoši kontekstam.

Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)

Numurs Nosaukums Tips Grūtības pakāpe Punkti Apraksts
1. Listening and choosing the answer. Will and Be going to – Klausīšanās un atbildes izvēle Citi augsta 4 p. Listening and choosing the answer. Izmanto ilustrācijas un virsrakstus, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju; uztver digitālu tekstu. (VS.6.2.1.3.) Izvēlas piemērotāko informāciju atbilstoši kontekstam.
2. Answering the questions. Will and Be going to – Atbilžu sniegšana par Be going to un Will Citi augsta 3 p. Answering the question about the future tenses. Izmanto virsrakstus, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju; uztver digitālu tekstu. (VS.6.2.1.3.)
3. Word order in the sentence. Conditionals Type 1 and 2 – Teikumu veidošana Citi augsta 4 p. Ordering the words in the sentence (into the correct order). Izmanto ilustrācijas un virsrakstus, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju; uztver digitālu tekstu. (VS.6.2.1.3.) Izvēlas piemērotāko informāciju atbilstoši kontekstam.
4. Writing the verbs. Conditionals Type 1 and 2 – Darbības vārda ierakstīšana Citi augsta 6 p. Writing the word based on the context of the grammar structure. Saskata notikumu secību vienkāršos teikumos; uztver galveno domu, parāda savu izpratni.(=VS.6.1.1.3.) Lasa teikumus un atjauno tos, izvēloties vārdu, balstoties uz kontekstu.

Testi

Numurs Nosaukums Ieteicamais ilgums: Grūtības pakāpe Punkti Apraksts
1. Future Simple. Will 00:20:00 vidēja 14 p. Vienkāršās nākotnes teikumi, to atškiršana, pareizrakstība.
2. Conditionals Type 1 and Type 2 00:20:00 vidēja 16 p. Nosacījuma apstākļa veidi un teikumi, to atškiršana, pareizrakstība.

Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)

Numurs Nosaukums Ieteicamais ilgums: Grūtības pakāpe Punkti Apraksts
1. Future Simple and Conditional Type 1, Type 2 00:50:00 augsta 31 p. Tiek pārbaudītas skolēna lasīšanas, klausīšanās un pareizrakstības prasmes par tēmu "Future Simple. Will" un "Nosacījuma apstākļa palīgteikuma veidi" dažādās formās. Tiek pārbaudīta skolēna prasme analizēt gramatiskas struktūras un, pamatojoties uz tām, parādīt savu izpratni.