Satura rādītājs:
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Kā reizina un dala ar 10 un 100? | Algoritms reizināšanai ar 10 un 100. |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Teksta uzdevums. Nauda krājkasē | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Risina situāciju uzdevumu ar 2 darbībām, kurā nepieciešama prasme dalīt trīsciparu skaitli ar 10 un atņemšana. |
2. | Reizināšana ar 10, 100 | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Reizinājums (reizina ar 10;100). |
3. | Dališana ar 10, 100 | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Dalījums (dala ar 10;100). |
4. | Reizināšana ar 10 un 100 | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Nosaka nezināmo skaitli reizināšanā ar 10 un 100. |
5. | Dalīšana ar 10 un 100 | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Nosaka nezināmo skaitli dalīšanā ar 10 un 100. |
6. | Reizināt vai dalīt ar 10; 100 | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Noteikt vai skaitlis tiek reizināts vai dalīts ar 10; 100. |
7. | Sadali 10 daļās | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Aizpilda tabulu, dalot ar 10. |
8. | Teksta uzdevums. Reizināšana ar 10. | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Aprēķina teksta uzdevumā noietā ceļa garumu reizinot ar 10 un 100. |
9. | Teksta uzdevums. Pērlīšu skaita aprēķināšana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Iegūstot informāciju no tabulas un attēla, izpilda darbības reizinot ar pilniem desmitiem. |
10. | Teksta uzdevums. Pasažieru skaita aprēķināšana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Aprēķina pasažieru skaitu divu darbību teksta uzdevumā, izmantojot dalīšanu ar pilniem desmitiem. |
11. | Teksta uzdevums. Teātra kostīmi | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Aprēķina nepieciešamo auduma daudzumu izmantojot reizināšanu un dalīšanu ar desmit. |
12. | Salīdzini izteiksmes | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Reizina ar 10 un 100 salīdzinot izteiksmju lielumus. |
13. | Pazudušās banknotes | 2. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Risina teksta uzdevumu izmantojot reizināšanu ar pilniem desmitiem. Nosaka lielumu dabā pēc dotā mēroga. |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Palielini priekšmetu skaitu | Citi | vidēja | 4 p. | Aizpilda tabulu, reizinot ar 10. |
2. | Cik reižu vairāk? Cik reižu mazāk? | Citi | vidēja | 2 p. | Iegūstot informāciju no diagrammas, aprēķina "Cik reižu vairāk? Cik reižu mazāk?" izmantojot dalīšanu ar pilniem desmitiem. |