PIRMĀ SEMESTRA NOSLĒGUMA TESTI
Satura rādītājs:
Teorija
| Numurs | Nosaukums | Apraksts |
|---|---|---|
| 1. | Barības ķēdes, to veidošana | Barības ķēdes, to veidošanas princips un piemēri. |
Uzdevumi
| Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Ko ēd dzīvnieki? | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Zina, ko ēd dažādi dzīvnieki. |
| 2. | Barības vielu ražošana | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Zina, ka zaļie augi var ražot barības vielas, izmantojot Saules gaismu un ūdeni, bet dzīvnieki uzņem gatavas barības vielas. D.Li.8. |
| 3. | Barības ķēdes pēdējais posms | 3. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Ievieto iederīgo dzīvnieku barības ķēdes iztrūkstošajā posmā. |
| 4. | Barības ķēdes trūkstošais posms | 3. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Ievieto barības ķēdē trūkstošo dzīvnieku. |
| 5. | Barības ķēdes izveidošana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Veido vienkāršu organismu barības ķēdi (līdz 3 posmiem – ēd augus – ēd augus un dzīvniekus – ēd dzīvniekus). D.3.8.1.2. |
| 6. | Barības ķēde | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Veido vienkāršu organismu barības ķēdi (līdz 3 posmiem – ēd augus – ēd augus un dzīvniekus – ēd dzīvniekus). D.3.8.1.2. |
| 7. | Veido savu barības ķēdi | 3. izziņas līmenis | augsta | 3 p. | Veido savu barības ķēdi no 3 posmiem. |
| 8. | Vārdu ievietošana tekstā | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Ievieto trūkstošos vārdus tekstā. |
| 9. | Dzīvnieku attiecības teritorijās | 3. izziņas līmenis | augsta | 1 p. | Atpazīst dzīvniekus un pārzina to savstarpējās attiecības. |
| 10. | Barības ķēdes dažādās teritorijās | 3. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Spēj atpazīt dažādās ekosistēmās eksistējošas barības ķēdes. |
| 11. | Kļudaina barības ķēde | 3. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Atpazīt kļūdainas barības ķēdes. |
| 12. | Situācijas dabā | 3. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Analizē situācijas, kurās nepieciešamas zināšanas par barības ķēdēm. |
| 13. | Situāciju analīze | 3. izziņas līmenis | augsta | 1 p. | Izprot dzīvo organismu saistību dabas teritorijās. |
| 14. | Kas notiks, ja..? | 3. izziņas līmenis | augsta | 1 p. | Skolēni spriež par izmaiņām dažādās barības ķēdēs. |
| 15. | Barības ķēdes ainavās | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Veido vienkāršu organismu barības ķēdi (līdz 3 posmiem – ēd augus – ēd augus un dzīvniekus – ēd dzīvniekus). D.3.8.1.2. |