Satura rādītājs:
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Dzīvo organismu barošanās | Dzīvo organismu barošanās veidi. Augi kā barības vielu ražotāji. Dzīvnieki var ēst augus, ēst dzīvniekus vai gan augus, gan dzīvniekus). |
2. | Dzīvo organismu pielāgojumi dzīves videi | Dzīvo organismu pielāgojumi dzīves videi un viedam. Sauszemes un ūdens dzīvnieki. Putnu pielāgojumi. |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Dzīvnieku pielāgojumi | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Izprot pielāgojumu nozīmi. |
2. | Dzīvnieku pielāgotība dzīves videi | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Izprot dzīvnieku pielāgojumus videi, kurā tie dzīvo (piemēram, pīlei ir pleznas peldēšanai, kurmim – racējkājas alu rakšanai).D.Li.10. |
3. | Putnu pielāgojumi | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Zina, ka dzīvniekiem ir pielāgojumi videi un raksturo tos. D.Li.10. |
4. | Dzīvnieku pielāgojumi | 2. izziņas līmenis | augsta | 2 p. | Izprot dažādu dzīvnieku pielāgojumus dzīves videi un dzīves veidam. |
5. | Putna veidošana | 3. izziņas līmenis | augsta | 3 p. | Modelē putnus, zinot to pielāgojumus konkrētiem dzīves apstākļiem. |
6. | Dzīvnieku dzīvesvieta | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Dzīvnieku dzīvesvietas noteikšana. |
7. | Dzīvnieku pielāgošanās - krāsa | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Atpazīst un ierauga maskējušos dzīvniekus. |
8. | Dzīvnieku mājvietas | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Dzīvnieki un to mājvietas noteikšana. |
9. | Dzīvnieku dzīvesvieta | 3. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Nosaka, kur dzīvo dažādi dzīvnieki. |
10. | Dzīvnieki ziemā | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Dzīvnieku uzvedība ziemā. |
11. | Dzīvnieka ķermeņa daļa un tā nozīme | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Nosaka, kuram dzīvniekam pieder attiecīgā ķermeņa daļa un ko tā palīdz darīt. |
12. | Teksta aizpildīšana par dzīvniekiem | 2. izziņas līmenis | vidēja | 6 p. | Lasa tekstu un ievieto trūkstošos vārdus. |
13. | Dzīvnieku barošanās veidi | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Izprot, ka dzīvnieki iegūst enerģiju, apēdot augus vai citus dzīvniekus, vai arī ir dzīvnieki, kas ēd gan augus, gan dzīvniekus. D.Li.8. |
14. | Augēdāji un gaļēdāji | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Atšķir gaļēdāju/zālēdāju zobus un nagus. |
15. | Dzīvnieku barošanās apgalvojumi | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Izprot, ka dzīvnieki iegūst enerģiju, apēdot augus vai citus dzīvniekus, vai arī ir dzīvnieki, kas ēd gan augus, gan dzīvniekus. D.Li.8. |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Dzīvnieku barošanās | Citi | vidēja | 4 p. | Izprot, ka dzīvnieki iegūst enerģiju, apēdot augus vai citus dzīvniekus, vai arī ir dzīvnieki, kas ēd gan augus, gan dzīvniekus. D.Li.8. |