Video parādīts kā izveidot jaunu mācību objektu (MO) un aizpildīt tā īpašības (skat. att. zem video)
 
 
Mācību objekta īpašības:
uzd_ip.png
Zemāk varat sīkāk iepazīties ar uzdevuma tipu un grūtības pakāpju iedalījumu.
 
Uzdevumu tipu raksturojums
Izziņas līmenis Uzdevuma veids Raksturojums
1. izziņas līmenis Reproduktīvs
- atpazīšana
- atšķiršana
- klasifikācija
(grūtības līmenis - viegls)
Skolēns zina un atceras objektus un to īpašības, faktus, terminu nozīmes, definīcijas un formulas; demonstrē elementāras prasmes.
Nosaka, iegaumē, nolasa, sameklē, pievieno, izmantojot vienkāršus algoritmus.
2. izziņas līmenis Interpretējošs
- tipveida uzdevumi
- konstruktīvie uzdevumi
- ievietošanas uzdevumi
- izvēle
(grūtības līmenis - viegls, vidējs)
Skolēns izprot mācību materiālu, prot patstāvīgi veikt tipveida darbības standarta situācijās, izmantojot apgūto mācību vielu un jau zināmus algoritmus.
Atlasa, sakārto, apraksta, paskaidro saviem vārdiem, atrisina, lieto, klasificē, pārbauda.
3. izziņas līmenis Produktīvs
- netipiski uzdevumi
(grūtības līmenis - vidējs, grūts)
Radoša un vērtējoša darbība, zināšanu lietošana nestandarta situācijā, analīzes un sintēzes prasmes, kopsakarību veidošana starp tām, vērtējoša darbība.
Skolēns risina uzdevumus, kuru risināšanas veids viņam līdz šim ir nezināms, izveido savu algoritmu, izmantojot iepriekš apgūtos. Atbildes iegūšanai jāveic vairāki soļi.
Spēj pierādīt, paskaidro risinājuma gaitu, paskaidro iemeslus.
 
Uzdevumu grūtības pakāpes
Zema — uzdevumi, kuros ir uzmanīgi jālasa un “jāpārraksta”.
Vidēja — lai atrisinātu uzdevumu, skolniekam jāizvēlās vai jāievada pareizā atbilde uz jautājumu.
Augsta — atbilde uz uzdevumu netiek dota un tā ir jāatrod patstāvīgi.
Svarīgi!
Teorijas materiāliem grūtības pakāpi jāizvēlas vidējs.