Satura rādītājs:

Teorija

Numurs Nosaukums Apraksts
1. Time – Pulkstenis How to corectly say the correct time.
2. Usage of "have to" and "don't have to" – Modālās frāzes "have to" lietojums Grammar: usage of "have to", spelling, grammar rules.
3. Present Simple vs Present Progressive – Vienkāršā un ilgstošā tagadne Knows the main differences between the formation and use of the Simple and Continuous Present tenses.

Uzdevumi

Numurs Nosaukums Tips Grūtības pakāpe Punkti Apraksts
1. Time, Reading and Choosing – Pulkstenis, lasīšana, izvēle 1. izziņas līmenis vidēja 2 p. Read the time and then choose the correct clock.
2. Correct Time, Reading – Pareizs laiks, lasīšana 2. izziņas līmenis vidēja 2 p. Match the clock with the time.
3. Time, Listening, Choosing – Laiks, klausīšanās, izvēle 2. izziņas līmenis vidēja 2 p. Listen the time and choose the clock.
4. Correct Time, Writing – Pareizs pulkstenis, rakstība 2. izziņas līmenis vidēja 4 p. Write the time in the words.
5. Time, Listening, Choosing – Pulkstenis, klausīšanās, izvēle 2. izziņas līmenis vidēja 2 p. Able to tell the correct time. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību vielas apguvē: klausās un atpazīst zināmos vārdus, atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā.
6. My School Day – Skolas ikdiena 3. izziņas līmenis vidēja 4 p. Answering the questions about daily routines and time after watching the video
7. "Have to" and "has to" – "Have to" un "has to" lietošana 1. izziņas līmenis zema 2 p. Dividing the words into groups according to usage of modal word "have to". Skolēnu nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: Veido gramatiski pareizus vārdu savienojumus.
8. "Have to" or "has to" in Sentences – "Have to" vai "has to" teikumos 1. izziņas līmenis vidēja 2 p. Choosing the correct form of modal word "have to". Skolēnu nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: Veido gramatiski pareizus vārdu savienojumus ar modālo darbības vārdu "have to".
9. "Have to" or "has to" in Questions – "Have to" vai "has to" jautājumos 1. izziņas līmenis vidēja 2 p. Choosing the correct form of modal word "have to" in the questions. Skolēnu nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: Veido gramatiski pareizus vārdu savienojumus ar modālo darbības vārdu "have to".
10. Word order with "have to" – Vārdu kārtība teikumā 2. izziņas līmenis vidēja 2 p. Putting the words in correct order to make the sentence with modal verb "have to". Skolēnu nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: Veido gramatiski pareizu teikumu ar modālo darbības vārdu "have to".
11. Reading, True / False statements – Lasīšana, Pareizi / nepareizi teikumi 3. izziņas līmenis augsta 6 p. Reading the text and choosing if the statement is true, false or doesn't say. Lasa vienkāršus tekstus. (VS.6.2.1.2.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atrod tekstā nepieciešamo informāciju.
12. Listening. True / False sentences – Klausīšanās. Patiesi un nepatiesi apgalvojumi 3. izziņas līmenis augsta 4 p. Listening the text and choosing if the statement is correct or incorrect. Klausās vienkāršus tekstus. (VS.6.2.1.2.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: saklausa tekstā nepieciešamo informāciju.
13. Listening. Filling gaps – Klausīšanās. Aizpildīšanai 3. izziņas līmenis augsta 6 p. Listening the text and writing in the missing word. Klausās vienkāršus tekstus. (VS.6.2.1.2.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: saklausa tekstā nepieciešamo informāciju.
14. Sentences in the Present – Teikumi tagadnes laikos 1. izziņas līmenis zema 2 p. Choosing the correct sentence.
15. Present Tenses. True or False Sentences – Pareizs vai nepareizs teikums 2. izziņas līmenis vidēja 3 p. Choosing if the sentence is correct or incorrect.
16. Adverbs of Time and Frequency – Laika apstākļu izteicieni 2. izziņas līmenis vidēja 3 p. Choose correct time expression.
17. Present Simple or Progressive I – Vienkāršā vai ilgstošā tagadne I 2. izziņas līmenis vidēja 2 p. Choosing the correct grammar tense.
18. Present Simple or Progressive II – Vienkāršā vai ilgstošā tagadne II 3. izziņas līmenis augsta 4 p. Putting the verbs into Present Progressive or Simple Present.

Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)

Numurs Nosaukums Tips Grūtības pakāpe Punkti Apraksts
1. Time, Listening – Pulkstenis, ceturtdaļstundas. Klausīšanās Citi vidēja 2 p. Listening to the time and choosing the appropriate clock picture. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību vielas apguvē: klausās un atpazīst zināmos vārdus, atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā.
2. Time in Numbers — Pulksteņa laika pieraksts Citi vidēja 2 p. Matching the written time in words with time in numbers.
3. "Have to" in the negative sentences – "Have to" nolieguma teikumos Citi vidēja 2 p. Choosing the correct form of modal word "have to" in the negative sentence. Skolēnu nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: Veido gramatiski pareizus vārdu savienojumus ar modālo darbības vārdu "have to".
4. Present Simple and Progressive in the Sentences – Vienkāršā un ilgstošā tagadne teikumos Citi vidēja 4 p. Putting the verbs in Simple Present and Present Progressive.
5. Correct and Incorrect Sentences, have to – Pareizi un nepareizi teikumi Citi augsta 3 p. Choosing the correct sentence with modal verb "have to". Skolēnu nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: Prot atšķirt gramatiski pareizi uzrakstītu teikumu ar modālo darbības vārdu "have to".

Testi

Numurs Nosaukums Ieteicamais ilgums: Grūtības pakāpe Punkti Apraksts
1. Correct Time – Pareizs laiks 00:20:00 vidēja 16 p. Vocabulary – correct time, how to say it. Listening, reading and writing skills.
2. "Have to" lietojums – Usage of "have to" 00:20:00 vidēja 22 p. Grammar – usage of modal phrase "have to", rules. Listening, reading and writing skills.
3. Present Simple and Present Continuous – Vienkāršā un ilgstošā tagadne 00:20:00 vidēja 18 p. Grammar – differences between in usage of Simple Present and Present Continuous. Listening, reading and writing skills.

Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)

Numurs Nosaukums Ieteicamais ilgums: Grūtības pakāpe Punkti Apraksts
1. My Duties – Mani pienākumi 00:40:00 vidēja 31 p. Vocabulary – correct time, how to say it. Grammar – usage of modal phrase "have to", rules, differences between in usage of Simple Present and Present Continuous. Listening, reading and writing skills.