Satura rādītājs:
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | VEC "To be" locīšana un lietošana | Darbības vārda "to be" locīšana un lietošana dažādos teikumos. |
2. | JAUN Ilgstošās tagadnes veidošana un lietošana – Present Progressive | Dažādu teikumu veidošana Ilgstošajā tagadnē, ilgstošās tagadnes laika lietošana. |
3. | JAUN Ilgstošās tagadnes pareizrakstība – Spelling Rules | Pareizrakstības noteikumi darbības vārdiem, tiem pievienojot galotni "-ing". |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | JAUN Signālvārdu lietojums ilgstošajā tagadnē – Signal Words in the Present Progressive | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Zina atbilstošo signālvārdu lietojumu. |
2. | JAUN Ilgstošās tagadnes pareizrakstība. Pareizs vai nepareizs vārds – True or False Verb with -ing | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Zina tagadnes divdabja veidošanas noteikumus. Atšķir pareizi uzrakstītu vārdu. |
3. | JAUN AM, IS, ARE ilgstošajā tagadnē – Present Continuous, "am/is/are" | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Prot izvēlēties piemērotu palīgdarbības vārdu AM, IS vai AREteikumos. |
4. | VEC Pilnā forma un saīsinājumi, "to be" – Short or full form of "to be" | 1. izziņas līmenis | zema | 4 p. | Pārraksta teikumus, pārveidojot pilno un saīsināto formu darbības vārdam "to be". Raksta vienkāršus, īsus teikumus, izmantojot paraugus. (VS.3.3.1.8.) |
5. | JAUN Pareizi un nepareizi teikumi ilgstošajā tagadnē – Sentences in Present Continuous | 1. izziņas līmenis | zema | 1,5 p. | Zina ilgstošās tagadnes pareizrakstību. |
6. | JAUN Palīdgdarbības vārds teikumos – Auxiliary Verb in the Sentences | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Zina palīgdarbības vārdu 'am', 'is' or 'are' lietojumu ilgstošās tagadnes teikumos. |
7. | JAUN Īsās atbildes, ko pašreiz dara – Short Answers Present Progressive | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Zina jautājumu veidošanu ilgstošajā tagadnē. Prot veidot īsās atbildes. |
8. | JAUN Jautājumi un īsās atbildes ilgstošajā tagadnē – Questions and Short Answers | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Prot veidot pilnās un saīsinātās formas ilgstošajā tagadnē. |
9. | JAUN Ilgstošās tagadnes trūkstošās formas – Writing missing sentences | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Pēc parauga prot veidot dažāda veida teikumus ilgstošajā tagadnē. |
10. | Pareizrakstība - Spellling | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Prot veidot tagadnes divdabi ar galotni -ing. |
11. | Nolieguma teikumi ilgstošajā tagadnē - Negative sentences | 2. izziņas līmenis | augsta | 2 p. | Prot apgalvojuma teikumu pārveidot par nolieguma teikumu. |
12. | Teikumu veidošana - Writing sentences | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Prot veidot teikumus ilgstošajā tagadnē. |
13. | VEC "To be" teikumos I – "To be" in the sentences I | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Jāizvēlas 'am', 'is' vai 'are' atkarībā no teikuma priekšmeta. Raksta vienkāršus, īsus teikumus, izmantojot paraugus. (VS.3.3.1.8.) |
14. | Pilnie teikumi un saīsinājumi ilgstošajā tagadnē – Long and Short forms | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Prot veidot pilnās un saīsinātās formas ilgstošajā tagadnē. |
15. | Atbildes uz jautājumiem - Answering the Questions | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Prot veidot teikumus ilgstošajā tagadnē. |
16. | VEC Pareizi un nepareizi teikumi – Correct and Incorrect Sentences | 3. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Salīdzina un izvērtē teikumus, izvēlas pareizi uzrakstītu teikumu ar darbības vārdu "to be". Raksta vienkāršus, īsus teikumus, izmantojot paraugus. (VS.3.3.1.8.) |
17. | Attēla apraksts - Description of Picture | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2,5 p. | Saprot attēla aprakstu. |
18. | VEC Teikuma veidošana – Sentence Completing | 3. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Noklausās teikumu un izveido to. Klausās vienkāršus, īsus teikumus, atlasa informāciju. (VS.3.2.1.2.) |
19. | JAUN Īsās un pilnās atbildes – Answers | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Prot veidot pilnās un saīsinātās formas ilgstošajā tagadnē. |
20. | JAUN Jautājumu veidošana - Questions | 2. izziņas līmenis | augsta | 2 p. | Prot uzdot jautājumus ilgstošajā tagadnē. |
21. | Vārdu kārtība teikumā – Word Order in the Sentences, Drag & Drop | 3. izziņas līmenis | augsta | 5 p. | Zina vārdu kārtību ilgstošās tagadnes teikumā. |
22. | Jautājumi un atbildes par tabulu - Questions and answers | 3. izziņas līmenis | augsta | 4,5 p. | Prot uzdot un atbildēt uz jautājumiem ilgstošājā tagadnē. |
23. | Skolā kopā ar Leo – At School with Leo | 3. izziņas līmenis | augsta | 3 p. | Saklausa tekstā nepieciešamo informāciju. |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | VEC 2. klases atkārtojums. Vietniekvārdi – Subject Pronouns | Citi | zema | 3 p. | Uzdevums 1.klases vārda krājuma atkārtošanai. Pie attēla pievelk vārdu. |
2. | Diena zooloģiskajā dārzā – A Day at the Zoo | Citi | augsta | 3 p. | Prot lasīt vienkāršu tekstu, sameklēt tajā nepieciešamo informāciju. |
3. | JAUN AM, IS, ARE un darbības vārds – AM, IS, ARE and Verb | Citi | zema | 4 p. | Zina ilgstošāš tagadnes veidošanu. |
4. | VEC "To be" teikumos II – 'To Be' in the sentences II | Citi | vidēja | 3 p. | Teikumā izvēlas "to be" pareizajā locījumā. Raksta vienkāršus, īsus teikumus, izmantojot paraugus. (VS.3.3.1.8.) |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Ilgstošā tagadne I | 00:20:00 | vidēja | 21 p. | Uzdevumi par pasaules valodu daudzveidību, radniecību un klasificēšanu, par indoeiropiešu valodu koka valodām, par latviešu, lietuviešu un prūšu valodas senākajiem rakstu pieminekļiem. |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Ilgstošā tagadne II | 00:40:00 | augsta | 27,5 p. | Kontroldarbā iekļauti dažādas grūtības pakāpes uzdevumi par pasaules valodu daudzveidību, radniecību un klasificēšanu, par indoeiropiešu valodu koka valodām, par baltu valodas zara valodām - latviešu, lietuviešu, prūšu - un senakajiem šo valodu rakstu pieminekļiem. |