Satura rādītājs:

Teorija

Numurs Nosaukums Apraksts
1. VEC "To be" locīšana un lietošana Darbības vārda "to be" locīšana un lietošana dažādos teikumos.
2. JAUN Ilgstošās tagadnes veidošana un lietošana – Present Progressive Dažādu teikumu veidošana Ilgstošajā tagadnē, ilgstošās tagadnes laika lietošana.
3. JAUN Ilgstošās tagadnes pareizrakstība – Spelling Rules Pareizrakstības noteikumi darbības vārdiem, tiem pievienojot galotni "-ing".

Uzdevumi

Numurs Nosaukums Tips Grūtības pakāpe Punkti Apraksts
1. JAUN Signālvārdu lietojums ilgstošajā tagadnē – Signal Words in the Present Progressive 1. izziņas līmenis zema 2 p. Zina atbilstošo signālvārdu lietojumu.
2. JAUN Ilgstošās tagadnes pareizrakstība. Pareizs vai nepareizs vārds – True or False Verb with -ing 1. izziņas līmenis zema 2 p. Zina tagadnes divdabja veidošanas noteikumus. Atšķir pareizi uzrakstītu vārdu.
3. JAUN AM, IS, ARE ilgstošajā tagadnē – Present Continuous, "am/is/are" 1. izziņas līmenis zema 2 p. Prot izvēlēties piemērotu palīgdarbības vārdu AM, IS vai AREteikumos.
4. VEC Pilnā forma un saīsinājumi, "to be" – Short or full form of "to be" 1. izziņas līmenis zema 4 p. Pārraksta teikumus, pārveidojot pilno un saīsināto formu darbības vārdam "to be". Raksta vienkāršus, īsus teikumus, izmantojot paraugus. (VS.3.3.1.8.)
5. JAUN Pareizi un nepareizi teikumi ilgstošajā tagadnē – Sentences in Present Continuous 1. izziņas līmenis zema 1,5 p. Zina ilgstošās tagadnes pareizrakstību.
6. JAUN Palīdgdarbības vārds teikumos – Auxiliary Verb in the Sentences 2. izziņas līmenis vidēja 2 p. Zina palīgdarbības vārdu 'am', 'is' or 'are' lietojumu ilgstošās tagadnes teikumos.
7. JAUN Īsās atbildes, ko pašreiz dara – Short Answers Present Progressive 2. izziņas līmenis vidēja 4 p. Zina jautājumu veidošanu ilgstošajā tagadnē. Prot veidot īsās atbildes.
8. JAUN Jautājumi un īsās atbildes ilgstošajā tagadnē – Questions and Short Answers 2. izziņas līmenis vidēja 3 p. Prot veidot pilnās un saīsinātās formas ilgstošajā tagadnē.
9. JAUN Ilgstošās tagadnes trūkstošās formas – Writing missing sentences 1. izziņas līmenis vidēja 2 p. Pēc parauga prot veidot dažāda veida teikumus ilgstošajā tagadnē.
10. Pareizrakstība - Spellling 2. izziņas līmenis vidēja 1 p. Prot veidot tagadnes divdabi ar galotni -ing.
11. Nolieguma teikumi ilgstošajā tagadnē - Negative sentences 2. izziņas līmenis augsta 2 p. Prot apgalvojuma teikumu pārveidot par nolieguma teikumu.
12. Teikumu veidošana - Writing sentences 2. izziņas līmenis vidēja 3 p. Prot veidot teikumus ilgstošajā tagadnē.
13. VEC "To be" teikumos I – "To be" in the sentences I 2. izziņas līmenis vidēja 2 p. Jāizvēlas 'am', 'is' vai 'are' atkarībā no teikuma priekšmeta. Raksta vienkāršus, īsus teikumus, izmantojot paraugus. (VS.3.3.1.8.)
14. Pilnie teikumi un saīsinājumi ilgstošajā tagadnē – Long and Short forms 2. izziņas līmenis vidēja 2 p. Prot veidot pilnās un saīsinātās formas ilgstošajā tagadnē.
15. Atbildes uz jautājumiem - Answering the Questions 2. izziņas līmenis vidēja 3 p. Prot veidot teikumus ilgstošajā tagadnē.
16. VEC Pareizi un nepareizi teikumi – Correct and Incorrect Sentences 3. izziņas līmenis vidēja 2 p. Salīdzina un izvērtē teikumus, izvēlas pareizi uzrakstītu teikumu ar darbības vārdu "to be". Raksta vienkāršus, īsus teikumus, izmantojot paraugus. (VS.3.3.1.8.)
17. Attēla apraksts - Description of Picture 2. izziņas līmenis vidēja 2,5 p. Saprot attēla aprakstu.
18. VEC Teikuma veidošana – Sentence Completing 3. izziņas līmenis vidēja 3 p. Noklausās teikumu un izveido to. Klausās vienkāršus, īsus teikumus, atlasa informāciju. (VS.3.2.1.2.)
19. JAUN Īsās un pilnās atbildes – Answers 2. izziņas līmenis vidēja 4 p. Prot veidot pilnās un saīsinātās formas ilgstošajā tagadnē.
20. JAUN Jautājumu veidošana - Questions 2. izziņas līmenis augsta 2 p. Prot uzdot jautājumus ilgstošajā tagadnē.
21. Vārdu kārtība teikumā – Word Order in the Sentences, Drag & Drop 3. izziņas līmenis augsta 5 p. Zina vārdu kārtību ilgstošās tagadnes teikumā.
22. Jautājumi un atbildes par tabulu - Questions and answers 3. izziņas līmenis augsta 4,5 p. Prot uzdot un atbildēt uz jautājumiem ilgstošājā tagadnē.
23. Skolā kopā ar Leo – At School with Leo 3. izziņas līmenis augsta 3 p. Saklausa tekstā nepieciešamo informāciju.

Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)

Numurs Nosaukums Tips Grūtības pakāpe Punkti Apraksts
1. VEC 2. klases atkārtojums. Vietniekvārdi – Subject Pronouns Citi zema 3 p. Uzdevums 1.klases vārda krājuma atkārtošanai. Pie attēla pievelk vārdu.
2. Diena zooloģiskajā dārzā – A Day at the Zoo Citi augsta 3 p. Prot lasīt vienkāršu tekstu, sameklēt tajā nepieciešamo informāciju.
3. JAUN AM, IS, ARE un darbības vārds – AM, IS, ARE and Verb Citi zema 4 p. Zina ilgstošāš tagadnes veidošanu.
4. VEC "To be" teikumos II – 'To Be' in the sentences II Citi vidēja 3 p. Teikumā izvēlas "to be" pareizajā locījumā. Raksta vienkāršus, īsus teikumus, izmantojot paraugus. (VS.3.3.1.8.)

Testi

Numurs Nosaukums Ieteicamais ilgums: Grūtības pakāpe Punkti Apraksts
1. Ilgstošā tagadne I 00:20:00 vidēja 21 p. Uzdevumi par pasaules valodu daudzveidību, radniecību un klasificēšanu, par indoeiropiešu valodu koka valodām, par latviešu, lietuviešu un prūšu valodas senākajiem rakstu pieminekļiem.

Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)

Numurs Nosaukums Ieteicamais ilgums: Grūtības pakāpe Punkti Apraksts
1. Ilgstošā tagadne II 00:40:00 augsta 27,5 p. Kontroldarbā iekļauti dažādas grūtības pakāpes uzdevumi par pasaules valodu daudzveidību, radniecību un klasificēšanu, par indoeiropiešu valodu koka valodām, par baltu valodas zara valodām - latviešu, lietuviešu, prūšu - un senakajiem šo valodu rakstu pieminekļiem.