Uzmanību! Pieejami jaunāki mācību materiāli pēc Skola2030 programmas.
Satura rādītājs:
Uzdevumi
| Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Diag. darbs. Detalizētas informācijas atrašana tekstā (2014) | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. |
Eksāmenu uzdevumi (PROF)
| Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Atslēgas vārdi tekstā (2020) | Citi | vidēja | 1 p. | Tekstam atbilstošo atslēgas vārdu noteikšana. |
| 2. | Detalizētas informācijas atrašana (2020) | Citi | vidēja | 3 p. | Apgalvojuma pareizības novērtēšana atbilstoši lasītajam tekstam. |
| 3. | Virsraksts (2020) | Citi | vidēja | 1 p. | Dzejoļa fragmentam piemērota virsraksta noteikšana |
| 4. | Diag. darbs. Apgalvojuma pareizības novērtējums atbilstoši dzirdētajam (2019) | Citi | vidēja | 3 p. | 10.6. dzirdēto tekstu uztver kā veselumu un detalizēti. |
| 5. | Diag. darbs. Dzirdētajam atbilstoša teikuma izvēle (2019) | Citi | vidēja | 3 p. | 10.6. dzirdēto tekstu uztver kā veselumu un detalizēti. |
| 6. | Diag. darbs. Informācijas meklēšana tekstā atbilstoši uzdotajam jautājumam (2019) | Citi | vidēja | 1 p. | 10.3. plāno un veido adresātam, saziņas tematam, mērķim, vietai un laikam atbilstošus izteikumus, izsaka savu viedokli un pamato to. 10.16. vērtē tekstā ietverto informāciju. Darbs ar tekstu. Teksta izpratne: informācijas meklēšana tekstā atbilstoši uzdotajam jautājumam. |
| 7. | Diag. darbs. Personas raksturojums atbilstoši dzirdētajam (2019) | Citi | vidēja | 6 p. | 10.6. dzirdēto tekstu uztver kā veselumu un detalizēti. |
| 8. | Diag. darbs. Precīzākās atbildes izvēle dotajam jautājumam atbilstoši dzirdētajam (2019) | Citi | vidēja | 1 p. | 10.9. veido izteikumus un tekstu atbilstoši saziņas tematam, mērķim un adresātam. |
| 9. | Diag. darbs. Tekstam atbilstoša jautājuma izvēle (2019) | Citi | vidēja | 1 p. | 10.3. plāno un veido adresātam, saziņas tematam, mērķim, vietai un laikam atbilstošus izteikumus, izsaka savu viedokli un pamato to. 10.16. vērtē tekstā ietverto informāciju. Darbs ar tekstu. Teksta izpratne: informācijas meklēšana tekstā atbilstoši uzdotajam jautājumam. |
| 10. | Diag. darbs. Tekstam atbilstoša jautājuma izvēle (2019) | Citi | vidēja | 1 p. | 10.16. vērtē tekstā ietverto informāciju (jauna/zināma, svarīga/mazsvarīga) un izmanto to savā darbībā. 11.3. veido mērķtiecīgu, sakarīgu un pabeigtu tekstu. Darbs ar tekstu. Teksta izpratne: informācijas meklēšana tekstā atbilstoši uzdotajam jautājumam. |
| 11. | Diag. darbs. Varoņa nozīmes noteikšana atbilstoši viņa veiktajām darbībām (2019) | Citi | vidēja | 1 p. | 10.16. vērtē tekstā ietverto informāciju (jauna/zināma, svarīga/mazsvarīga) un izmanto to savā darbībā. Darbs ar tekstu. Teksta izpratne: varoņa nozīmes noteikšana atbilstoši viņa veiktajām darbībām. |
| 12. | Diag. darbs. Varoņa rakstura īpašību noteikšana pēc tekstā minētajām darbībām (2019) | Citi | vidēja | 1 p. | 10.16. vērtē tekstā ietverto informāciju (jauna/zināma, svarīga/mazsvarīga) un izmanto to savā darbībā. Darbs ar tekstu. Teksta izpratne: varoņa rakstura īpašību noteikšana pēc tekstā minētajām darbībām. |
| 13. | Diag. darbs. Atbildes izvēle atbilstoši tekstā minētajai informācijai (2018) | Citi | vidēja | 1 p. | Vārdu savienojumu pārnestās nozīmes skaidrojums atbilstoši to lietojumam tekstā. |
| 14. | Diag. darbs. Detalizētas informācijas atrašana tekstā (2018) | Citi | vidēja | 1 p. | Teksta fragmentā minēto vērtību atrašana, to nozīmes grāmatās pamatojums. |
| 15. | Diag. darbs. Detalizētas informācijas atrašana tekstā (2018) | Citi | vidēja | 1 p. | Detalizētas informācijas atrašana teksta fragmentā. |
| 16. | Diag. darbs. Informācijas nolasīšana no plāna (2018) | Citi | vidēja | 2 p. | Lasīšana un valodas sistēma. 12.2. uzdevums. Informācijas nolasīšana no plāna un dotajiem apzīmējumiem. |
| 17. | Diag. darbs. Informācijas nolasīšana no plāna (2018) | Citi | vidēja | 2 p. | Informācijas nolasīšana no plāna un tajā izmantotajiem apzīmējumiem |
| 18. | Diag. darbs. Informācijas saklausīšana (2018) | Citi | vidēja | 6 p. | Detalizētas informācijas saklausīšana. |
| 19. | Diag. darbs. Informācijas saklausīšana (2018) | Citi | vidēja | 2 p. | Detalizētas informācijas saklausīšana. |
| 20. | Diag. darbs. Informācijas saklausīšana (2018) | Citi | vidēja | 9 p. | Detalizētas informācijas saklausīšana. |
| 21. | Lokāmo vārdu ievietošana tekstā atbilstoši tā saturam (2017) | Citi | vidēja | 3 p. | Daiļliteratūras teksta izpratne. |
| 22. | Populārzinātniska teksta izpratne (2017) | Citi | vidēja | 9 p. | Populārzinātniska teksta izpratne. |
| 23. | Diag. darbs. Detalizētas informācijas atrašana tekstā (2016) | Citi | vidēja | 6 p. | Standarta prasība 10.13, 10.16: prot atrast detalizētu informāciju. |
| 24. | Diag. darbs. Detalizētas informācijas atrašana tekstā (2016) | Citi | vidēja | 2 p. | Standarta prasība 10.16, 10.20: prot sistematizēt informāciju un izdarīt secinājumus. |
| 25. | Diag. darbs. Detalizētas informācijas atrašana tekstā (2016) | Citi | vidēja | 1 p. | Standarta prasība 10.13, 10.16 un 10.17: prot atrast detalizētu informāciju un/vai to pārveidot. |
| 26. | Diag. darbs. Rakstura īpašību noteikšana un atbilstoši tekstā minētajam raksturojumam (2016) | Citi | vidēja | 2 p. | Standarta prasība 10.16, 10.17: prot nosaukt īpašību un pamatot nosaukto īpašību atbilstoši tekstam. |
| 27. | Diag. darbs. Detalizētas informācijas atrašana tekstā (2015) | Citi | vidēja | 3 p. | Standarta prasība 10.16, 10.20: prot analizēt informāciju un izdarīt secinājumus. |
| 28. | Diag. darbs. Tekstā ietvertās informācijas vērtēšana (2015) | Citi | vidēja | 1 p. | Standarta prasība 10.16, 10.17: prot raksturot varoņa attieksmi, vērtē tekstā ietverto informāciju un izmanto to savā darbībā. |
| 29. | Diag. darbs. Tiešās un pārnestās nozīmes izpratne (2015) | Citi | vidēja | 2 p. | Standarta prasība 10.16: vērtē tekstā ietverto informāciju, izprotot tiešo un pārnesto nozīmi. |
| 30. | Diag. darbs. Detalizētas informācijas atrašana tekstā (2014) | Citi | vidēja | 2 p. | |
| 31. | Teksta izpratne (2015) | Citi | vidēja | 2 p. | Izlasi teksta fragmentu! Ieraksti katras darbības veicēja vārdu |