Satura rādītājs:
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Gada sākuma tests | 00:40:00 | vidēja | 49 p. | Gatavošanās Diagnostikas darbam par 7. klases tēmām: 7.1. Kāda nozīme ir darbības vārdam divdabja formā? (Uz priekšu, apmaldoties un jaunus ceļus meklējot) 7.2. Kā iedala saliktus teikumus pēc uzbūves? Ko ievēro, rakstot neformālu vēstuli? (Es, mani draugi un draugu draugi) 7.3. Kādus valodas līdzekļus izmanto saziņā? Kā lieto darbības vārda izteiksmes? (Vārda spēks) 7.4. Kāpēc darbības vārdam ir darāmā un ciešamā kārta? (Sociālie tīkli un tīklošanās) 7.5. Kas raksturīgs preses izdevumu valodai? (Avīžu un žurnālu valoda) 7.6. Kas raksturīgs valodai apkārtējā vidē? (Valodas spēks un nespēks laiku griežos) |
2. | Pirmā semestra noslēguma darbs | 00:40:00 | vidēja | 42 p. | Pirmā semestra skolēna gatavošanās noslēguma tests 8. klasei, kurā iekļauti uzdevumi no tēmām: 8.1. Kā es veidoju saziņu ar sevi un citiem?, 8.2. Kā valoda atklāj savstarpējās attiecības?, 8.3. Kā tiek darināti jauni vārdi? |
3. | Otrā semestra noslēguma tests | 00:40:00 | vidēja | 48 p. | Testā iekļauti uzdevumi no 3 tēmām: 8.4.Kā pilnveidot tekstveides prasmes? 8.5. Kurām ortogrāfijas normām ir jāpievērš uzmanība? 8.6. Kāda ir latviešu valodas un literatūras nozīme izglītībā? |
4. | Gada noslēguma tests | 00:40:00 | vidēja | 42 p. | Gatavošanās Gada noslēguma testam, kurā iekļauti uzdevumi no tēmām: 8.1. Kā es veidoju saziņu ar sevi un citiem? ( Dzīve šeit un tīmeklī) 8.2. Kā valoda atklāj savstarpējās attiecības? (Miers un konflikti) 8.3. Kā tiek darināti jauni vārdi? (Stiprums un vājums ) 8.4. Kā pilnveidot tekstveides prasmes? (Vienatnē un starp cilvēkiem) 8.5. Kurām ortogrāfijas normām ir jāpievērš uzmanība? (Valoda agrāk un tagad) 8.6. Kāda ir latviešu valodas un literatūras nozīme izglītībā? (Krustceles un jauni ceļi) |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Gada sākuma tests | 00:40:00 | vidēja | 51 p. | Diagnostikas darbs par 7. klases tēmām: 7.1. Kāda nozīme ir darbības vārdam divdabja formā? (Uz priekšu, apmaldoties un jaunus ceļus meklējot) 7.2. Kā iedala saliktus teikumus pēc uzbūves? Ko ievēro, rakstot neformālu vēstuli? (Es, mani draugi un draugu draugi) 7.3. Kādus valodas līdzekļus izmanto saziņā? Kā lieto darbības vārda izteiksmes? (Vārda spēks) 7.4. Kāpēc darbības vārdam ir darāmā un ciešamā kārta? (Sociālie tīkli un tīklošanās) 7.5. Kas raksturīgs preses izdevumu valodai? (Avīžu un žurnālu valoda) 7.6. Kas raksturīgs valodai apkārtējā vidē? (Valodas spēks un nespēks laiku griežos) |
2. | Pirmā semestra noslēguma darbs | 00:40:00 | vidēja | 33 p. | Pirmā semestra noslēguma tests 8. klasei, kurā iekļauti uzdevumi no tēmām: 8.1. Kā es veidoju saziņu ar sevi un citiem?, 8.2. Kā valoda atklāj savstarpējās attiecības?, 8.3. Kā tiek darināti jauni vārdi? |
3. | Otrā semestra noslēguma tests | 00:40:00 | vidēja | 39 p. | Testā iekļauti uzdevumi no 3 tēmām: 8.4.Kā pilnveidot tekstveides prasmes? 8.5. Kurām ortogrāfijas normām ir jāpievērš uzmanība? 8.6. Kāda ir latviešu valodas un literatūras nozīme izglītībā? |
4. | Gada noslēguma tests | 00:40:00 | vidēja | 39 p. | Gada noslēguma tests, kurā iekļauti uzdevumi no tēmām: 8.1. Kā es veidoju saziņu ar sevi un citiem? ( Dzīve šeit un tīmeklī) 8.2. Kā valoda atklāj savstarpējās attiecības? (Miers un konflikti) 8.3. Kā tiek darināti jauni vārdi? (Stiprums un vājums ) 8.4. Kā pilnveidot tekstveides prasmes? (Vienatnē un starp cilvēkiem) 8.5. Kurām ortogrāfijas normām ir jāpievērš uzmanība? (Valoda agrāk un tagad) 8.6. Kāda ir latviešu valodas un literatūras nozīme izglītībā? (Krustceles un jauni ceļi) |