Satura rādītājs:

Testi

Numurs Nosaukums Ieteicamais ilgums: Grūtības pakāpe Punkti Apraksts
1. Gada sākuma tests 00:40:00 vidēja 49 p. Gatavošanās Diagnostikas darbam par 7. klases tēmām: 7.1. Kāda nozīme ir darbības vārdam divdabja formā? (Uz priekšu, apmaldoties un jaunus ceļus meklējot) 7.2. Kā iedala saliktus teikumus pēc uzbūves? Ko ievēro, rakstot neformālu vēstuli? (Es, mani draugi un draugu draugi) 7.3. Kādus valodas līdzekļus izmanto saziņā? Kā lieto darbības vārda izteiksmes? (Vārda spēks) 7.4. Kāpēc darbības vārdam ir darāmā un ciešamā kārta? (Sociālie tīkli un tīklošanās) 7.5. Kas raksturīgs preses izdevumu valodai? (Avīžu un žurnālu valoda) 7.6. Kas raksturīgs valodai apkārtējā vidē? (Valodas spēks un nespēks laiku griežos)
2. Pirmā semestra noslēguma darbs 00:40:00 vidēja 42 p. Pirmā semestra skolēna gatavošanās noslēguma tests 8. klasei, kurā iekļauti uzdevumi no tēmām: 8.1. Kā es veidoju saziņu ar sevi un citiem?, 8.2. Kā valoda atklāj savstarpējās attiecības?, 8.3. Kā tiek darināti jauni vārdi?
3. Otrā semestra noslēguma tests 00:40:00 vidēja 48 p. Testā iekļauti uzdevumi no 3 tēmām: 8.4.Kā pilnveidot tekstveides prasmes? 8.5. Kurām ortogrāfijas normām ir jāpievērš uzmanība? 8.6. Kāda ir latviešu valodas un literatūras nozīme izglītībā?
4. Gada noslēguma tests 00:40:00 vidēja 42 p. Gatavošanās Gada noslēguma testam, kurā iekļauti uzdevumi no tēmām: 8.1. Kā es veidoju saziņu ar sevi un citiem? ( Dzīve šeit un tīmeklī) 8.2. Kā valoda atklāj savstarpējās attiecības? (Miers un konflikti) 8.3. Kā tiek darināti jauni vārdi? (Stiprums un vājums ) 8.4. Kā pilnveidot tekstveides prasmes? (Vienatnē un starp cilvēkiem) 8.5. Kurām ortogrāfijas normām ir jāpievērš uzmanība? (Valoda agrāk un tagad) 8.6. Kāda ir latviešu valodas un literatūras nozīme izglītībā? (Krustceles un jauni ceļi)

Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)

Numurs Nosaukums Ieteicamais ilgums: Grūtības pakāpe Punkti Apraksts
1. Gada sākuma tests 00:40:00 vidēja 51 p. Diagnostikas darbs par 7. klases tēmām: 7.1. Kāda nozīme ir darbības vārdam divdabja formā? (Uz priekšu, apmaldoties un jaunus ceļus meklējot) 7.2. Kā iedala saliktus teikumus pēc uzbūves? Ko ievēro, rakstot neformālu vēstuli? (Es, mani draugi un draugu draugi) 7.3. Kādus valodas līdzekļus izmanto saziņā? Kā lieto darbības vārda izteiksmes? (Vārda spēks) 7.4. Kāpēc darbības vārdam ir darāmā un ciešamā kārta? (Sociālie tīkli un tīklošanās) 7.5. Kas raksturīgs preses izdevumu valodai? (Avīžu un žurnālu valoda) 7.6. Kas raksturīgs valodai apkārtējā vidē? (Valodas spēks un nespēks laiku griežos)
2. Pirmā semestra noslēguma darbs 00:40:00 vidēja 33 p. Pirmā semestra noslēguma tests 8. klasei, kurā iekļauti uzdevumi no tēmām: 8.1. Kā es veidoju saziņu ar sevi un citiem?, 8.2. Kā valoda atklāj savstarpējās attiecības?, 8.3. Kā tiek darināti jauni vārdi?
3. Otrā semestra noslēguma tests 00:40:00 vidēja 39 p. Testā iekļauti uzdevumi no 3 tēmām: 8.4.Kā pilnveidot tekstveides prasmes? 8.5. Kurām ortogrāfijas normām ir jāpievērš uzmanība? 8.6. Kāda ir latviešu valodas un literatūras nozīme izglītībā?
4. Gada noslēguma tests 00:40:00 vidēja 39 p. Gada noslēguma tests, kurā iekļauti uzdevumi no tēmām: 8.1. Kā es veidoju saziņu ar sevi un citiem? ( Dzīve šeit un tīmeklī) 8.2. Kā valoda atklāj savstarpējās attiecības? (Miers un konflikti) 8.3. Kā tiek darināti jauni vārdi? (Stiprums un vājums ) 8.4. Kā pilnveidot tekstveides prasmes? (Vienatnē un starp cilvēkiem) 8.5. Kurām ortogrāfijas normām ir jāpievērš uzmanība? (Valoda agrāk un tagad) 8.6. Kāda ir latviešu valodas un literatūras nozīme izglītībā? (Krustceles un jauni ceļi)